 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 16:35 |
[ALL] ZEGARY Z OBROTOMIERZEM |
Autor |
Wiadomość |
yrdn
Forumowicz

Auto: SB 1.8 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 216 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 15-09-2006, 21:36
|
|
|
w stu procentach pasuja. odkrecasz dwie sruby z tego czarnego plastiku, potem odkrecasz cztery sruby trzymajace zegary i juz wyciagasz. wazne jest tylko to, zeby opouscic kierownice maksymalnie (regulacja pionowa) wtedy latwiej jest wyciagnac oslonke(ta czarna) i pozniej zegary
pozdro.
jakby co to na maila lub telefonicznie 602 757149 |
_________________
 |
|
|
|
 |
promil69 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2006, 07:27
|
|
|
Mam prawie ten sam problem. Podczas włanczania zapłonu wskazówka obrotomierza lekko drgnie ale po odpaleniu nie dziala jaka moę być przyczxyna (bo ścieżki są całe). Może być to spowodowane prawdopodobnym przełożeniem silnika 12V - 8V i brak podłączenia do zapłonu??
Wczoraj odebrałem obrotomierz od elektronika i obrotomierz działa (pokazywał mi na jakimś generatorze fal). Jak ktoś ma o tym pojęcie to proszę o pomoc. |
|
|
|
 |
Ares [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2007, 14:09
|
|
|
Witam, jestem prawie szczęśliwym posiadaczem Colta GLi 1.3 z 1994r. Prawie, gdyż brakuje mi obrotomierza. Moje pytanie jest następujące... czy są w ogóle zegary z obrotmierzem do tego modelu?(jak tak to prosiłbym o jakieś namiary ) a jak nie to jaki najlepiej kupić obrotomierz by zamontować go nadprogramowo |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 05-02-2007, 09:12
|
|
|
Poczytaj ten temat od początku. Jak widzisz mój też jest 1,3 z 1994r. Musisz znaleźć (np. na Allegro) zegary od 1,6 lub 1,8 z obrotomierzem, wykręcić dwie śrubki mocujące plastikową obudowę kokpitu (nad szybą licznika) i chyba ze 4 śrubki mocujące zegary (widoczne po zdjęciu wspomnianej obudowy). Następnie wyciągasz stare zegary, wkładasz nowe i skręcasz wszystko do kupy. Cała filozofia. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Ares [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2007, 16:49
|
|
|
Ok dzięki za pomoc Szczególnie chciałbym podziękować za opis umieszczenia śrub mocujących plastikową obudowę no i oczywiście same zegary.
PS czy powinienem użyć śrubokręta będącego na wyposażeniu samochodu (czyt. oryginalny śrubokręt), czy może wystarczy złamany nóż kuchenny |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2007, 20:32
|
|
|
do wyciagniecia zegarów potrzebujesz krzyzaka a do zdjecia plastikowej obudowy zeby dostac sie do samego srodka moze byc nawet złamany nóz kuchenny ,sam takom operacje przeprowadzałem w swoim colciku 1990 1,3 i zegary z 1,5 sa durzo lepsze wszystko działa ok jestem w 100 % usatysfakcionowany |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2007, 08:49
|
|
|
cns80 napisał/a: | Musisz znaleźć (np. na Allegro) zegary od 1,8 z obrotomierzem. | NIE! Zegary od 1,8 maja obrotomierz wyskalowany do 9.000, a zegary w 1,3 i 1,6 mają wyskalowane obrotomierze do 8000.
Ares, szukaj zegarów z obrotomierzem od Colta lub Lancera 1,3 lub 1,6. W Coltach 1,3 zegary z obrotomierzem występowały seryjnie w wersji GLXi. |
|
|
|
 |
Ares [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2007, 19:29
|
|
|
Hmm założyłem nowe zegary z obrotmierzem, wszystko jest ok, poza wskaźnikiem paliwa, który ciągle wskazuje maksymalną ilość paliwa. Jest to nie możliwe gdyż po 1sze pamiętam że miałem mało paliwa przed założeniem zegarów, no i po 2gie jestem studentem więc taka ilość na pokładzie mojego colta jest wręcz nie wyobrażalna Ściągnałem zegary i przestawiłem ręcznie ten wskaźnik lecz on i tak po załączeniu zapłonu powoli sie podnosi, aż do oporu Mieliście może taki problem Czy ta usterka jest do naprawy |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2007, 08:52
|
|
|
Ares napisał/a: | Mieliście może taki problem Czy ta usterka jest do naprawy | Mieliście. Proponuję dwa rozwiązania:
1. Ponownie zamontowanie starych zegarów i sprawdzenie ilości paliwa, a następnie identyczne ustawienie wskazówki w nowych zegarach. (rozwiązanie optymalne i osobiście sprawdzone )
2. Tankowanie do pełna, zdjęcie wskazówki wskaźnika paliwa i założenie jej ok. 2 mm ponad najwyższą kreską. |
|
|
|
 |
Ares [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2007, 12:29
|
|
|
Oki tak zrobie tzn według punktu pierwszego bo drugi jest nie do zaakceptowania |
|
|
|
 |
|
|