 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Sport] Kupno Pajero Sport |
Autor |
Wiadomość |
kurak [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2013, 22:07 [Sport] Kupno Pajero Sport
|
|
|
Witam
Zwracam się do Was Maniaków o pomoc, noszę się z zamiarem kupna Sporta i proszę Was o wskazanie newralgicznych miejsc tego auta oraz czy były wersje na super select'ie? |
|
|
|
 |
Besiek
Forumowicz

Auto: Pajero 3 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 135 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 27-01-2013, 11:54
|
|
|
1. Korodująca rama
2. Rozlatujące się dwumasowe koło pasowe (w wersji diesel)
3. W wielu egzemplarzach grzechoczące na luzie sprzęgło, podobno "ten typ tak ma" (w wersji diesel)
To są bolączki techniczne o których ja wiem, jeśli chodzi o walory użytkowe:
1. Paliwożerność w wersji diesel (jakoś daję radę)
2. Słaba dynamika w wersji diesel (jakoś się przyzwyczaiłem)
3. Bardzo duży promień skrętu (nadal nie mogę się przyzwyczaić)
Nie jestem pewny ale chyba nie było fabrycznych wersji z SS, ale w tej kwestii niech wypowiedzą się koledzy posiadający bogatszą wiedzę w tym temacie. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-01-2013, 13:26
|
|
|
Pajero Sport nie ma koła dwumasowego.
Grzechocace sprzęgło już dawno jest opanowane. (nie grzechocze)
Ramę da się zakonserwować, spotykamy egzemplarze, które maja nie tkniętą ramę.
Jednostki 115 i 136 KM średni się zbierają.
Jak kupisz zadbany egzemplarz to będą małe koszty eksploatacji. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Besiek
Forumowicz

Auto: Pajero 3 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 135 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 27-01-2013, 15:08
|
|
|
Zbyszek czytaj uważnie, KOŁO PASOWE (tak je nazwałem dwumasowym) które kosztuje około 500 PLN.
Ja wiem że temat grzechoczącego sprzęgła jest do opanowania, ale żeby nie grzechotało trzeba to zrobić a wiele egzemplarzy jeszcze grzechocze. Między innymi i mój
Ogólnie kolega pytał na co zwracać uwagę, więc opisałem swoje spostrzeżenia. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-01-2013, 15:41
|
|
|
fakt, nie doczytałem. Ale koło pasowe w każdym aucie się zużywa w peugeocie 406 wymieniałem co 60 tyś. i kosztowało 1260 zł.
Pasowe do sporta są w tej chwili po 350 zł nowe, bynajmniej u nas.
Sprzęgło?! Zadzwoń, zaradzimy. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
michoł
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2011 Posty: 179 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 28-01-2013, 15:04
|
|
|
Zbyszek o co chodzi z opanowaniem grzechotki ? rzeczywiście wystarczy wymiana sprzęgła na jakieś konkretne ? czy jeszcze jakieś czary trzeba wykonać. Ja obstawiałem że to wyjeb... ne łożyska wałka sprzęgłowego w skrzyni ale to takie moje przypuszczenia
Wracając do tematu to spróbuj podczas jazdy zapiąć 4H (jeśli będziesz jechał po czarnym to tylko podczas jazdy na wprost) powinno się to odbyć bez żadnych spektakularnych zgrzytów, ja tego nie sprawdziłem i teraz się męczę.
a SS gdzieś czytałem że się zdarzały, ale jest ich tak mało że na bank nie znajdziesz |
|
|
|
 |
|
|