 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
po regulacji luzu zaworów |
Autor |
Wiadomość |
zibi123
Nowy Forumowicz
Auto: mirage CK1A 4g13 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2012 Posty: 11 Skąd: polska
|
Wysłany: 23-09-2012, 14:37 po regulacji luzu zaworów
|
|
|
po regulacji było dobrze do czasu.po2tyś km silnik zaczął trząść i się okazało że na jednym cylindrze zawór wydechowy nie miał luzu a być może był podparty.czy to możliwe że po2tyś tak się zmieniłluz? |
|
|
|
 |
Tovija
Forumowicz
Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 24-09-2012, 09:14
|
|
|
hmm... zazwyczaj luz się powiększa jak już co jest efektem oczywiscie za slabo dokreconej nakretki kontrującej. Wydaje mi się, że podczas regulacji mechanik czy ty bo nie wiem kto regulowal zawory musial ustawic luz zbyt mały. Jak tam gniazdo zaworowe ? Wypalilo ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2012, 12:49
|
|
|
zibi123 napisał/a: | czy to możliwe że po2tyś tak się zmieniłluz? | masz lpg? - jak tak, to możliwe, jak nie, to też podejrzewam błąd regulacji |
|
|
|
 |
zibi123
Nowy Forumowicz
Auto: mirage CK1A 4g13 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2012 Posty: 11 Skąd: polska
|
Wysłany: 24-09-2012, 17:38
|
|
|
nie mam lpg.zaworki sam regulowałem i jest to dla mnie dziwne bo zawsze staram się robić wszystko dokładnie.dlatego też zapytałem na forum jaki jest luz na chłodnym silniku 25 stopni c.może zajeło mi to za dużo czasu?około 40minut.ale jak napisałem problemy zaczeły się po około 2tyś km-a dokładnie jak zalałem do paliwa środek do czyszczenia wtrysków i tylko wtrysków nie żaden full system cleaner.jak mam sprawdzić czy gniazdo zaworu wypalone?silnik pracuje dobrze. |
|
|
|
 |
zbysze1
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 29 Skąd: Slask
|
Wysłany: 25-12-2012, 14:41
|
|
|
Jak teraz nadal silnik rowno pracuje i zawory nie "klaskaja" to w/g mnie nie ma potrzeby nic robic. Na zimnym silniku 1.3 luzy na zaworach sa mniejsze, np. nie moglem z rozrusznika zimnego silnika zapalic, a jak cieply to bez problemu . Zimny nie mial kompresji na 3 cylindrach, goracy ok. Wolnych obrotow tez nie mial, teraz po regulacji sa. Sporo za pozno przeregulowalem zawory, warsztaty jakos nie wiazaly problemu z wolnymi obrotami, zapalaniem na zimnycm silniku z z luzem zaworow . Kilka dni temu na tym forum wyczytalem, zeby luzy zaworow sprawdzic . Dzieki |
|
|
|
 |
|
|