Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala
Autor Wiadomość
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 16-02-2013, 15:08   

Z termikiem zrobie jak mówisz , a co do podkłądek pod koncówke wtrysku to zjezdziłem wszystkie sklepy i nic takiego niema ;/ i nie mozna zamówic ;/;/ a podkładki przelewowe to tez problem bo nie mozna dostac bo mają niby jakies specjalne wytłoczenie ;/;/ mi sie wydawało ze to jest zwykła podkładka z dwoma dziurkami przelewowymi
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-02-2013, 15:17   

slavo_p napisał/a:
podkładki przelewowe to tez problem bo nie mozna dostac bo mają niby jakies specjalne wytłoczenie

Każdy pompiarz powinien mieć podkładki mają otwory te od przelewów
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 16-02-2013, 22:48   

podkładki wymienione . Zawory na 0,15 na zimnym . Odpala od strzału . Zagrzeje sie do momentu jak sie włączy wentylator , gasze auto i juz niema szans na odpalenie . Odkręciłem srubke od tego topika , nawet ją całą wykręciłem i zadnej róznicy niema :( :( albo sobie to wmówiłem i mi sie wydaje tylko ze jak sie nagrzeje to jak by wolniej kręcił , ale niewiem moze mi sie wydaje ;/;/
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-02-2013, 08:34   

Cytat:
albo sobie to wmówiłem i mi sie wydaje tylko ze jak sie nagrzeje to jak by wolniej kręcił , ale niewiem moze mi sie wydaje ;/;/

Nic się nie wydaje rozrusznik siada jak wolno kreci , sprawdz, najlepiej jak gorący silnik podłącz do prostownika na max i za kilka minut zapal
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 17-02-2013, 11:31   

Panowie od jakiego modelu podejdzie jeszcze rozrusznik ? czy jest róznica beznzyna / diesel ? czy szukac po numerze na rozruszniku ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-02-2013, 11:39   

slavo_p napisał/a:
Panowie od jakiego modelu podejdzie jeszcze rozrusznik ?

Po co chcesz zmieniać rozrusznik :?: wystarczy sprawdzić stan szczotek i przeczyścić komutator rozrusznik jest na łożyskach i nasmarować przekładnie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 17-02-2013, 11:51   

pytam na zas bo jak czysciłem kiedys rozrusznik bo był mokry z ropy to w obudowie tam gdzie szczotki było kilka kulek tak jak by cyny ;/ chyba ktos tam cos lutował . i tam gdzie jest tryb który napedza koło zamachowe to jest on przyspawany ;/ wiec ktos go juz kiedys reanimował jakos ;/;/

ps. trafiłem na smiertelnie chory egzemplarz

[ Dodano: 17-02-2013, 12:44 ]
slavo_p napisał/a:
pytam na zas bo jak czysciłem kiedys rozrusznik bo był mokry z ropy to w obudowie tam gdzie szczotki było kilka kulek tak jak by cyny ;/ chyba ktos tam cos lutował . i tam gdzie jest tryb który napedza koło zamachowe to jest on przyspawany ;/ wiec ktos go juz kiedys reanimował jakos ;/;/

ps. trafiłem na smiertelnie chory egzemplarz



milo a czy moze byc tak ze np jeden wtrysk wtryskuje przy mniejszym cisnieniu niz pozostałe trzy ? czy to miało by wpływ na odpalanie na ciepłym ? bo z zimnym niema problemu .

jutro zaglądam na ten rozrusznik ,

a moze elektrozawór na pompie nie puszcza jak jest gorący ? ( ale jak silnik sie nagrzeje to pompa wcale nie jest taka gorąca )

 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-02-2013, 19:35   

z góry mówie że jak byś chciał zmieniać rozrusznik na ten od benzyniaka to daj sobie spokój benzynowy rozrusznik jest nie wiele większy od bendiksa tego dieslowego :P

Ten od diesla jest duuużo większy i mocniejszy :P od benzyniaka podoła z odpaleniem diesla ale jego żywot będzie krótki :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Cinek082 
Nowy Forumowicz

Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 18-02-2013, 10:07   

Witam
Może sprawdzić zawory. Kolega napisał że luz na zimnym ma 0.15, manual podaje że na zimnym ma być:
-ssące 0.25
-wydechowe 0.35

jeżeli jest mniej to po rozgżaniu zawory się podpierają i może nie mieć kompresji.
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 18-02-2013, 14:17   

manual podaje 0.25 ssący i wydechowy na gorącym silniku , tak tez jest napisane pod maską na klapie.

a co do zaworów to im bardziej nagrzany silnuk tym luzy są większe , tak jest u mnie
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 18-02-2013, 14:35   

Cinek082 napisał/a:
Witam
Może sprawdzić zawory. Kolega napisał że luz na zimnym ma 0.15, manual podaje że na zimnym ma być:
-ssące 0.25
-wydechowe 0.35

jeżeli jest mniej to po rozgżaniu zawory się podpierają i może nie mieć kompresji.


Nie wprowadzaj w blad masz manuala nie od tego silnika
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Cinek082 
Nowy Forumowicz

Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 18-02-2013, 16:03   

Nie mam zamiaru nikogo wprowadzać w błąd,
była to sugestia z mojej strony. Tak, w manualu od od modelu z rocznika 92-96 luz jest podany na ciepłym silniku i na obu zaworach wynosi po 0.25mm.
W modelu z rocznika 97 w zwyż luz wynosi
na zimnym
-0.25 ssący
-0.35 wydech.
Żeby nie było że wprowadzam kogoś w bład to jest to tylko z mojego doświadczenia i nikt nie musi tak robić, ja reguluję zawory na zimnym silniku tak jak podałem wyżej i wszystko ładnie chodzi nic nie klepie.
Dodam że auto ma ponad 320 tyś tego co na liczniku i śmiga.
Raz jeszcze, jest to tylko moje zdanie i nikt nie musi robić tak jak ja.
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 18-02-2013, 20:18   

Rozkręciłem dzisiaj rozrusznik . Okazało sie ze mocowania dwóch szczotek luzno dyndają. Dwie są połączone z uzwojeniem to sietrzymają a pozostałe dwie odspawało ;/ z tąd te kulki cyny , widocznie ktos juz to kiedys naprawiał ;/;/

Druga niepokojąca mnie sprawa to taka ze chciałem sprawdzic jeszcze raz ustawienie pompy , i po ustawieniu okazuje sie ze ze musze mocno opóznic zapłon . Lecz jednak jak go opóznie to niema szans zapalic auta ;/;/ musze przyspieszyc o dokłądnie 15 stopni ( na czujniku 115) i wtedy odpala ;/;/ czy to padająca pompa ? czy w czym innym tkwi problem ?

Trzecia drażniąca mnie sprawa to wydaje mi sie ze jest rozciągnięty pasek rozrządu ;/ . Jak wał dam na znak i wałek rozrządu na znak to między tymi dwoma kołami (w środku jeszcze jest rolka) jest luz rzędu pół zęba ;/ czy taki błąd jest dopuszczalny ? czy trzeba nowy pasek ??
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-02-2013, 20:39   

slavo_p napisał/a:
czy w czym innym tkwi problem ?

Ustawienie termika czyli dzwigni kąta wtrysku pod wpływem temperatury silnika przestawia się i tak powinno być
slavo_p napisał/a:
Jak wał dam na znak i wałek rozrządu na znak to między tymi dwoma kołami (w środku jeszcze jest rolka) jest luz rzędu pół zęba ;/ czy taki błąd jest dopuszczalny ? czy trzeba nowy pasek ??

Pod pompą wtryskowa jest śruba luzujesz obracasz wałem i sama czyli na spręzynie rolka dociska i niweluje luz paska dokrecasz i sprawdzasz ot tak
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-02-2013, 20:50   

slavo_p napisał/a:
Trzecia drażniąca mnie sprawa to wydaje mi sie ze jest rozciągnięty pasek rozrządu ;/ . Jak wał dam na znak i wałek rozrządu na znak to między tymi dwoma kołami (w środku jeszcze jest rolka) jest luz rzędu pół zęba ;/ czy taki błąd jest dopuszczalny ? czy trzeba nowy pasek ??


Ile razy go demontowałes i montowłes :?: To jest niedopuszczalne :!:
Każde zdemontowanie paska rozrzadu jest zalecone jego wymiana .

Widze ze masz chyba zamiar robic motor raz jeszcze .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.