 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] problem z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
dawid01
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 11-06-2009, 19:55 [3.2 DID] problem z silnikiem
|
|
|
witam wszystkich na tym forum pisze z wielkom prosbą o pomoc z pajero 3.2 did 2001r mam taki problem ,podczas jazdy spokojnej zapala sie kontrolka silika i samochód zaczyna szarpac tzn. gdy dodaje delikatnie gazu podskakuje do przodu gdy ujmuje gazu gwałtownie zwalnia kody odczytałem ale niestety nieznzm ich znaczenia :11 aps1,27aps2,31 can comm.,52 vgt cont.prs.,51 egr pos.snsr , po skasowaniu zostajom tylko trzy tzn.31,52,51.Bardzo prosze o pomoc zgóry dziekuje dawid . |
Ostatnio zmieniony przez Gene 13-06-2009, 09:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-06-2009, 21:46
|
|
|
witam
mogą być dwie przyczyny, pierwsza to zawór EGR wskazuje na to kod 51, a druga to pompa wtryskowa. Sprawdź czy jak dodajesz gazu z rury wydechowej wydostają się czarne spaliny? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
dawid01
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 11-06-2009, 22:45
|
|
|
sprawdzone nie kopci nic jak go kupłem to zawór egr był odłaczony tylko wezyk prubowałem podłanczac ale niema efektu ,te szarpanie i oswiecanie kontrolki dzieje sie bardzo zadko . |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-06-2009, 23:00
|
|
|
to prawdopodobnie pompa wtryskowa
Można sprawdzić jeszcze potencjometr zamontowany na pedale przyspieszenia. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
lukaszmichalak1
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 8 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 20-01-2013, 10:30
|
|
|
zbyszekm2,
Witam Panie Zbyszku!
Zwracam sie do Pana z zapytaniem o kody błedów silnika;
mianowicie, po podłączeniu komputera wywaliło nastepujące błędy:
00081, 00082, 00083, 31, 00085, 52, 51, 00088.
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu większości z nich.
Nadmienię że, w aucie była robiona pompa wtryskowa (w Miedzyrzeczu,jest na to gwarancja).
Dwa tygodnie temu wymieniany był napinacz rozrządu + ślizg + wymiana jednego zaworu wydechowego,a co za tym idzie wiadomo, uszczelki, płyny , itd.
Auto pali na dotyk, utrzymuje stałe obroty, nie kopci, przy gaszeniu silnika bez żadnych udziwnień.
Jeśli znajdzie Pan czas to proszę o jakąś radę w sprawie tych kodów.
Dziekuje i pozdrawiam.
Łukasz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-01-2013, 17:51
|
|
|
Witam
Nic mi to nie mówi bo te kody błędów pochodzą ze skanera którego nie znam.
Aby dobrze odczytać kody potrzebny jest skaner dedykowany do Mitsu np Mut-3.
Te mogą pochodzić z wszystkich zespołów całego samochodu. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 21-01-2013, 21:54
|
|
|
jak nie masz dostepu do mut 3 to odczytaj kody błyskowe, zwarcie w OBD pin 1i4 i będzie można coś więcej powiedzieć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|