[C61A 1.3] [C69A 1.8] jak dodac moc poza turbiną do lancera |
Autor |
Wiadomość |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 20-01-2007, 19:37
|
|
|
gobe napisał/a: | TAGi napisał/a:
gobe napisał/a:
Chip tuning=
ale w polsce programowalne ECU jest chyba tylko do zdobycia z USA ;/ i pewnie przekracza wartość auta ;/
Oczywiscie, ze jest dostepny! Zalezy od tego czy masz mapowalne ECU! Chip o w miare rozsadnych mozliwosciach to +/- 1500zl. Jesli jestes zainteresowany moge podpytac znajomego czy i gdzie w Szczecinie mozna ow cudo do Twojego Galanta dostac. |
no właśnie w większości Miśków (moge sie mylić) standardowy komputer ma wpisany program którego nie da sie raczej zmienić ;/ a jeżeli mam dać 1500 zeta za około 20 albo 30 kucy to wole te pieniażki przepić, bo radocha z tego bedzie żadna, a żywotność silnika spadnie radykalnie... zresztą mój silnik i tak pewnie nie wytrzymał by takich modów ;p
a i dlaczego w pewien sposób zaprzeczasz samemu sobie... najpierw piszesz ze programowalne ecu jest dostępne, a potem ze zależy to od tego czy moje ecu mozna programować ?
pisząc ECU mam na mysli cały komputer jaki jest zainstalowany w miśkach i taki własnie komputer można sobie kupić w stanach za $$$ w wersji umożliwiającej modyfikacje programu... nie wiem czy jest to dostępne do innych silników ;p |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 20-01-2007, 22:12
|
|
|
Cytat: | Oczywiscie, ze jest dostepny! Zalezy od tego czy masz mapowalne ECU! Chip o w miare rozsadnych mozliwosciach to +/- 1500zl. Jesli jestes zainteresowany moge podpytac znajomego czy i gdzie w Szczecinie mozna ow cudo do Twojego Galanta dostac.
|
to sie dowiedz czy jest mozliwosc zmiany oprogramowania w twoim ecu, a najlepiej ci powiem sam : NIE MA!
tylko w dieslach i benzynach z turbina sa zauwazalne efekty. w wolnossacym wydasz 1500zl i zyskasz moze z kilka koni i nawet tego nie odczujesz. |
|
|
|
 |
gobe [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2007, 10:14
|
|
|
deenbe napisał/a: | tylko w dieslach i benzynach z turbina sa zauwazalne efekty. w wolnossacym wydasz 1500zl i zyskasz moze z kilka koni i nawet tego nie odczujesz. |
Tak jak pisalem, w silnikach niedoladowanych to jest +/- 10%, czyli jezeli masz 115koni w 1.8 przeskakujesz na 130. Czy to duzo? Kwestia indywidualna...
TAGi napisał/a: | a i dlaczego w pewien sposób zaprzeczasz samemu sobie... najpierw piszesz ze programowalne ecu jest dostępne, a potem ze zależy to od tego czy moje ecu mozna programować ?
|
Nie chodzi o programowalne ECU, a o chip ktory zakladasz na ECU! Czytaj dokladniej! Chip taki mozna zalozyc jezeli ECU jest mapowalne!!!
pozdrowienia |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2007, 10:41
|
|
|
gobe napisał/a: |
Tak jak pisalem, w silnikach niedoladowanych to jest +/- 10%, czyli jezeli masz 115koni w 1.8 przeskakujesz na 130. Czy to duzo? Kwestia indywidualna...
|
jak mi zagwarantuja taki przyrost to wykladam 1500
nie rzucaj liczbami tylko dowiedz sie jak to naprawde jest w rzeczywistosci.. 15km wiecej w 1.8, zejdz na ziemie .
[ Dodano: 21-01-2007, 10:43 ]
gobe napisał/a: | Nie chodzi o programowalne ECU, a o chip ktory zakladasz na ECU! Czytaj dokladniej! Chip taki mozna zalozyc jezeli ECU jest mapowalne!!! |
zaloz taki czip do miska. powodzenia |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 21-01-2007, 11:14
|
|
|
gobe napisał/a: |
Chip tuning=
Dzięki chip-tuningowi możemy pozbyć się wyżej wymienionych ograniczeń stosowanych przez producentów
pozdrawiam | y
wiesz ja to nazywam zwyklym chwytem marketingowym firm robiácych cip tuning, szukanie argumentu by latwiej naklonic niezdecydowanego klienta, to tak jak studentowi przed sesja powiedziec ze narkotyki pomogá mu w nauce.
ale wracajac do tematu, auta wychodza z fabryki z wyskalowana mocá po serii tysiecy testow, odnosnie sprawnosci, kultory pracy, osiagow, zywotnosci, spalania i sa to wyniki nieprztypadkowe. to niechodzi o to ze producent zmniejszajac moc chce trafic w mniejszy podatek za auto,
przeciez sa klienci ktorzy swiadomie decyduja sie na auto o sportowych parametrach i producent niesprzedaja wtedy poprostu tego samego silnika " bez tgz przez ciebie ograniczenia " tylko wsadzi do auta wieksza jednostke z podobnymi wyliczeniami po tysiacach godzin testow.
