Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Jakie kable, przewody zapłonowe ?
Autor Wiadomość
mefju 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 114
Skąd: PL
Wysłany: 19-02-2013, 18:18   

Po raz kolejny dzięki :)

Mam pytanie czy tą nieszczęsną uszczelkę 01236 = MD346062 można dostać w jakimś sklepie motoryzacyjnym ? Lub gdziekolwiek indziej poza ASO ? Czy może jest jej jakiś zamiennik o innym oznaczeniu ? W ASO mi powiedziano, że musieliby ją ściągnąć z Holandii i kilka dni by to zajęło.

Z pozostałymi uszczelkami problemu nie ma i są dostępne nawet w sklepach online. Różnice w cenach są zatrważające, np uszczelka 01110 = MD346750 w ASO to koszt
165zł w sklepie nawet za 58zł.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-02-2013, 18:27   

Zawsze można spróbować dorobić taką uszczelkę trzeba tylko wiedzieć, jaką grubość ma oryginalna i z jakiego jest materiału.
 
 
mefju 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 114
Skąd: PL
Wysłany: 27-02-2013, 02:21   

Dostałem uszczelki, tą o której wyżej wspominałem trza było sprowadzić aż z Holandii. Po rozmontowaniu dolotu i pokrywy okazało się, że uszczelki (poza tą od świec) trzymają i są w stanie bardzo dobrym, także gdyby ktoś miał podobny dylemat to niech się nie spieszy z zakupem.

Ja natomiast mam nieco inny problem, bo aktualnie wszystko jest rozmontowane i jutro mechanik będzie kończył robotę, ale poinformował mnie przy okazji ściągania rozrządu, że zasada jest taka, że jak się ściąga się rozrząd powinno się założyć nowy pasek rozrządu. Tylko, że ja cały komplet rozrządu łącznie z paskiem wymieniałem raptem 39 tyś. km. temu i powiedziałem, że zostaje ten co jest, bez zmiany. I teraz tak się zastanawiam czy aby słusznie ? Czy może jednak zamówić z rana pasek i niech założą nowy ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-02-2013, 06:04   

Jak zrobiłeś na nim 40 tys to zostało mu w sumie tylko 20 tys więc może wymień na nowy aby za te 20 tys ponownie nie rozbierać jeśli oczywiście inne elementy są OK i dadzą radę kolejne 60 tys.
 
 
mefju 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 114
Skąd: PL
Wysłany: 27-02-2013, 18:55   

Zaraza zaraz, zawsze byłem przekonany, że komplet rozrządu wymieniamy co 90tys, nawet chyba na forum było gdzieś napisane, że pasek tyle ma wytrzymać. Jeśli to 60 tys to faktycznie zmienia postać rzeczy.
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-02-2013, 21:34   

90 tyś km na oryginalnym pasku itp. 60 tyś km na zamiennikach. Także zależy, co włożyłeś ;)

No i jeszcze chyba warto spojrzeć, ile czasu ma rozrząd. Nie jestem teraz pewny, ale drugim kryterium jest chyba 5 lat(nie jestem pewny).
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-02-2013, 21:48   

Tak, chodzi o okres pięciu lat.
 
 
mefju 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 114
Skąd: PL
Wysłany: 27-02-2013, 22:13   

Dzięki chłopaki. Pasek oczywiście mitsuboshi - chyba ten był montowany seryjnie ? Rolki koyo lub skf, pompa wody aisin, napinacz już nie pamiętam ale któryś z tych firmowych. Generalnie pamiętam, że cały komplet był producentów polecanych na forum. Montaż 2 lata temu, przy przebiegu 155 tys.

PS. 600zł za robociznę przy montowaniu tych uszczelek i świec to normalna kwota?
 
 
scoratir 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 328
Skąd: RLA
Wysłany: 27-02-2013, 22:38   

Przy przbiegu 40tys pasek na bank bym wymienił, resztę łożysk czy napinaczy już niekoniecznie, bo mogą spokojnie wytrzymać 150tys. (koyo, skf). 600zł? nigdy nie rozbierałem silnika GDI, ale z tego co mi mówił brat, to trzeba rozebrać pół silnika, a może i więcej... tak że sam nie wiem czy za 600zł bym się podjął, bo z głowa to złożyć to... :)
_________________
Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.