Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Moduł centralnego zamka, alarmu
Autor Wiadomość
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 12-03-2013, 15:32   [3.2 DID] Moduł centralnego zamka, alarmu

Gdzie w Pajero III Long znajdę moduł centralnego zamka, odpowiedzialny za komunikację bezprzewodową ?

Czy w standardzie wraz z pilotem występował jakiś alarm ?
 
 
Vini 
Forumowicz


Auto: Pajero IV long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-03-2013, 22:07   

Radiolinia jest w skrzynce bezpieczników w kabinie pod deską nad twoją lewą nogą.

Jeśli masz pilota z dwoma klawiszami lock i unlock to tylko sterowanie zamkiem centralnym, natomiast jeśli jest trzeci klawisz Panic to masz fabryczny alarm.
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-06-2013, 16:40   

I wszystko już wiem. Dla potomności:

Odbiornik pilota jako moduł nie występuje. Całość jest w etacs-ecu (Electric Time & Alarm Control System)

Z informacji do jakich dotarłem, każde pajero posiadające oryginalny centralny zamek miało opcję keyless entry. Jeśli nie ma pilota - wystarczy go dokupić, zakodować i ma działać.

Tak też zrobiłem.

Instrukcja kodowania:
- wkładamy kluczyk do stacyjki - nie przekręcamy ! Wszystko robimy na OFF
- zwieramy pin 1 z 4 w gnieździe OBD
- w ciągu 10 sekund od wykonania powyższej czynności 6x wciskamy włącznik awaryjnych (3x je włączamy, 3x wyłączamy), jeśli system wejdzie w tryb nauki, zasygnalizuje to zamknięciem i otwarciem drzwi
- wciskamy 3x na pilocie przycisk Lock lub Unlock - system potwierdzi zapisanie pilota zamknięciem i otwarciem drzwi
- gotowe.

Pilot na 433.92 MHZ z transponderem G8D-520M-A
Prawdopodobnie samochody spoza europy mają piloty na 315 MHz

Pilot do kupienia na popularnym serwisie aukcyjnym (za nowy zapłaciłem 150 zł). Są jako 2 i 3 przyciskowe. Podobno zarówno 2 i 3 będzie poprawnie sterował oryginalnym alarmem (o ile taki jest).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.