Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
NOWE L 200 Uzytkownik-PRAWDA -Droga i teren..teraz DUŻE koła
Autor Wiadomość
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-01-2007, 12:37   

No cóż, jak Toyka będzie miała 170KM a nissan przestanie navallać to może będziesz miał rację ;) Na dzień dzisiejszy Nissana możliwości w terenie są ograniczone możliwością dojazdu do tegoż ;) A Toyota może i ma większy kąt natarcia ale też nie może z niego skorzystać przy 102KM (120 to chip tuning). Reasumując - jak obie te marki poprawią co mają zarzucane - będzie konkurencja, na razie jej nie ma.
Pozdrawiam

P.S. Crenscha potrzeba ;)
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2007, 12:47   

nsx napisał/a:
Milo mi byc obok admina i dealera na forum.
Ale troche admin przesadzil z tym patrzeniem tylko w strone 3 diamentow.Fabrycznie biorac wg.mnie Mitsu ma gorsze wlasnosci w terenie niz toyka i navala /mowa o przeswicie i mozliwosci blokady mostow , toyka ma LSD z tylu to lepsze niz proteza mostu z elektronika w mitsu,( ale spokojnie mowie o super select w wersji intense bo w wersji invite mitsu ma blokade.).

Jak moge swoje 3 grosze
1. To ze Jackie/Jacek jest adminem i dealerem znaczy tylko tyle ze nimi jest. Nic wiecej - ani nie ma patentu na nieomylnosc ani nie jest wyrocznia.
2. Co do wlasnosci Mitsu w terenie - jezdzilem Pajero na terenowych oponach po torze do motocrossu. bez najmniejszych problemow. A to z Pajero wzieto naped prawda?


Pozdrawiam

PS
Mielismy tu kiedys powazna klotnie/roznice zdan z Jackiem na tematy ktore opisujesz - poszukaj, poczytaj ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2007, 13:08   

Drogi adminie
Toyota zrobila wieksze poczynania w silniku niz dorzucajac pudelko z elektronika.
To nie zaden chip tylko rzeczywista moc silnika 120 KM.Zmienili intercooler , i wiele innych rzeczy po to aby silnik spelnial norme EURO 4- dla Twojej wiadomosci.
Ja uwazam ze nie mozna podwazac wlasnosci terenowych hiluxa bo to on gra pierwsze skrzypce w tej 3 ,mowilem o przeswicie -toyota 292mm a mitsu 205 mm a nie o kacie ,bo ten akurat L200 ma wiekszy.Poza tym reduktor w toyocie ma przelozenie 2,5 a mitsu okolo, 2.To nie moc zapewnia wlasnosci w terenie , ja juz to moment, a przy takim reduktorze hilux ma wiecej momentu niz L200, To tyle.
Dominges NSX

[ Dodano: 27-01-2007, 13:16 ]
Zeby bylo ladnie i skladnie:
Toyota bedzie miala wyzszy wyjsciowy moment obrotowy niz L200, przy zastosowaniu reduktora z przelozeniem 2,5.

[ Dodano: 27-01-2007, 13:18 ]
Troszke wiecej obiektywizmu Panowie!
Rozumiem ADMINA on to tak zawodowo do tego podchodzi.
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-01-2007, 13:40   

nsx napisał/a:
Ja uwazam ze nie mozna podwazac wlasnosci terenowych hiluxa

Ależ ja tego nie robię! Toyka spisuje się dzielnie i nie próbuję z tym dyskutować, twierdzę natomiast (a robię to tylko dlatego, że opiniapochodzi od Jarka Kazberuka, który cokolwiek na ten temat wie ;) ) że Misiek jest nie jest gorszy.
nsx napisał/a:
To nie zaden chip tylko rzeczywista moc silnika 120 KM.Zmienili intercooler , i wiele innych rzeczy po to aby silnik spelnial norme EURO 4- dla Twojej wiadomosci.

