Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z kontrolka chec Gdi
Autor Wiadomość
patrol2124 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,8 GDI 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 20
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 05-01-2013, 17:49   Problem z kontrolka chec Gdi

Witam

Dzisiaj chcialem wykluczyc co jest powodem palenia sie kontrolki na niskich obrotach,a wiec po kolei przekladalem z carismy ktora jest ok , i czujnik cisnienia ok, nastepnie czujnik teperatury ok,nastepnie przepustnica wraz silniczkiem ok.Jedynie nie przekladalem czujnika walu korbowego i zastanawiam sie jeszcze czy nie jest czasem przyczyna sterownik przepustnicy ale nawet nie wiem gdzie sie znajduje mozecie jakos pomoc a i jeszcze jedno samochod w trasie jezdzi dobrze i wszystko ok natomiast na miejcu jest ten klopot z obrotami nie faluja lecz bardzo nisko trzyma prawie ze gasnie moze wiecie co mu dolega?
 
 
mice66 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi carisma 1.8 GDI 125
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-01-2013, 23:18   

a spróbuj poruszać tym motylkiem na przepustnicy. Śruby powinny być w połowie fasolek. Potem odłącz aku i sprawdź czy zadziała:]
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2013, 23:27   

Poczytaj lepiej ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981 i dowiedz się z jakiego powodu zapaliła się kontrolka silnika bo takie wymienianie części na oślep nie ma sensu.
Często jednak samo wymruganie błędów nie wystarcza, pełną diagnostykę zrobisz w ten sposób http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
mice66, poprzez kręcenie przy przepustnicy bez odpowiedniej wiedzy można sporo namieszać.
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 07-01-2013, 12:18   

Z małymi obrotami raczej nic nie zrobisz bo nawet gdy ruszysz śrubkę SAS to tak po pewnym czasie komputer sam ustabilizuje obroty.TPS-czujnik położenia przepustnicy nie ruszaj bo tylko a raczej napewno pogorszysz sprawę.Możesz rozkręcić i wyczyścić dokładnie krokowca.Wymrugaj jaki kod usterki się pali.
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.