Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
po regulacji luzu zaworów
Autor Wiadomość
zibi123 
Nowy Forumowicz

Auto: mirage CK1A 4g13 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 11
Skąd: polska
Wysłany: 23-09-2012, 14:37   po regulacji luzu zaworów

po regulacji było dobrze do czasu.po2tyś km silnik zaczął trząść i się okazało że na jednym cylindrze zawór wydechowy nie miał luzu a być może był podparty.czy to możliwe że po2tyś tak się zmieniłluz?
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 24-09-2012, 09:14   

hmm... zazwyczaj luz się powiększa jak już co jest efektem oczywiscie za slabo dokreconej nakretki kontrującej. Wydaje mi się, że podczas regulacji mechanik czy ty bo nie wiem kto regulowal zawory musial ustawic luz zbyt mały. Jak tam gniazdo zaworowe ? Wypalilo ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-09-2012, 12:49   

zibi123 napisał/a:
czy to możliwe że po2tyś tak się zmieniłluz?
masz lpg? - jak tak, to możliwe, jak nie, to też podejrzewam błąd regulacji
 
 
zibi123 
Nowy Forumowicz

Auto: mirage CK1A 4g13 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 11
Skąd: polska
Wysłany: 24-09-2012, 17:38   

nie mam lpg.zaworki sam regulowałem i jest to dla mnie dziwne bo zawsze staram się robić wszystko dokładnie.dlatego też zapytałem na forum jaki jest luz na chłodnym silniku 25 stopni c.może zajeło mi to za dużo czasu?około 40minut.ale jak napisałem problemy zaczeły się po około 2tyś km-a dokładnie jak zalałem do paliwa środek do czyszczenia wtrysków i tylko wtrysków nie żaden full system cleaner.jak mam sprawdzić czy gniazdo zaworu wypalone?silnik pracuje dobrze.
 
 
zbysze1 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 29
Skąd: Slask
Wysłany: 25-12-2012, 14:41   

Jak teraz nadal silnik rowno pracuje i zawory nie "klaskaja" to w/g mnie nie ma potrzeby nic robic. Na zimnym silniku 1.3 luzy na zaworach sa mniejsze, np. nie moglem z rozrusznika zimnego silnika zapalic, a jak cieply to bez problemu . Zimny nie mial kompresji na 3 cylindrach, goracy ok. Wolnych obrotow tez nie mial, teraz po regulacji sa. Sporo za pozno przeregulowalem zawory, warsztaty jakos nie wiazaly problemu z wolnymi obrotami, zapalaniem na zimnycm silniku z z luzem zaworow . Kilka dni temu na tym forum wyczytalem, zeby luzy zaworow sprawdzic . Dzieki :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.