 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Do czego służą te elektrozaworki od podciśnień |
Autor |
Wiadomość |
Pawcio21
Mitsumaniak

Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 52 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 02-03-2013, 10:57 [E54A 2.0 V6] Do czego służą te elektrozaworki od podciśnień
|
|
|
Witam Zakładam nowy temat dlatego że nie znalazłem dokładnej odpowiedzi w tym temacie. Chodzi mi o tą listwę z takimi zaworami zasilanymi prądem związanymi chyba z podciśnieniem. W jej skład wchodzi także taki pojemnik w kształcie puszki. To wszystko znajduje się na grodzi środkowej stojąc przed maską. I tu moje pytanie do czego to wszystko służy? załączam zdjęcia tego ustrojstwa. Na wolnych obrotach jak dotykam te dwa zaworki po stronie silnika wycieraczek i jak delikatnie ,,puknę'' gaz to te zaworki pracują wydając taki dźwięk <cykania>. Natomiast jak dotykam te dwa pozostałe od strony puszki to wygląda na to że nie działają? Właśnie jeszcze jedna sprawa moje autko na wolnych obrotach zwłaszcza na biegu 1 , 2 czasem 3 jak na tych biegach hamuje silnikiem a potem chce delikatnie dodać gazu to zaczyna tak jakby szarpać tylko nie jest to ciągłe szarpanie lecz jedno ostre szarpnięcie tak jak bym gazu na maxa przycisnął a przecież tak nie robie tylko odrobinke daje razu. Podejrzewam iż mogą być za to winne te dwa nie dające znaku życia pozostałe zaworki od podciśnienia. Dodam iż kable są ok, świece nowe, zawieszenie nowe całe, ogólnie wszystko jest w stanie idealnym. No i mam sekwencje ale to sie dzieje tak na benzynie jak i na gazie. Czy może być za to odpowiedzialna jeszcze przepustnica? Może ktoś będzie wiedział coś w tym temacie. Pozdrawiam serdecznie.
http://www.fotosik.pl/pok...4b38d5c2fc.html
http://www.fotosik.pl/pok...a6c94db5d4.html |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Pawcio21 02-03-2013, 13:00, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Karambol
Mitsumaniak Galant

Auto: Mitsubishi Galant GLSi + STAG4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 37 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 02-03-2013, 11:18
|
|
|
Nie ma tych zdjęć..
A trochę abstrahując od tematu - czujesz jakąś różnice między jazdą na benzynie a LPG? Ja założyłem LPG w listopadzie zeszłego roku i czuje różnice w mocy. Mam co prawda inny silnik ale tak pytam jak to jest w v6? |
_________________ Karambol
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 + STAG4
KTM LC4 625 HF
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
 |
|
|
|
 |
Pawcio21
Mitsumaniak

Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 52 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 02-03-2013, 12:44
|
|
|
Witam. Nie ma żadnej różnicy czy PB czy LPG nawet na LPG lepiej chodzi to pewno dlatego że ma osobne wtryski a moje PB są trochę zapieczone chyba ale tylko czuć to jak się jedzie jeszcze na zimnym silniku bo jest trochę zamulony. Pozdrawiam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-03-2013, 22:38
|
|
|
Pawcio21 napisał/a: | Na wolnych obrotach jak dotykam te dwa zaworki po stronie silnika wycieraczek i jak delikatnie ,,puknę'' gaz to te zaworki pracują wydając taki dźwięk <cykania> | W moim EA 2,5 V6 podobne zaworki są na kolektorze ssącym i zachowują się identycznie. Też jestem strasznie ciekawy czy tak ma być... |
|
|
|
 |
|
|