[Pajero III] Silniki benzynowe vs. LPG |
Autor |
Wiadomość |
miszaa
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2005 1.6 98 kM automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 13 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-04-2013, 21:01 [Pajero III] Silniki benzynowe vs. LPG
|
|
|
witam kolegów
Jak silniki benzynowe Mitsu znoszą LPG?
Czy zawory mają hydrauliczną regulację luzu?
Pozdrawiam
miszaa |
_________________ Pozdrawiam
miszaa |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 29-04-2013, 21:18
|
|
|
Silniki znoszą gaz świetnie, oprócz GDI. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
miszaa
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2005 1.6 98 kM automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 13 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-04-2013, 21:27
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Silniki znoszą gaz świetnie, oprócz GDI. |
Czy zawory mają hydrauliczną regulację luzu?
Czy też regulację na płytkach?
Pozdrawiam
miszaa |
_________________ Pozdrawiam
miszaa |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-04-2013, 21:50
|
|
|
Ale jaką regulację maja zawory to przy LPG nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Przy dobrze dobranej, zamontowanej i wystrojonej instalacji LPG zawory zużywają się tak samo jak na benzynie. Jedynie jest problem z silnikami GDI jak już wspomniał Heilsberg, ponieważ jedyną dobrą do nich instalacją jest instalacja gazu w fazie ciekłej V generacji. |
|
|
|
 |
miszaa
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2005 1.6 98 kM automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 13 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-04-2013, 07:50
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Ale jaką regulację maja zawory to przy LPG nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Przy dobrze dobranej, zamontowanej i wystrojonej instalacji LPG zawory zużywają się tak samo jak na benzynie. |
Zużywają się tak samo, ale jak mam hydrauliczną kompensację luzu zaworowego, to nie muszę ich regulować i pilnować... a co jest bardzo istotne z punktu ich żywotności...
Pozdrawiam
miszaa |
_________________ Pozdrawiam
miszaa |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-04-2013, 20:50
|
|
|
Pewnie, że to wygoda i oszczędność, u mnie też jest hydrauliczna regulacja z czego się bardzo cieszę ale mi chodziło o to, że przy manualnej regulacji czy na LPG czy na benzynie i tak trzeba regulować. |
|
|
|
 |
miszaa
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2005 1.6 98 kM automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 13 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-05-2013, 21:00
|
|
|
A jaka jest różnica między silnikami 3.0 i 3.5 v6 ?
Czy gdzieś jest ich opis?
Jak z trwałością? |
_________________ Pozdrawiam
miszaa |
|
|
|
 |
|