Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszyc Garage
Autor Wiadomość
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 12-03-2013, 02:55   

Maretzky85 napisał/a:
krzysiakxxx, 2.0 T 300KM, 2,5V6TT 280 KM ? :P


Różnica 20Km ? Wszystko zależy jeszcze od Nm , bo to właśnie moment wygrywa wszystkie wyścigi a nie KM. :twisted:
 
 
krzysiakxxx 
Forumowicz

Auto: nie mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 176
Skąd: Miechów
Wysłany: 12-03-2013, 07:46   

Dużo jeszcze zależy od kierowcy, bo wiele razy udało mi się odejść z kreski czy rolki lepiej niż ktoś autem do którego nie powinienem mieć szans (więcej koni i niutków).
_________________
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-03-2013, 08:18   

Dyskusja bez sensu, za dużo czynników zmiennych jest.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-03-2013, 15:00   

Maretzky85 napisał/a:
Dyskusja bez sensu, za dużo czynników zmiennych jest.

Dokładnie :mrgreen:
Całe szczęście, żeś nie porównał 4B11T z FQ-400 do stockowego 6A13TT. Miażdżyłoby jeszcze bardziej :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-03-2013, 19:20   

Oj tam, oj tam :P 4B11T jest paskudny :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-03-2013, 19:31   

Przestańcie spamić :P

Ja nie wierze co ja odwalam z tym gulfem :P



Właściciel mówił że dobrze żę progi były wstawiane już to mamy święty spokój...



... pomijając już przepiękny stan progów....


i 5mm grubości szpachle wszędzie...



skończyłem z grubsza nadkole ale szlifować spawy to sobie będzie właściciel nie chce mi sie :P



... i wziąłem się za prostowanie dachu...



... chce parcha zrobić do niedzieli wieczór i zapomnieć o tym aucie raz na zawsze :D
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-03-2013, 22:12   

Wszyc napisał/a:
Właściciel mówił że dobrze żę progi były wstawiane już to mamy święty spokój...
:mrgreen: Zderzenie z rzeczywistością...
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-03-2013, 22:24   

Nie kłamał widzę po spawach ze to już drugie progi tego golfa były jak nie trzecie :P Pora na kolejny komplet :lol:

Tym czasem z przyjemniejszych rzeczy dziś pierwszy raz malowałem sprayem coś z elementów zewnętrznych :) pomalowałem sobie błotnik do motoru podkład na to baza i klar :P Wyszło znośnie :P



_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-03-2013, 22:27   

Wszyc napisał/a:
grubsza nadkole ale szlifować spawy to sobie będzie właściciel nie chce mi sie :P


papier ścierny mu daj niech zasuwa z koksem :D bo fleksem to każden jeden gupi potrafi :P
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 13-03-2013, 22:43   

jak na szprej i zdjecie, to masz calkiem niezla reke :)

a co do golfa, po wizycie na piaskarni niewiele by z niego pozostalo, liczycie ile juz kg drutu i blachy na niego poszlo ??
sa auta*, ktore jest sens ratowac w taki sposob, ale to nigdy nim nie bedzie

*Warszawa garbuska, ktora byla piaskowana na jesien, wyszla pewnie niewiele lepiej niz ten gofer, gdyby trafil do piachu, ale Warszawe to jest sens, a to ...
a kolege jeszcze lubisz ?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-03-2013, 11:19   

Wszyc napisał/a:
pomalowałem sobie błotnik do motoru podkład na to baza i klar Wyszło znośnie

Malowałeś w łazience..? A colgate uzywane było jako pasta polerska:D
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-03-2013, 16:01   

Malowałem w piwnicy ale drugie zgadłeś :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-03-2013, 15:20   

Drugie nadkole w golfie totalnie się rozleciało wkurzyłem się poszedłem gadać z właścicielem na temat golfa II z którego wyciąga silnik do tej jedynki ten golf dwa jest w idealnym stanie blacharskim może jego lepiej zrobić no i praktycznie podsumowane on robi dwójkę teraz jedynka trafia pod plandeke bedzie stała na działce i jak latem będzie sie nam nudziło to ją porobimy przy piwie na spokojnie jak będzie więcej wolnego... więc mam urlop od tego projektu i całe szczęście ufff
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-03-2013, 16:39   

Tyle pracy za pasem i zaś będzie gniło :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-03-2013, 19:15   

Robert racja szkoda postaramy sie zabezpieczyć go przed wyjazdem z garażu żeby nie zgnił w pół roku być może trafi pod dach nawet...ale i tak ciesze se jak nic bo mam dość tego na prawdę musze odpocząć chodź miesiąc... i steskniłem się za galancikiem już :)
I też nic nie mam z tego projektu prócz doświadczenia kumpel kupi mi co prawda kurtke na moto za 370zł ale... to ile jest do zrobienia nie jest warte tylko 370zł...

Decyzja taka poszła po tym jak odpadło całe nadkole.. wyrzeźbienie całego nowego pół okręgu to masakra powiedziałem że chce drugie nadkole bo samemu to robić to będzie z kupy kawałków blachy takie coś no to pomysł by wyciać nadkole z Golfa 2 dawcy silnika ja zaglądam pod tego golfa 2 dziś i:
Ja: stary ja tego nie tnę tu nie ma na całym aucie grama rdzy i chcesz to wycinać dla tego parcha?... na pewno?

Tak jak mówiłem postaramy się go zabezpieczyć i latem dokończe prace i nawet będę go już wtedy sam malował będę mógł się jeszcze tego na nim nauczyć :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.