Problem z RANNYM odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
Wojtass 1.8 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2007, 09:32 Problem z RANNYM odpalaniem
|
|
|
Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem mojego colta rano na paliwie. Musze co najmniej 4 razy krecic az załapie, gdy juz załapie wtedy sprawia wrażenie jakby palił na 2 gary po chwili to mija, ale gdy dodam troche gazu wtedy dusi sie i gasnie. Wszystko mija gdy się zagrzeje. Co to może być?? |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 03-02-2007, 10:22
|
|
|
Na początek wyczyść przepustnicę i wyreguluj obroty. Jak to nie pomoże, to trzeba będzie przyjrzeć się czujnikowi temperatury (temu dla ECU). |
|
|
|
 |
Wojtass 1.8 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2007, 23:16
|
|
|
Dzisiaj sprawdzałem sonde lambda, okazało sie, ze wogole nie reaguje na obroty i temperature. |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 04-02-2007, 00:22
|
|
|
No dobra, ale sonda nie ma NIC do pracy zimnego silnika... |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
karol
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 94r. 4G63
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 134 Skąd: Staromieście, pow. Częstochowa
|
Wysłany: 09-02-2007, 02:44
|
|
|
Ja niedawno mialem podobnie .Sproboj go przelaczyc od razu na gaz-jesli bedzie dobrze chodzil to znaczy ze problem jest w podawaniu benzynki.
U mnie wtryski nie chcialy chodzic jak nalezy. |
_________________ Mysle,wiec .... jeżdże. |
|
|
|
 |
Wojtass 1.8 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2007, 15:17
|
|
|
to czemu jak sie zagrzeje chodzi prawidłowo?? powinien tez miec jakies problemy, a tu nic,. |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 14-02-2007, 15:42
|
|
|
Wojtass 1.8 napisał/a: | to czemu jak sie zagrzeje chodzi prawidłowo?? powinien tez miec jakies problemy, a tu nic,. |
No więc to wskazywałoby na czujnik temperatury albo lekko lejące wtryskiwacze.
Ale zanim cokolwiek zaczniesz robić, to wyczyść przepustnicę i ustaw obroty. |
|
|
|
 |
karol
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 94r. 4G63
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 134 Skąd: Staromieście, pow. Częstochowa
|
Wysłany: 14-02-2007, 19:49
|
|
|
Wojtass 1.8 napisał/a: | to czemu jak sie zagrzeje chodzi prawidłowo?? powinien tez miec jakies problemy, a tu nic,. |
Ale nie napisales ze po rozgrzaniu dalej chodzi na benzynce-moze sie przelacza na gaz i wtedy dopiero jest gites?? |
_________________ Mysle,wiec .... jeżdże. |
|
|
|
 |
Wojtass 1.8 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-02-2007, 16:41
|
|
|
No dalej chodzi na bezynie i jest ok ale dopiero jak sie zagrzeje. Mam tez niskie obroty na gazie i gdy wchodze w zakret na luzie to on gasnie. Wiesz cos o tym?? |
|
|
|
 |
karol
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 94r. 4G63
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 134 Skąd: Staromieście, pow. Częstochowa
|
Wysłany: 15-02-2007, 17:14
|
|
|
Ja tam za mechanika sie nie uwazam,ale gasniecie po wysprzegleniu to
wedlug mnie problem zlej mieszanki-nieorygialna obudowa filtra,dziura w dolocie,
przeplywomierz,ewentualnie silnk krokowy.
Jak sprawdzic przeplywke to nie mam pojecia,ale ustawienie wolnych obrotow pewnie macie tu gdzies opisane-sam nigdy tego nie robilem. |
_________________ Mysle,wiec .... jeżdże. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-02-2007, 17:16
|
|
|
Wojtass 1.8 napisał/a: | Mam tez niskie obroty na gazie i gdy wchodze w zakret na luzie to on gasnie. Wiesz cos o tym?? | Na 99% problem zniknie po regulacji instalacji i wymianie filterka gazu. Miałem identyczny problem w Daihatsu kilka dni temu i po regulacji jak ręką odjął. |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-02-2007, 08:26
|
|
|
Wojtass 1.8, jeśli nie pomorze czyszczenie przepustnicy jak radzi Kamilek to sugerowałbym zmianę kabli WN lub świec (najlepiej jednego i drugiego), miałem takie same objawy jak opisujesz i gdy wymieniłem kable i świeczki to natychmiast wszystko wróciło do "prawidłowej normy" |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 16-02-2007, 10:41
|
|
|
Panowie, duzo roznych dobrych rad dajecie, ale rownie czesto problemy z rannym odpalaniem (zimny silnik, samochod dlugo stal) spowodowane sa zbyt bogata mieszanka, benzyna + lpg i problem z odpaleniem. Wojtas nie pisze jaka ma instalke, jak 2g to niech leci do gazownika na regulacje i sprawdzenie elektrozaworu lpg.
Wojtass 1.8 napisał/a: | gdy wchodze w zakret na luzie to on gasnie. |
Chcesz sie zabic? J.W. jedz na regulacje. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
|