Norma Euro 4 nie mówi nic mocach a jedynie o jakości spalania i bezpośredniego przełożenia na moc nie widzę. Co do intercoolera - o 18KM? Lekka przesada. Co to jest to "wiele innych rzeczy"? (przyznaję, że nie śledzę zmian w Toyocie, także pytanie nie jest złośliwe).
nsx napisał/a:
To nie moc zapewnia wlasnosci w terenie , ja juz to moment,

Dziwne w takim układzie jest pakowanie do Wranglera 400KM, czy też do samochodów rajdowych potężnych silników. Ba, przez profesjonalistów wyżej oceniane są silniki beznynowe od dieseli, które mają większy moment obrotowy niż wolnossące bezyniaki.
nsx napisał/a:
Poza tym reduktor w toyocie ma przelozenie 2,5 a mitsu okolo

I to jest faktyczna przewaga Toyoty. Tu niestety pozistaję bez argumentu.
Reasumując, nadal twierdzę, że na dzień dzisiejszy trudno o lepszy samochód w klasie pick-upa niż Miś, co również Twój (skąd inąd profesjonalny) wybór potwierdza. Right? ;)
Pozdrawiam

nsx napisał/a:
Rozumiem ADMINA on to tak zawodowo do tego podchodzi.

To też, ale ja na serio mam świra na punkcie tej marki ;)
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2007, 14:08   

Oczywiscie norma EuRO 4 mowi o spalaniu a nie o mocach , ale nie o tym chcialem pisac, chodzilo mi o to ze zmienili pare rzeczy w silniku w zwiazku z ta norma a przy okazji wyszla moc 120 KM,- kontra do Twojego ze dostawili chipa 102 na 120.
Nie twierdze tez ze Misiu nie nadaje sie do terenu. Bede sie upieral w przekonaniu ze jest to najbardziej uniwersalny samochod srodka, z najlepszymi wlasnosciami drogowymi ,moze tak byc ??
A co do wlasnosci terenowych male przerobki i dorownamy przynajmniej nissanowi.
Silniki benzynowe pewnie dlatego ze sa prostsze w obsludze i budowie niz diesle.moze mniej awaryjne i latwiej wykrzesac z nich moc, ale sam piszesz ze dopiero przy duzych pojemnosciach.I pewnie tak jest ze 4 litrowy silnik benzynowy ma wystarczajaca ilosc momentu, a moc pozwoli mu osiagac znaczne predkosci (czyli odwolujac sie do fizyki -dostarczy wiecej energii w jednostce czasu).
Ale silnik diesla to silnik dla inzynierow - majstersztyk.Sam jezdze wysokoobrotowa wiertarka PRELUDE. Kazdy silnik ma cos w sobie.
Swoja droga mam pytanie co na to serwis MM ,jak zrobimy maly lifcik 1" wymieniajac amorki albo podkladajac cos pod sprezyny srubowe lub inne zmiany delikatne w zawieszeniu , CO Z GWARANCJA. A moze poczekac az mina te 3latka??. firmr
Jeszcze jedno z tego co slyszalem to nie wolno mi bez wizyty w serwisie podlaczyc oswietlenia w nadbudowie ,swiatla stopu ani ogrzewania tylnej szyby nadbudowy - musi zrobic to serwis aby rzekomo nie utracic gwarancji. Prowadze firme ktora zajmuje sie elektronika i automatyka a mam jechac do serwisu i placic za podlaczenie 3 przewodów- ADMINIE daj odpowiedz jak to zrobic bez kosztow legalnie bez utraty gwarancji.Chyba ze mozesz zalatwic odpowiedni wpis w ksiazeczce serwis. po kolezensku??? :wink: :wink:

