 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wibracje na karoserji... |
Autor |
Wiadomość |
Arapaho
Forumowicz

Auto: L200 '06 Intense Sport 182KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 91 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-02-2013, 20:50 Wibracje na karoserji...
|
|
|
Witam,
Coś ostatnio niemam szczęścia z Elką.
Parę dni temu miałem wymieniony przegub wewnętrzny, łożysko z piastą i oba sworznie. Przegub tyrkotał już na prostej, a reszta wyszła w trakcie wymiany.
Niestety po wymianie, przy włączonym napędzie 4x4, w granicach 2 tys obrotów oraz prędkości ok. 70 km/h na 3 i 4 biegu wyczuwalne są dość mocno wibracje na całej karoseri i lekko trzepie kierownicą. Przy napędzie na tył, są wyczuwalne, ale bardzo mało i praktycznie nie przeszkadzają.
W pierwszej kolejności pojechałem pozamieniać i powyważać wszystkie opony - nic to nie dało.
Przegub wymieniony na gwarancji na inny - też nic.
Czy może to być kwestia wadliwej piasty? Czy magicznie półóś straciła swoje wyważenie?
Proszę o wszelkie możliwe sugestie. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-02-2013, 08:23
|
|
|
Może być wina zacisku hamulcowego, wadliwej piasty, krzyżaka., podpory wału korbowego, luzu na czopie wchodzącym do reduktora tylnego wału. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Arapaho
Forumowicz

Auto: L200 '06 Intense Sport 182KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 91 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-02-2013, 16:46
|
|
|
Czyli biorąc pod uwagę, że wibracje pojawiły się bezpośrednio po wymianie piasty/łożyska, może to być jego winą bądź coś zostało skopane przy montażu zacisków. |
|
|
|
 |
|
|