[E52A 1.8] zawory stukają podczas przyspieszania na benzynie |
Autor |
Wiadomość |
ksiaze
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1993 4G93 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 22 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 17-05-2013, 17:01 [E52A 1.8] zawory stukają podczas przyspieszania na benzynie
|
|
|
Dzień dobry Koledzy i Koleżanki!
Mam dziwny problem, przy dodawaniu gazu na benzynie słychać stukot zaworów.
Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku.
Na gazie niczego nie słychać.
1. Czy ktoś się spotkał z takim objawem?
2. Czy może mieć to związek z szarpaniem na dwójce przy jeździe bez dodawaniu gazu?
Dzięki za wszelakie sugestie. |
_________________ Ja jestem uczciwy! Zapłacili za 3:0 - będzie 3:0!
 |
Ostatnio zmieniony przez ksiaze 19-05-2013, 09:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11188 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-05-2013, 17:17
|
|
|
Głośno słychać?może to po prostu wtryskiwacze pracują.Na gazie są odłączone |
_________________
 |
|
|
|
 |
ksiaze
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1993 4G93 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 22 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 17-05-2013, 17:36 [1.8 4G93] zawory stukają podczas przyspieszania na benzynie
|
|
|
No stuka...
Ostatnio dłużej na benzynie jeździłem jakiś rok temu, ale daję głowę, że nie jest to naturalny dźwięk... |
_________________ Ja jestem uczciwy! Zapłacili za 3:0 - będzie 3:0!
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11188 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-05-2013, 18:29
|
|
|
Możliwe,że zapłon do ustawienia.stuki mogą być od niewłaściwego spalania. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ksiaze
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1993 4G93 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 22 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 08-08-2013, 12:01 Zawory stukają przez starą zwietrzałą benzynę
|
|
|
Zawory były zbyt ciasno, Jacku regulacja się przydała.
Zapłon był ustawiony idealnie, ale lekko go opóźniliśmy aby mniej stukało przy próbie wyjeżdżenia benzyny, bo było podejrzenie że mogła być już zbyt stara.
Jak się okazało, powodem stuków była stara benzyna. Po wyjeżdżeniu całej i drukrotnym zalaniu Vpowercośtam 100 oktanów, stukot ustał. Po kolejnym sprawdzeniu zaworów i ustawieniu zapłonu, znów chodzi jak złoto. |
_________________ Ja jestem uczciwy! Zapłacili za 3:0 - będzie 3:0!
 |
|
|
|
 |
|