Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: harpagan
15-10-2007, 11:21
Wyciszanie Colcika
Autor Wiadomość
nikhil
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 22:36   Wyciszanie Colcika

Chciałbym wyciszyć wnętrze mojego Colta, czym to zrobić i gdzie je zastosować?
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 24-01-2007, 00:42   

Na szybko nie moge tego znalesc
Proponuje uzyc funkcji szukaj
Na 100% byl o tym temat
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-01-2007, 01:22   

na przykładzie mojego Colta (model 88-92)

-mata "szmaciana" gr około 1,5cm na całej podłodze /duży efekt, słyszalny zaraz po odpaleniu auta/
-mata bitumiczna (dekarska SOUDBAND -czy jakoś tak) - na drzwiach obie połacie i maska - mniej słyszalny efekt ale obowiązkowo przy montażu głośników w drzwi. Znaczna poprawa odgłosu zamykanych drzwi i maski.
-mata bitumiczna na nadkolach tylnych wewnątrz auta - wyciszenie szumu wody
 
 
nikhil
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2007, 21:55   

Dzięki za podpowiedz.Funkcja szukaj nie zawsze daje właściwe efekty.Próbowałem
Ostatnio zmieniony przez nikhil 26-01-2007, 12:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-01-2007, 22:12   

nikhil napisał/a:
Funkcja szukaj nie zawsze daje właściwe efekty

Zawsze.

















































Trzeba "tylko" wiedziec jakie pytania zadawac :mrgreen:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-02-2008, 16:34   

Myślę, że tutaj będę opisywał swoje poczynania i odczucia podczas wyciszania wnętrza Colta.
Na razie zdjąłem tylne boczki i błotniki wypełniłem szczelnie wełną mineralną (oczywiście tą "niegryzącą" :biggrin: ). Wrażenia? Jeszcze nie padało, ale praktycznie wcale nie słyszę szumu opon i tłumika podczas jazdy z równą prędkością. Dodatkowo mam wrażenie jakby lepszego basu wydobywającego się ze skrzyni basowej w bagażniku. Przy okazji auto zostało gruntownie odkurzone i wysprzątane z tyłu. Wiosną zostanie wykonane na podłodze to co josie napisał + oklejenie aluminiową matą dekarską tunelu środkowego oraz wygłuszenie drzwi dokładnie tak jak pisze josie (przy okazji głośniczki w drzwiach zagrają napewno lepiej).
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2008, 23:21   

panowie a co z kilogramami?wiem ze to o komfort sie rozchodzi:)
tyle ze autko ciezsze ...
 
 
maxkata
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2008, 15:39   

sama przyjeność dać gazu i słyszeć szum opon, czy głoś tłumika.
Komfoft to w Galancie!
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-07-2008, 15:45   

maxkata napisał/a:
sama przyjeność dać gazu i słyszeć szum opon, czy głoś tłumika.
Albo chlapanie wody po podwoziu, czy nadkolach, odbijające się kamienie itp - full przyjemność :?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2008, 22:10   

Ja wygłuszylem maskę mata polietylenową grubosci 10mm i odporna do 95^C.Wiedzialem ze hałasu wewnatrz to nie zmniejszy,ale ze zewnatrz tez nic nie da to nie wiedzialem :D a pozatym mata pod wplywem temperatury zwieksza swoje rozmiary i zaczyna obwisac.
 
 
maxkata
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2008, 17:56   

londolut napisał/a:
maxkata napisał/a:
sama przyjeność dać gazu i słyszeć szum opon, czy głoś tłumika.
Albo chlapanie wody po podwoziu, czy nadkolach, odbijające się kamienie itp - full przyjemność :?


To zależy kto co lubi? Dla mnie sama przyjemność słyszeć co się dzieje w aucie i poza nim.
 
 
polls 
Forumowicz


Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2008, 13:53   

Hugo napisał/a:
Myślę, że tutaj będę opisywał swoje poczynania i odczucia podczas wyciszania wnętrza Colta.
Na razie zdjąłem tylne boczki i błotniki wypełniłem szczelnie wełną mineralną (oczywiście tą "niegryzącą" :biggrin: ). Wrażenia? Jeszcze nie padało, ale praktycznie wcale nie słyszę szumu opon i tłumika podczas jazdy z równą prędkością. Dodatkowo mam wrażenie jakby lepszego basu wydobywającego się ze skrzyni basowej w bagażniku. Przy okazji auto zostało gruntownie odkurzone i wysprzątane z tyłu. Wiosną zostanie wykonane na podłodze to co josie napisał + oklejenie aluminiową matą dekarską tunelu środkowego oraz wygłuszenie drzwi dokładnie tak jak pisze josie (przy okazji głośniczki w drzwiach zagrają napewno lepiej).


