Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy z tankowaniem
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-01-2007, 19:14   

Mój Galant i moje doświadczenia z paliwem na Shell w całym kraju.
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2007, 15:28   

Krzyzak, nie lubisz swojego Misia? Shell ma najgorsze paliwo w kraju... za granica zreszta tez


wiesz ja pierwsze słysze zeby shel miał takie złe paliwa od zawsze tankuje na shelu bo wydaje mi sie ze to jedna z lepszyh stacji pozatym nigdy niemiałem problemu z paliwem pohodzenia shel
 
 
markus78
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2007, 17:48   

damianrally napisał/a:
poza tym nigdy niemiałem problemu z paliwem pohodzenia shel


Mam dokładnie takie same odczucia, tankuję praktycznie tylko na Shellu i BP i nigdy nie stwierdziłem żadnych nieprawidłowości.
A jak zatankuję na Neste to zawsze robię mniej kilometrów na baku :roll:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-01-2007, 18:47   

no to powtorze po raz setny - kiedys tankowalem tylko na Shellu, glownie VPover i przestalem gdy zatankowalem najtanszego paliwa w malborskim Statoil i auto przejechalo 10% wiecej trasy - powtarzalnie;
a raz zatankowalem na Shell kolo Katowic - takiego mula Galant nigdy nie mial; tankowalem tez na Shell w Niemczech i te same odczucia - auto mulowate, wiecej pali
przestalem wiec przeplacac za VSyf i tankuje na Statoil, BP, Lotos i Orlen - na sprawdzonych, duzych stacjach a nie franczyzowych

wyprobowalem chyba z 10 stacji Shell w calej Polsce - wszedzie ten sam syf, moze tylko w Grudziadzu jakby ciut lepiej...
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2007, 19:07   

nie jestem jakims specjalnym znawca, ale gdzies kiedys przeczytalem ze te najnowsze paliwa VPowerRacing itp sa produkowane specjalnie dla tych najnowszych aut, a nasze poczciwe miski (i inne marki) z przed 2000r nie maja stosunkowo skomplikowanej elektroniki i ogolnie silnikow zeby im lac takie cuda na kiju :P , ja kilka razy zatankowalem Pb98 zamiast Pb95 na tej samej stacji i w sumie nie czulem roznicy, nawet jakby sie troche mulil (ale mozliwe ze to przez moje oczekiwania), teraz zawsze leje Pb95 i autko ladnie bryka :)

wracajac do tematu, to jak pierwszy raz tankowalem auto to tez wcisnalem... naciskam i nic, odskakuje, zawolalem starszego kuzyna ktory sie smial ze mnie ze taki doswiadczony kierowca jestem, on podszedl, lekko przechylil pistolet i lecialo normalnie, teraz tez mi sie to dosyc czesto zdarza, ale wystarczy ze przechyle troszke pistolet w ktoras strone i jest ok
 
 
jelonek98 
Forumowicz


Auto: Lancer 91r 1.5 12V LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 81
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2007, 19:25   

Ja w moim Miśku też tak mam, ale tylko wtedy jak wsunę cały "pistolet" do końca. Wystarczy że wysunę gdzieś 3-4 cm i jest ok :)
_________________
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.
 
 
 
markus78
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2007, 16:54   

Krzyzak napisał/a:
kiedys tankowalem tylko na Shellu, glownie VPover


Ja zaś nigdy VPower'a nie używałem. Pb95 only :!:
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2007, 21:08   

no ja równiesz tylko 95 i jezdzi mi sie swietnie a mój problem jusz ustał nie umiałem zatankowac bo bak był pełen a wskaznik poziomu paliwa był zepsuty i wskazywał ze niema paliwa, ale kupiłem za 50 zł cały licznik do colcika i jest jusz wszystko ok tam wskaznik działa i jeszcze mam obrotomiesz bo licznik pochodzi z colta 1,5
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.