Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Subaru Forester 2,5XT MY05
Autor Wiadomość
drd1812 
Mitsumaniak


Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 1231
Skąd: Lubin
Wysłany: 10-03-2010, 12:39   

Fajny turbo kredens :D pogratulować :D
 
 
 
Cichanos
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2010, 14:15   

Gratuluje zakupu :)
W jakiej kondycji masz tylne zawieszenie samopoziomujące tzn. czy się poziomuje :wink: ?
Od tygodnia czasem bujam się nowym autem for Ester ale w dizelu. To już nie to samo co 2,5l 230KM.
Kiedy pierwsza regulacja luzu zaworowego :P ?
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 11-03-2010, 08:30   

No widzę żeś dobry wózek nabył. Wpadaj na spota jak będzie cieplej to go obejrzymy :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2010, 11:12   

Tylny zawias w super kondycji :twisted: A co do luzu zaworowego to nie wiem, a kiedy trzeba to robic? Wiem ze koszt wysokawy tej regulacji :mrgreen:

A na spota postaram sie podjechac jak sie zrobi cieplej :P
 
 
Cichanos
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2010, 18:56   

Wysoki ponieważ trzeba rozbierać ciutke gratów.
Wiem że w ASO starego skasowali około 1200 zł. Ale to wiesz robocizna, zniżki itp.
A jak masz w bojlerze to luz musisz kontrolować co wymiane oliwy. W innym wypadku kontrola (organoleptyczna) jest przewidziana wg. książki co 60 tysi.
Czyli np. w naszym for Esterze nastapiło to po czterech latach eksploatacji. Z tymi rzeczami jest jak z dobrymi mechanikami i elektrykami od Miśków. Trudno ich wyszukać. A jak są to cena jest podobna jak w ASO. Więc nie ma co oszczędzać wg. mnie.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-03-2010, 09:09   

Cichanos napisał/a:
Wysoki ponieważ trzeba rozbierać ciutke gratów.

Znaczy wytargać silnik :P ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2013, 12:29   

Mały update

Moc 268km i 422nM :mrgreen:

A i już 90kkm nalatałem od kupna

PZDR
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-06-2013, 23:26   

teraz zauważyłem że ktoś na Mitsu ma Forestera i to w jedynej słusznej wersji :P

jaki masz teraz przebieg i jak użytkujesz ten samochód?

Oglądałem takiego, jeździłem chyba z 3...oczywiście 2,5XT w manualu. Auto genialne....tylko odpuściłem bo przeraziła mnie awaryjność tych silników, rozmawiałem nawet z kilkoma szefami różnych serwisów Subaru (w tym znanego 4turbo) i niestety wszyscy mi odradzili te silniki, bo jak padnie to koszt dość znaczny, a reguły nie ma
 
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 02-06-2013, 11:51   

karolgt napisał/a:
i to w jedynej słusznej wersji
....
wszyscy mi odradzili te silniki,
Bo jedynie słuszny to był 2.0 XT :)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-06-2013, 13:02   

JCH napisał/a:
wszyscy mi odradzili te silniki,
Bo jedynie słuszny to był 2.0 XT :) [/quote]

177 KM? :P
 
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 02-06-2013, 13:34   

karolgt napisał/a:
177 KM?
Chyba więcej. 158 KM ma 2.0 wolny ssak.

Chociaż, patrząc tu :arrow: http://www.4forester.pl/i...-forester-2005/ wygląda na to, że w serii 177 KM ale ponoć niezniszczalny i możliwość modyfikacji w górę.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-06-2013, 13:50   

177 a modyfikacjami można dojść ewentualnie do tego co 2,5XT ma w serii.
tylko że koszt (info od firmy 4turbo) w granicach 10-15k

dowiadywałem się, bo mi się bardzo Forester spodobał. Niestety Subaru w tych latach ma strasznie słaby wybór i dziwne konfiguracje.
H6 3.0 pali sporo, do tego jak się założy LPG, to trzeba co 30-40tys km trzeba regulować zawory co też kosztuje koło 2-3 tys
Inny "prawie" ideał, czyli Outback 3.0 H6 występuje tylko w automacie który go bardzo spowalnia.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-06-2013, 09:43   

karolgt napisał/a:
Oglądałem takiego, jeździłem chyba z 3...oczywiście 2,5XT w manualu. Auto genialne...
ja jeździłem dokładnie egzemplarzem drucika i właśnie ta przejażdżka spowodowała, że odpuściłem sobie forestera - dla mnie się nie nadaje do jazdy... przyśpiesza tak sobie (jak na silnik turbo), w środku głośno i łokcia nie ma o co oprzeć :P
piszę poważnie - bardzo się rozczarowałem
galant ea jak dla mnie jest pod każdym względem lepiej stworzony (poza rdzą :lol: )
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-06-2013, 10:15   

Krzyzak napisał/a:
przyśpiesza tak sobie (jak na silnik turbo)


6.3 do setki to jest tak sobie? :P (czy tam 6.0 różnie podają)

kurde widze że nie tylko ma mnie to nie robi aż takiego wrażenia, bo dla przeciętnej osoby 10 do setki to już wyczyn :)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-06-2013, 13:08   

karolgt napisał/a:
6.3 do setki to jest tak sobie?
nie zaglądałem do książki - jechałem tym autem :P
może z gazem w podłodze reaguje lepiej, ja się wyleczyłem - na szczęście
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.