Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Skąd wziąć zasilanie?
Autor Wiadomość
yanek35 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero III 3,2 Did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 10
Skąd: zamość
Wysłany: 07-02-2013, 15:34   [3.2 DID] Skąd wziąć zasilanie?

Skąd najlepiej/najwygodniej wziąć "+" z wewnątrz kabiny, by wykorzystać go do zasilania halogenów? W spadku po poprzednim właścicielu pozostał wolny włącznik, ale on akurat podpięty jest do masy. Może by go wykorzystać, a "+" wziąć z akumulatora?
 
 
artmit1 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 47
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 07-02-2013, 19:17   

Wyłacznik nie pociągnie ci halogenów tylko służy do sterowania przekażnika którego umieścisz w komorze silnika. Plus do wyłącznika możesz wziąć z wyłacznika świateł, a zasilanie halogenów poprzez przekaźnik np bezpośrednio z aku i koniecznie przez bezpiecznik.

Pozdro
Arturo
_________________
Arturos Pajeros
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-02-2013, 20:19   

Jeśli jest podpięty do masy to też dobrze a nawet lepiej, bo sterowanie masą będzie bezpieczniejsze. Jak już napisał artmit1, pod maską zamontuj przekaźnik i zasil go poprzez bezpiecznik z akumulatora a cewkę jego ze świateł mijania aby halogeny działały tylko na nich lub z długich aby działały jako dodatkowe drogowe. Natomiast wyjście masowe z przełącznika w kabinie podłącz pod wyjście masowe cewki przekaźnika.
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-02-2013, 00:25   

po instalacj u mnie na prądzie z podświetlania i potrzebie dodatkowego pstrykania muszę to poprawić na włączanie razem z drogowymi.
 
 
Sebastian_T 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 229
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-02-2013, 12:30   

Ja wyrzuciłem sobie oddzielny prztyczek. Reflektory idą razem, zgodnie z zasadą, pod włącznik drogowych (u mnie są dalekosiężne, nie mgłowe), ale mam dodatkowy obwód pociągnięty (przez przekaźnik również), pozwalający na zapalenie reflektorów niezależnie od pozostałego oświetlenia (czyli mogę mieć wszystko wyłączone, a i tak zapalę dalekosiężne). Pierwszy sposób związany jest z wymogiem (chyba), że dodatkowe muszą palić się z drogowymi, nie zaś niezależnie - i to mam sprawdzane podczas przeglądów do dowodu, z drugiego sposobu w zasadzie nie korzystam, ale lubię mieć świadomość, że mogę ;-)
_________________
Sebastian_T
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.