[ Dodano: 27-01-2007, 14:13 ]
Bo nie dopisalem ale facet w serwisie w Poznaniu zaplacil za taka przyjemnosc 500 PLN.
Czy to aby nie jest przesada????
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-01-2007, 15:08   

nsx napisał/a:
Swoja droga mam pytanie co na to serwis MM ,jak zrobimy maly lifcik 1" wymieniajac amortyzatory albo podkladajac cos pod sprezyny srubowe lub inne zmiany delikatne w zawieszeniu ,

To jakby Twój problem bo gwarancję na zawieszenie masz do 25 000km, także chyba biedy nie ma a jak coś padnie to się i tak i tak martwisz sam ;)
nsx napisał/a:
Jeszcze jedno z tego co slyszalem to nie wolno mi bez wizyty w serwisie podlaczyc oswietlenia w nadbudowie ,swiatla stopu ani ogrzewania tylnej szyby nadbudowy - musi zrobic to serwis aby rzekomo nie utracic gwarancji

Zgodnie z dyrektywą GVO jeżeli Twoja firma może wylegitymować się certyfikatami w danej dziedzinie (honorowanymi przez PIMot) możesz sobie dłubać i nie bać się o gwarancję. Jeżeli jednak będą jakieś kłopoty - jestem do dyspozycji ;)
nsx napisał/a:
Chyba ze mozesz zalatwic odpowiedni wpis w ksiazeczce serwis. po kolezensku???

Mogę. Po weryfikacji zgodnośći podłączeń z obowiązującą w tym zakresie normą i instrukcją. Ale nie sądzę, żeby było to konieczne.
nsx napisał/a:
ADMINIE...
No dajżesz spokój, Jackie zupełnie wystarczy ;)
nsx napisał/a:
Bo nie dopisalem ale facet w serwisie w Poznaniu zaplacil za taka przyjemnosc 500 PLN.

Skąd takich na serwis brać.... ;) Masz adres?? ;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2007, 17:21   

nsx napisał/a:
ADMINIE
Piszac do Jacka jako dealera Mitsu pisz JW Dealerze ;-) albo Jackie.
adminem jest na forum ale tu to raczej funkcja niechciana i sluzebna.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-01-2007, 17:26   

Hubeeert napisał/a:
ale tu to raczej funkcja niechciana.....

A wcale bo nie! ;) Jak mam kłopoty to memory;find;Hubert i wszystko jasne :mrgreen:
Hubeeert napisał/a:
....i sluzebna.

To akurat prawda, co w kontekście powyższej informacji nie wypada źle w moim przypadku. Tylko Wielkolud ma do cholery roboty.....;)
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
jerryy
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2007, 23:28   

Dzięki serdeczne za wszelkie rady i informacje.


Tak na wstępie:

Wasza baza wiedzy powala, a merytoryczne dyskusje znakomicie poszerzają spektum wiedzy oraz budują światopogląd.

Co do polemiki jaką prowadzicie - pomijając kwestię przewijających się w niej informacji - jest budująca. Miło bowiem poczytać ludzi, którzy potrafią się kłócić i spierać w tek elegancki i kulturalny sposób poimo - niejednokrotnie - wręcz biegunalnie odwrotnych poglądów.



Taczka na ramie od bmx-a, ale z przerzutką i skórznymi rąckami:

Wracając do L200: po tym czego się od Was dowiedziałem zadzwoniłem do Nissana i złożyłem życzenia wszelkiej pomyślności. Moje wątpliwości kompletnie rozwialiście. Jestem wręcz pewien, że chcę miśka.... chcę, chcę !!! Kupię sobie tę taczkę na ramie od bmx-a bo z tego co mówicie ma przerzutkę i skórzane rączki.

Więc rozpoczynam poszukiwania. L200 instyle sport.... Już nie mogę się doczekać.

Gdyby jednak jeszcze ktoś przypomniał sobie coś nt Naszej rozmowy to zawsze z chęcią przeczytam.

