 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PROBLEM Z AUTOMATEM GALANT 2.5 v6 00' |
Autor |
Wiadomość |
paweeeel234
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 10-01-2013, 10:41 PROBLEM Z AUTOMATEM GALANT 2.5 v6 00'
|
|
|
Witam.Piszę jeszcze raz bo nie znalazłem na forum konkretów.Przebieg samochodu ok.220 tys. gwizd skrzyni nawet na postoju przy uruchomionym silniku,przy dodaniu gwałtownie gazu jakby coś w niej przeskakiwało,łomot,trzaski. no i cały czas wchodzi mi tryb awaryjny na bieg 3 i tak zostaje.dodam,że jest to tiptronic. rozebrałem ją no i w środku konwertera jest ok. wszystkie zębatki spoko,na wałku sprzęgłowym też. stan leju był. Jedyne co to strzasznie brudny filter oleju wewnętrzny,bo innego nie posiada,CZY TO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ--FILTER-- PROSZĘ O POMOC.DADAM JESZCZE,ZE DOSYĆ NIEDAWNO ZMIENIAŁEM W NIEJ MECHANIZM RÓZNICOWY Z MANUALA.POZDRAWIAM I PROSZĘ O POMOC |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-01-2013, 20:10
|
|
|
Te automaty nie ulegają żadnej innej awarii jak tylko uszkodzenie wieloklina na konwerterze. Jeśli to jest OK, to chyba coś z tym mechanizmem różnicowym, bo trochę "rzeźbiłeś" wkładając od manuala. Dlaczego wymieniałeś mechanizm różnicowy? Co się działo? |
|
|
|
 |
paweeeel234
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 29-01-2013, 17:39
|
|
|
od manuala jest ten sam,tylko przekręcasz zębatkę.zmieniałem,bo strzelił sworzeń |
|
|
|
 |
|
|