Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
05-04-2006, 16:35
[ALL] ZEGARY Z OBROTOMIERZEM
Autor Wiadomość
yrdn 
Forumowicz


Auto: SB 1.8 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 216
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 15-09-2006, 21:36   

w stu procentach pasuja. odkrecasz dwie sruby z tego czarnego plastiku, potem odkrecasz cztery sruby trzymajace zegary i juz wyciagasz. wazne jest tylko to, zeby opouscic kierownice maksymalnie (regulacja pionowa) wtedy latwiej jest wyciagnac oslonke(ta czarna) i pozniej zegary :D

pozdro.
jakby co to na maila lub telefonicznie 602 757149
_________________
 
 
 
promil69
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2006, 07:27   

Mam prawie ten sam problem. Podczas włanczania zapłonu wskazówka obrotomierza lekko drgnie ale po odpaleniu nie dziala :( jaka moę być przyczxyna (bo ścieżki są całe). Może być to spowodowane prawdopodobnym przełożeniem silnika 12V - 8V i brak podłączenia do zapłonu??
Wczoraj odebrałem obrotomierz od elektronika i obrotomierz działa (pokazywał mi na jakimś generatorze fal). Jak ktoś ma o tym pojęcie to proszę o pomoc.
 
 
Ares
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2007, 14:09   

Witam, jestem prawie szczęśliwym posiadaczem Colta GLi 1.3 z 1994r. :) Prawie, gdyż brakuje mi obrotomierza. Moje pytanie jest następujące... czy są w ogóle zegary z obrotmierzem do tego modelu?(jak tak to prosiłbym o jakieś namiary :) ) a jak nie to jaki najlepiej kupić obrotomierz by zamontować go nadprogramowo :)
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 05-02-2007, 09:12   

Poczytaj ten temat od początku. Jak widzisz mój też jest 1,3 z 1994r. Musisz znaleźć (np. na Allegro) zegary od 1,6 lub 1,8 z obrotomierzem, wykręcić dwie śrubki mocujące plastikową obudowę kokpitu (nad szybą licznika) i chyba ze 4 śrubki mocujące zegary (widoczne po zdjęciu wspomnianej obudowy). Następnie wyciągasz stare zegary, wkładasz nowe i skręcasz wszystko do kupy. Cała filozofia.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Ares
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2007, 16:49   

Ok dzięki za pomoc :) Szczególnie chciałbym podziękować za opis umieszczenia śrub mocujących plastikową obudowę no i oczywiście same zegary.

PS czy powinienem użyć śrubokręta będącego na wyposażeniu samochodu (czyt. oryginalny śrubokręt), czy może wystarczy złamany nóż kuchenny :?: ;)
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2007, 20:32   

do wyciagniecia zegarów potrzebujesz krzyzaka a do zdjecia plastikowej obudowy zeby dostac sie do samego srodka moze byc nawet złamany nóz kuchenny ,sam takom operacje przeprowadzałem w swoim colciku 1990 1,3 i zegary z 1,5 sa durzo lepsze wszystko działa ok jestem w 100 % usatysfakcionowany
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2007, 08:49   

cns80 napisał/a:
Musisz znaleźć (np. na Allegro) zegary od 1,8 z obrotomierzem.
NIE! Zegary od 1,8 maja obrotomierz wyskalowany do 9.000, a zegary w 1,3 i 1,6 mają wyskalowane obrotomierze do 8000.
Ares, szukaj zegarów z obrotomierzem od Colta lub Lancera 1,3 lub 1,6. W Coltach 1,3 zegary z obrotomierzem występowały seryjnie w wersji GLXi.
 
 
Ares
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2007, 19:29   

Hmm założyłem nowe zegary z obrotmierzem, wszystko jest ok, poza wskaźnikiem paliwa, który ciągle wskazuje maksymalną ilość paliwa. Jest to nie możliwe gdyż po 1sze pamiętam że miałem mało paliwa przed założeniem zegarów, no i po 2gie jestem studentem więc taka ilość na pokładzie mojego colta jest wręcz nie wyobrażalna 8) Ściągnałem zegary i przestawiłem ręcznie ten wskaźnik lecz on i tak po załączeniu zapłonu powoli sie podnosi, aż do oporu :? Mieliście może taki problem :?: Czy ta usterka jest do naprawy :?:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2007, 08:52   

Ares napisał/a:
Mieliście może taki problem :?: Czy ta usterka jest do naprawy :?:
Mieliście. :P Proponuję dwa rozwiązania:
1. Ponownie zamontowanie starych zegarów i sprawdzenie ilości paliwa, a następnie identyczne ustawienie wskazówki w nowych zegarach. (rozwiązanie optymalne i osobiście sprawdzone :biggrin: )
2. Tankowanie do pełna, zdjęcie wskazówki wskaźnika paliwa i założenie jej ok. 2 mm ponad najwyższą kreską.
 
 
Ares
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2007, 12:29   

Oki tak zrobie tzn według punktu pierwszego :) bo drugi jest nie do zaakceptowania :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.