Mam nadzieję, że wkrótce stanę się szczęśliwym posiadaczem trzech diamentów i tym samym dołączę do tego sympatycznego (jak widać na łamach forum) grona użytkowników mitsu.

pozdro - jerryy
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2007, 23:42   

jerryy napisał/a:
Mam nadzieję, że wkrótce stanę się szczęśliwym posiadaczem trzech diamentów i tym samym dołączę do tego sympatycznego (jak widać na łamach forum) grona użytkowników mitsu.

Witaj w naszej Rodzince :)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 01:05   

Dobry wybor Jerryy , nie bedzisz zalowal, pewnie zakochasz sie.
Dzisiaj odstawilem piekny koncert z niezaleznym napedem na 4 kolka , wywijajac piruety na zalodzonym, zasniezonym placu. Ale frajda, sprawdzalem wszystkie opcje ,rozne konfiguracje napedu z wlaczonym i wylaczonym ESP. Pieknie wygladal Misiu sunac bokiem w tumanach sniegu ,rozswietlajac platki smuga z halogenow. :D :D .
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 28-01-2007, 01:28   

to ja już wiem Jerryy w którym salonie powinieneś dokonać zakupu... :)

Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2007, 11:43   

nsx napisał/a:
toyka ma LSD z tylu

Te LSD jest płytkowe...
L200 ma hybrydowe LSD czyli torsen+VCU.
_________________

 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 14:13   

Z moich info na ta chwile - Torsen tak ale tylko w centralnym mechanizmie roznicowym miedzyosiowym. A w tylnym moscie nie ma zadnego LSD lub pseudoLSD .Ale nie dam sobie nic odciac - mozliwe ze nie mam racji , jednak wczoraj jeszcze raz mialem okazje zauwazyc w Misiu ze jak 2 przednie i jedno tylne stracą przyczepność to drugie tylne to ktore ma przyczepnosc stoi w miejscu i tyle. Dlatego Tomku moja batalia o blokade tylnego mostu,tak jak wczesniej odpowiedziales mozna to zrobic i zrobimy jak minie gwarancyja ,ale wczesniej zrobimy przymiarki i rozwazania techniczne o blokadzie- prawdopodobnie z wersji EASY SELECT. Najlepiej spotkac sie z kims kto ma Easy Select, obejrzec,pomierzyc..
Pozdrowienia
Dominges NSX
 
 
jerryy
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 19:48   

Moi Drodzy,

Rozesłałem wici po kraju w poszukiwaniu miśka.

Najbardziej jak do tej pory odpowiadającą mi ofertę prezentuję poniżej. Chciałbym abyście się do niej odnieśli bowiem mam wrażenie, że trochę to drogo.

Przeczytajcie i napiszcie kilka słów co o tym sądzicie.

Oczywiście gdyby ktoś z Was wiedział gdzie stoi "mój" misiek to bardzo proszę o informację jak zabrać go do domu. Może macie jakieś kontakty na zakup? Dajcie znać.

Pozdro, Jerry.

Model: Mitsubishi L200
Wersja: Instyle
Silnik: 2.5 DID
Moc: 160 KM
Skrzynia biegów: manualna 5-co biegowa
Cena modelu podstawowego : 134.990 PLN brutto


Wyposażenie dodatkowe:

•Lakier metalik lub perłowy 3.200 PLN brutto
•Alarm 1.000 PLN brutto
•Kuweta przestrzeni bagażowej 2.000 PLN brutto
•Czujniki cofania 500 PLN brutto
•Zabudowa przestrzeni bagażowej HardTop Low 12.990 PLN brutto
•Chip wzmacniający silnik 4000 PLN brutto
•Reflektory biksenonowe 3000 PLN brutto

Cena katalogowa oferowanego samochodu z wyposażeniem dodatkowym: 161.680 PLN brutto

Rabat uznaniowy : 3.680 PLN brutto
Cena po rabacie: 158.000 PLN brutto
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.