Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Problem z wyłączeniem reduktora.
Autor Wiadomość
Pajeromaniak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 3
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 07-01-2013, 13:38   [3.2 DID] Problem z wyłączeniem reduktora.

Witam
Mam problem z wyłączenie biegów terenowych w Pajero z automatyczną skrzynią biegów. Zablokowały się na przedostatnim biegu terenowym. Gdy próbuję przełączyć wajcha stawia opór. Samochód stał w nieogrzewanym pomieszczeniu. Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny i jej usunięcia.
Pozdrawiam!
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-01-2013, 14:03   

na czym polega ta trudność?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Pajeromaniak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 3
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 07-01-2013, 14:30   

Sorry, prostuję wajcha pracuje normalnie tj. góra-dół lecz blokady się nie rozłączają i kontrolki sygnalizują załączone napędy. Mimo jazdy kilku kilometrów i próby rozłączenia napędów i blokady samochód dalej jedzie na włączonych napędach i blokadach.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-01-2013, 17:30   

proszę zadzwoń bo coś ciężko z tego pokapować 602-673-905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Pajeromaniak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 3
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 14-01-2013, 21:19   

Krótka porada Pana Zbyszka przez telefon i wszystko jasne, Dzięki.
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-01-2013, 22:34   

Podziel się informacjami bo zdarzyło mi się ostatnio to samo, a rozłączyłem się dopiero gdy już zdesperowany zacząłem dzwonić na asistance :)
_________________
Mikello
 
 
 
walecdaras 
Nowy Forumowicz
walecdaras

Auto: Pajero 3.2 DID 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Września
Wysłany: 13-02-2013, 14:40   

Witam
też prosiłbym o odpowiedz w tym temacie bo niestety już 2-3 razy miałem taki kłopot. Występuje szczegulnie przy opadach deszcu ? chociaż ostatnio przy śniegu też się zdarzyło Musiałem załaczyć wszystkie napędy przy zawracaniu przez małe błoto śniegowe , a później nie bardzo chciały sie rozłaczyć - fak że miałem padnięty akumulator może miał coś z tym wspólnego .Ale kiedyś w trasie po przełaczeniu przy padającym deszczu na 4x4 nie chciał zgasąć napę po powrocie na x 2 , przejechałem ponad 100km i dopiero na jakiś parkingu zatrzymałem zagsiłem zapaliłem i dopiero przeszło . Czy ma to zwiążek z olejem w skrzyni ? auto ma 126000km przy 95 tyś była robiona wymiana. I przy okazji kiedy bym musiał zrobić następną ?
_________________
Jazda przed siebie co cel który się nie kończy
 
 
kriss499 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 56
Skąd: darłowo
Wysłany: 23-03-2013, 13:05   

Witam podłącze sie do tematu, mam ten sam problem jak auto jeździ po mokrej nawierzchni to miga kontrolka środkowa i nie da sie nic zrobić z napędami, a teraz przez przypadek włączyłem przedostatni napęd i nie chce wrócić na zwykłe 4x4 ma ktoś jakiś pomysł co można z tym zrobić?
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 29-04-2013, 22:51   

Dotyczy problemu jak wyzej w moim poscie...
Nie wiem, byc moze to moja ignorancja, byc moze nie doczytalem w instrukcji obslugi, ale od kiedy wylaczam tryby 4hlc i 4llc przy pozycji N to nie ma problemu z zalaczniem i wylaczaniem, wiec przyjalem ze tak sie powinno robic?
_________________
Mikello
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-04-2013, 23:17   

Tak.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.