Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Geometria w Pajero III, kto potrafi ustawić?
Autor Wiadomość
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-04-2013, 08:40   

To nie POC, ale forum 4x4
_________________

 
 
zeeb 
Mitsumaniak
:)


Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 192
Skąd: Tychy
Wysłany: 02-04-2013, 12:43   

Wszystko fajnie opisane tyle że te sprężyny nie są do naszych miśków. Myślicie że test można przełożyć dla wymienionych producentów zero-jedynkowo na pozostałe sprężyny (pasujące do PIII)?

[ Dodano: 02-04-2013, 14:29 ]
wujek google twierdzi ze to sprężyny do PII...
 
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-04-2013, 14:33   

Moją intencją było pokazanie, że różne modele mają różną charakterystykę. Z tego powodu nie można powiedzieć, że Ironman jest do niczego, a na przykład OME idealne, gdyż wszystko zależy od tego który model został wybrany i do jakiego rodzaju samochodu (seryjny czy obciążony, itp.).

zeeb napisał/a:
wujek google twierdzi ze to sprężyny do PII...

Tak, masz oczywiście rację.
_________________

 
 
zeeb 
Mitsumaniak
:)


Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 192
Skąd: Tychy
Wysłany: 03-04-2013, 08:52   

podpowiesz który to temat na forum 4x4?
 
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-04-2013, 10:58   

http://www.forum4x4.pl/vi...hp?f=19&t=78289
_________________

 
 
Vini 
Forumowicz


Auto: Pajero IV long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-04-2013, 20:05   

Szyszkowa napisał/a:
Z tego powodu nie można powiedzieć, że Ironman jest do niczego

Wcale tak nie twierdzę.
Do mojego miśka dobrano:
na przód: Ironman MITS038C
na tył: Ironman MITS039B
Samochód bez dodatkowego wyposażenia, tylko miał być lift.
Czy zrobiono to dobrze?
_________________
Pajero IV long
 
 
zeeb 
Mitsumaniak
:)


Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 192
Skąd: Tychy
Wysłany: 10-04-2013, 07:48   

Masz już to założone? Jakie sprężyny do tego?
 
 
 
Vini 
Forumowicz


Auto: Pajero IV long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-04-2013, 08:00   

zeeb napisał/a:
Jakie sprężyny do tego?

To są właśnie sprężyny i zostały już wyjęte z samochodu, a dlaczego to dowiesz się jak prześledzisz wątek od początku.
_________________
Pajero IV long
 
 
Przemek1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 2
Skąd: GorzówWlkp.
Wysłany: 18-08-2013, 20:15   

Z czystej ciekawosci... chciales zrobic lift wymieniajac same sprezyny ?
 
 
yankes78 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 21
Skąd: Łask
Wysłany: 28-01-2015, 09:31   

Witam serdecznie wszystkich :D
podepne sie
mógł by ktos mi podać jakie są parametry ustawienia zbieżności w pajero III
dodam że to 3.2 did long z 2002r
z góry dziękuję za wszelką pomoc
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 28-01-2015, 12:01   

Pajero /Montero / Shogun

Oś tylna
Pochylenie koła -0"30'[+0"00']+0"30'
Zbieżność jednostronna -0"06'[+0"06'] +0"06'
Zbieżność całkowita -0"12'[+0"12'] +0"12'
geometryczna oś jazdy -0"09'[ +0"00'] +0"09'

Oś przednia
Wyprz sworznia zwrotnicy 20" -1"00' [+3"50'] +1"00'
Pochylenie koła -0"30'[+0"30'] + 0"30'
Pochylenie koła max róznica [0"30']
Zbieżność jednostronna -0"05'[+0"05'] +0"05'
Zbieżnośc całkowita -0"10'[+0"10'] +0"10'

Dane pomiarowe z maszyny Bosch CCD 8RE ( tak sie podpisała :wink: )

"- oznacza stopień !!!! To aby szybciej pisać nie chciało ni się grzebać w znakach.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 26-10-2016, 22:44   

PiotrKw napisał/a:
Oś przednia (...) Pochylenie koła -0"30'[+0"30'] + 0"30'

Wg fabrycznego Technical Service Bulletin, wartość pochylenia (camber) koła przedniego wynosi zero: 0° 00' ± 30' (Left/right deviation within 30').
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.