 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Sprawdzenie Pajero Sport 1999 |
Autor |
Wiadomość |
Bosman1979
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 26 Skąd: Radom
|
Wysłany: 26-03-2013, 00:01 Sprawdzenie Pajero Sport 1999
|
|
|
Witam
Kupiłem Pajero Sport (skrzynia ES) 1999r. 2,5 TD. szukam Kogoś z okolic Radomia lub trochę dalej by sprawdził mi go (chodzi mi o napędy i w ogóle).
To jest mój pierwszy Misiek i potrzebuje pomocy.
Chodzi mi o:
1) jak pisałem, czy napędy sprawne.
2) jak sprawdzić czy jest olej (w silniku wiem gdzie)
3) ogólnie po oględzinach powiedział mi coś o moim Miśku.
Patrzyłem na FAQ i próbowałem szukaj, ale nie rzuciło mi się nic takiego w oczy.
Jeśli coś przeoczyłem lub powtarzam temat przepraszam i postaram się więcej tak nie robić!
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Pozdrawiam |
_________________ Bosman |
|
|
|
 |
jeremy
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Lis 2012 Posty: 77 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-03-2013, 19:46
|
|
|
Cześć
1
Jak już wiesz miedzy siedzeniami masz dwie wajchy:
- bliżej Ciebie to biegi, jechałeś autem to wiesz czy zmiana była płynna, brak szarpania,...
- dalej Ciebie to napędy
Jest jeszcze zimno wiec pewnie i jest śnieg, łatwo sam sprawdzisz jak wjedziesz na łąkę(łatwy mini teren).
napędy masz na 2H, brak zielonej lampki na zegarach, ruszasz mocniej- tył się buksuje
napęd na postoju zmieniasz na 4H, zaczyna migać lampka napędów ruszasz lekko do przodu, stop, lekko w tył, napęd załączony- zielona lampka pali się cały czas.Przy ostrym ruszeniu auto idzie jak z procy.
napęd na 4L, zmieniasz na postoju, zielona lampka dalej się pali, ruszasz autem i masz uczucie ze jedzie ciężko i słabo reaguje na dodanie gazu- brak zrywności.
Stop, wracasz do położenia 2H lekko ruszasz do przodu lampka napędu miga, mechanizm się rozłącza, po rozłączeniu gaśnie.
2
co do oleju to sprawdź czy nie ma większych wycieków, jak nie ma to zakładasz ze jakiś olej jest.
co do ilości i rodzaju tu stawiam ze pomoże kolega Gene
i poda Tobie, wymieniasz sam lub na warsztacie i jest ok.
3
zakręć się na stacji diagnostycznej to Panowie sprawdza ogólnie, jak chcesz mieć więcej danych to poszukaj kogoś co na co dzień ma do czynienia z takimi autami.
4
pozdrawiam i życzę roboty lżejszej niż sen przy aucie
jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić, tak właśnie wydaje mi się ze możesz sobie sprawdzić czy działa |
_________________ Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 |
|
|
|
 |
|
|