TANIM KOSZTEM NA TUNING OSIAGOW SAMOCHODU WG MNIE JEST TYLKO JEDEN. ODLEZENIE AUTA DO GRANIC MOZLIWOSCI
STARA BIALA NEXIA MOJEGO KUMPLA z silnikiem 1,6 na regularnie wygrywa z pod swiatel z takimi samochodami jak eclipse 2,0 dohc czy calibra 2.0 16v
teraz poszedl o krok dalej i wsadzil w auto oplowski silnik 2.0 |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2007, 11:40
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | STARA BIALA NEXIA MOJEGO KUMPLA z silnikiem 1,6 |
1.5 ;p |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2007, 13:33
|
|
|
deenbe napisał/a: | gobe napisał/a:
Nie chodzi o programowalne ECU, a o chip ktory zakladasz na ECU! Czytaj dokladniej! Chip taki mozna zalozyc jezeli ECU jest mapowalne!!!
zaloz taki czip do miska. powodzenia |
a właśnie ze założy do diesla ;p ;p hehe nawet MMC proponuje zwiększenie mocy L200 bodajrze albo Pajero Sport poprzez zastosowanie innego chipa ;p;p ale to tylko taki OT...
Gobe naprawde w silniku benzynowym Mitsubishi dokładanie do ECU jakiś chipów jest niemożliwe ale nie przynosi żadnych żadnych opłacalnych efektów zarówno od strony finansowej jak i od strony żywotności silnika... |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2007, 14:01
|
|
|
TAGi, ja pisze o starych mitsubishi ktore byly poruszane w temacie, takie jak 4g67, 4g93 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2007, 14:05
|
|
|
deenbe napisał/a: | TAGi, ja pisze o starych mitsubishi ktore byly poruszane w temacie, takie jak 4g67, 4g93 |
ja też przecież napisałem ze to taki mały OT ;-p |
|
|
|
 |
kamilex189 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2007, 13:58
|
|
|
tak to 1.8 gti dohx 93 rok a czemu nie polecacie planowac glowicy ???
[ Dodano: 31-01-2007, 13:59 ]
dohc sorka 4g67
[ Dodano: 31-01-2007, 14:11 ]
a ktos wspomnial o filtrze stozkowym ... u mnie niestety chyba sie nie da go zamontowac oryginalny filr jesty bardzo duzy i jest jakis kabelek do niego przyczepiony niewiem moze to leci do nadkola i to ten dolot powietrza ale wiem ze ze stozkiem u mnie ciezko..
mam zamiar planowac glowice , napewno komputer , katalizator juz zdjety, wydech zmieniony, strumienica zamiast kata ale to ponoc sciema jest.. mialem zdjety srodkowy tlumik ale w garazu tak smierdzialo ze stary mi wspawal spowrotem ... ale bylo super bez srodkowego przy wysokich obrotach auto strzela tą mieszanką benzyny chyba he.. ale byloo smiesznie..
generalnie jeszcze sprawy typu filtry weglowe odmy itp .. to mam w planach rowniez. aaha pytanko ! o co chodzi z tym Kolektorem ?? bo poruszany byl w tenacie ?? ze ponoc to rowniez daje moc ..?? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-02-2007, 00:35
|
|
|
kamilex189 napisał/a: | czemu nie polecacie planowac glowicy ??? |
Bo fabryka przewidziala na cala eksploatacje bardzo maly zakres planowania. No i mozesz sie przekonac co to znaczy ze tloki spotkaly zawory. Nie zycze.
Jak 4G67 Lancer to 92.
kamilex189 napisał/a: | u mnie niestety chyba sie nie da go zamontowac | Da sie ale pogorszysz osiagi. ten kabelek to przeplywomierz. MUSI BYC.
Pomysl o wkladzie ale seryjny filtr ma wystarczajaca przepustowosc.
kamilex189 napisał/a: | napewno komputer | Na 100% nie da sie nic z komputerem seryjnym zrobic - Jest nieprogramowalny. kamilex189 napisał/a: | katalizator juz zdjety, | A przeglad? kamilex189 napisał/a: | wydech zmieniony, |
kamilex189 napisał/a: | strumienica zamiast kata ale to ponoc sciema jest | Wsadz strumienice w odbyt temu co Ci ja sprzedal i przegazuj
kamilex189 napisał/a: | mialem zdjety srodkowy tlumik ale w garazu tak smierdzialo ze stary mi wspawal z powrotem ... ale bylo super bez srodkowego przy wysokich obrotach auto strzela tą mieszanką benzyny chyba he.. ale byloo smiesznie.. |
Bardzo - oznacza to zbyt bogata mieszanke i wypadajace zaplony. Moze najpierw kable zmien i swiece? Doprowadz samochod do porzadku to zobaczysz jaki moze byc szybki...
kamilex189 napisał/a: | generalnie jeszcze sprawy typu filtry weglowe odmy itp |
Co z nimi? Chcesz wywalic? A po co?
kamilex189 napisał/a: | aaha pytanko ! o co chodzi z tym Kolektorem ?? bo poruszany byl w tenacie ?? ze ponoc to rowniez daje moc ..?? |
Poczytaj temat TUNING UKLADU WYDECHOWEGO w dziale Tuning na naszym forum.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kamilex189 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2007, 17:12
|
|
|
no wlasnie niewiem czemu wszyscy mowią ze robili ten model do 92 roku ja mam 93 w dowodzie ... moze j akas wersja inna nie mam pojecia.. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-02-2007, 20:39
|
|
|
Cytat: | ja mam 93 w dowodzie |
Teraz piszą w dowodzie co zechcesz, naprawdę. Jakbyś napisał w podaniu 1999 to też by wpisali. |
_________________
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 04-02-2007, 14:40
|
|
|
kamilex189, ja mialem polo z 1990 roku a w dowodzie wpisali mi 1996 Przez to musialem sie tlumaczyc glinom z braku katalizatora |
|
|
|
 |
|