Hugo i jak postępy ?

ja u siebie mam drzwi i boczki wytlumione soudband efkt ok zawlaszcza Audio, chce teraz polozyc na podłogę samoprzylepną matę z filcem MBFIL50 z allegro nie wiem tylko jaki bedzie tego efekt. Chcialem tez wytlumic sciane grodziowa Matą poliuretanową radiacyjną 4mm, ale od strony slinika dostep kepski a od srodka trzebaby zdejmowac kokpit duzo roboty

A i na forum Mazdy znalazlem jeszcze cos takiego jak NOXUDOL 3100 Wodna masa dźwiękochłonna

http://forum.mazdaspeed.p...f35a1548d5e0ad1
Ostatnio zmieniony przez polls 31-12-2008, 15:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-12-2008, 14:00   

polls napisał/a:
Hugo i jak postępy ?
:D Już dawno sprzedałem Colta.
 
 
tomek24 
Forumowicz


Auto: Colt CJO
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-12-2008, 15:04   

Nie polecam Ci maty z filcem, bo nasiąka wiglocią i tyle z tego jest :) Najtańszy, może nie najlepszy sposób na drzwi przednie to zwykła mata dekarska (może być z castoramy) i na boczki drzwi mate z wełną mineralną (tak jest oryginalnie w colcie na tylnych boczkach). Civica wyklejałem całego matami dekarskimi i efekt był całkiem ładny, w colcie tył wygłusze tak samo+ wszystkie plastiki matą z wełną :wink:
_________________
Misioo Colt CJO 1,3 dwanaście fał :D
 
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 01-01-2009, 13:11   

Mogę polecic Ci następujące rozwiązanie wygłuszenia Bardzo skuteczne całego podwozia gołych blach -czyli takich na
których nic nie jest zamontowane z mechanizmem i elektryką .Tą metodą można wygłuszyc całą powieszchnię od środka począwszy od tylniej kanapy do powieszchni pod nogami .Nie wiem czy drzwi i klapę bagażnika sprubujesz,ale warto .Tą metodą zakonserwowałem i wygłuszyłem mego Fiata 126 p kilkanaście lat temu po zrobionej blacharce .Wygłuszenie i konserwacja od środka sprawdziło się w przeciągu użytkowania mojego i klienta ,który odemnie kupił maluszka.Po tym przydługim wstępie opiszę Ci ten :patent;- -kupujesz -bitex do konserwacji podwozia -taki do nakładania na ciepło i za pomocą pistoletu . Drugim składnikiem jest zmielona guma.Ja miałem od wulkanizatora ,który nacinał bieżniki w oponach.trzeba niestety wszystko powyciągac ,wyczyścic blachę ,ewentualne ogniska rdzy usunąc i pomalowac minią.Nakładamy na powieszchnię tak przygotowaną warstwę rozgrzanego bitexu i posypujemy zmieloną gumą.powtarzam tę czynnośc kilka razy,do uzyskania grubości od 0'5--do 1 cm.Jest to uzalerznione czy w danym miejscu ta gruba powłoka będzie w czymś przeszkadzac .Taką masę można zastosowac również od spodu .Jest trwała ,amortyzuje uderzenia kamieni wyrzucanych z pod kół.Nie można zastosowac w komorze silnika-ze względu na wysoką temperaturę .Metoda godna polecenia po robieniu prac blacharskich .Chociaż latem moż na zdiąc fotele,wykładzinę podłogi i przejżec wnętrze samochodu i przy tej okazji zrobic wygłuszenie wraz z konserwacją. Trochę przydługo ale jeśli się przyda to powodzenia . Metodę i składniki sprawdzone na własnym samochodzie .
Pozdrowienia :p :p :p
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.