Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
13-06-2007, 14:44
[CB4A 1.6] Przerywanie silnika przy przyspieszaniu
Autor Wiadomość
czarnyczarek
[Usunięty]

  Wysłany: 23-01-2007, 10:37   [CB4A 1.6] Przerywanie silnika przy przyspieszaniu

Witam, mój lancer to 1,6 16 V z 92 r. Problem mam następujący: podczas delikatnego przyspieszania silnik przerywa i zamula, trwa to kilka sekund. Przy gwałtowniejszym przyspieszaniu tego problemu nie ma. Na wolnych obrotach też szarpie, ale nie są to spadki obrotów tylko rwanie szarpanie. Niedawno wymieniałem paski oleje itd i świece i na jakiś czas ( bardzo krótki) problem minął. Pojawił się znowu i cały czas się nasila. 2 lata temu wymieniłem kopółkę i aparat zapłonowy. Wtedy samóchód wogóle nie palił. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

PS. Samochód bez instalacji gazowej.
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 14:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
michal_g84 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 76
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-01-2007, 14:29   

może trzeba wyregulować luzy na zaworach, może szczelina jest się zmiejszyła i dlatego tak przerywa i rwie
_________________
Carisma 1.8 GDI 98r.
Lancer 4G13 C61A 91r. LPG - SPRZEDANY!
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 24-01-2007, 17:40   

1 regulacja zaplonu- sprawdz jak jest ustawony /przy zmasowanym pinie ecu/
powinien byc ok 6 stopni
2 przeprowadz czyszczenie przepustnicy i regulacje obr. jalowych/ np wg Krzyzaka/
3 regulacja zaworow to standartowa sprawa --- jezel nie robiles to zrob jak radzi michal_g84,
4 kontola ukladu w/n palec,kopulka, kable, swiece -- zwroc uwage czy niema przebic na kablach zgas swiatlo w garazu odpal podnies maske jezeli iskrzy na kablach to --kable do wymiany aby sprawdzic kable radze je podczas tej kontroli spryskac woda jezeli jest dyskoteka wymiana konieczna :wink:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
ewald
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 10:57   

witaj,ja w swoim lancerze miałem to samo,winy szukałem w gażniku,filtrze paliwa ,pompce paliwa... okazało się że wina leżała po stronie kabli wysokiego napięcia.po ich wymianie jak ręką odjął,pozdrawiam.
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 11:46   

Stawiam na kable WN , a jak wyglada sprawa z odpalaniem auta :?:
 
 
czarnyczarek
[Usunięty]

  Wysłany: 30-01-2007, 15:17   

Witam, problem ustąpił. Po odkręceniu kopółki okazało się że jest tam wilgotno, zbierała się woda. Po wytarciu i osuszeniu wszystko jest już OK. Muszę tylko jakoś zabezpieczyć żeby się już nic tam nie dostawało. Pozdrawiam i Dziekuje za pomoc.
 
 
maxkata
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2007, 19:56   

mam ten sam problem. Kopółkę czyściłem juz dwa razy bo nie chciał palić.
zmieniłem świece , kable obroty nie przestały wszarpać. dziś znów nie odpalił.
Trzeba wymysleć jakąś osłone na aparat , to chyba jest problem MISKA
 
 
matt81 
Mitsumaniak
RED DIAMOND


Auto: LANCER 1.6 16v 1995r 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 94
Skąd: Siedlce
Wysłany: 23-02-2007, 19:34   

Ja miałem podobny problem,z tym że moje auto jezdzi na LPG ,ale na benzynie też nie pracował silnik do końca normalnie. Wymieniałem KWN ,2 kopułki , świece i problem na początku też znikał na pewien czas z tym że po przejechaniu ok. 500 km misiek dalej fixował . Problem rozwiązałem resetując ECU no i oczywiście programując go według procedur zamieszczonych na forum. Możliwe że to był odosobniony przypadek i u was problem tkwi w czymś zupełnie innym ale myśle że warto spróbować bo nie zajmuje to zbyt wiele czasu.
POZDRAWIAM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.