 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
walka z rdzą , wycinanie spawanie szpachlowanie lakierowanie |
Autor |
Wiadomość |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 03-05-2013, 11:50 walka z rdzą , wycinanie spawanie szpachlowanie lakierowanie
|
|
|
witam Panowie po zimie ruda zaatakowała na maxa , postanowiłem galanta podleczyć , głównie rdza zjadła to co kiedys ktos zle naprawił tj kawałek progu z tyły oraz dół błotnika z przodu az do progu . wszystko co rude wyciołem i wspawałem ze zdrowej blachy ,co nieco szpachli i podkład .Wszystko ładnie równo jak fabrycznie tylko kwestia polakierowania . Mam pistolet i kompresor i zapał ogromny lecz nigdy auta nie malowałem mam wątpliwosci co do połączenia nowego lakieru ze starym ;> jak to zrobic by nie malowac całego elementu ?;> czy moze cały błotnik polakierowac ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 03-05-2013, 13:12
|
|
|
slavo_p napisał/a: | Mam pistolet i kompresor i zapał ogromny |
Dobry pistolet niskocisnieniowy HVLP mniejsze zapylenie i lepszy efekt
slavo_p napisał/a: | mam wątpliwosci co do połączenia nowego lakieru ze starym ;> jak to zrobic by nie malowac całego elementu ?;> czy moze cały błotnik polakierowac ? |
Jest metoda cieniowania http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=936 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-05-2013, 00:15
|
|
|
Ja ostatnio malowałem błotniki - dwa dni roboty ale opłaca się
- zdejmuj błotnik
- szlifierka oscylacyjna i matowisz stary lakier - ja kupowałem nowe błotniki - tzn używki oczywiście ale trafiłem bez rdzy wiec u mnie nie było szpachlowania
- jak zmatowisz dobrze stary lakier kładziesz dobry podkład z utwardzaczem
- po wyschnięciu podkładu lecisz drobniutkim papierem wodnym cały element, aż tak zmatowisz podkład, że jak przelecisz ręką będzie jak pupcia niemowlaka
- potem lecisz kolorem , 2-3 warstwy (pierwsza warstwa "kontaktowa" - nie lej od razu dużo lakieru bo zrobisz zacieki)
- po jakiś 15-20 minutach nakładasz bezbarwny i finito
To wszystko co powyżej napisałem to spory skrót bo naprawdę żeby to dobrze zrobić trzeba się trochę skupić
Aha - najważniejsza sprawa : musisz mieć komorę do malowania - cokolwiek by to miało być musi być bez kurzu, pyłu itd - jakikolwiek mały kurz w powietrzu i robią się wtrącenia na lakierze
Proponuję na początek pobawić się w pomalowanie jakiegoś niepotrzebnego elementu z samochodu
Jak nie zrobisz ani jednego zacieku będziesz mistrzem
Powodzenia |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 07-05-2013, 22:34
|
|
|
kolego a jakie cisnienie na spręzarce ustawic ? mam pistolet z dyszą 1,4 oraz wszystkie mozliwe w nim regulacje |
|
|
|
 |
|
|