Chce Kupic Sigme |
Autor |
Wiadomość |
urho44
Nowy Forumowicz
Auto: sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 2 Skąd: Wroclaw
|
|
|
|
 |
GóR3K
Mitsumaniak WR8790L

Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 522 Skąd: Radom/Horsens DK
|
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-07-2013, 19:11
|
|
|
Osobiście jak miałbym brać to wybrałbym to http://tablica.pl/oferta/...html#010e70d99b
Wygląda może najskromniej, ale też najlepiej. Manual - mniejsze szanse że coś padnie, trzeba by tylko foty spod maski zobaczyć.
Diamante - umęczone - wiem z doświadczenia.
Pozostałe - stan typowy jak na kombi - czyli pewnie bez 2000-3000 się nie obejdzie. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 08-08-2013, 10:46
|
|
|
Witam Panowie, ostatnio doszedłem do wniosku, że zamiast lakierować moją Sigmę prościej i taniej będzie kupić coś co ma zdrowe blachy ( najchętniej kupiłbym EXE z manualem ) i wrzucić tam mój silnik 24v. Jakby fura miała jeszcze gaz, nawet najzwyklejszy, przerobiłbym to na sekwencje - zwłaszcza że mam już reduktor i wtryski gazu.
Do takiej decyzji nakłoniło mnie jedno ogłoszenie na tablicy - http://tablica.pl/oferta/...html#c718aae768 . Niestety nieaktualne. Poza tym zauważyłem ostatnio że moja była lakierowanej z każdej strony i to dosyć partacko... no ale jak to mówią do trzech razy sztuka
Gdyby ktoś coś ciekawego widział, lub miał na sprzedaż ( może być sama buda bez silnika, kół i hamulców - byle by nie było wiader szpachli i lakier był w dobrym stanie. |
|
|
|
 |
GóR3K
Mitsumaniak WR8790L

Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 522 Skąd: Radom/Horsens DK
|
Wysłany: 08-08-2013, 11:17
|
|
|
Zamienie sigmę sedan 1996r 24v (bez silnika)ze skrzynia automat na kombi moze być bez prawa rejestracji i bez silnika i skrzyni .
.
[ Dodano: 08-08-2013, 12:16 ]
GóR3K napisał/a: | Zamienie sigmę sedan 1996r 24v (bez silnika)ze skrzynia automat na sigme kombi moze być bez prawa rejestracji i bez silnika i skrzyni .
. |
|
_________________ ~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-09-2013, 14:46
|
|
|
Może odświeżę temat...
Bo rozważam zmianę autka - jakoś walka z rudą średnio mi się podoba więc Sigma jest na rzeczy...
Może mi ktoś powiedzieć jaka jest różnica w osiągach między manualem a automatem ? Bo chcę teraz coś z automatem - chociaż wcześniej nie jeździłem ale coraz bardziej mi się ten wynalazek podoba.
Na co zwracać uwagę kupując Sigmę ? |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 20-09-2013, 15:57
|
|
|
Automat trochę zamula auto, zwłaszcza na starcie, ale jak każdy klasyczny automat. Z tego co pamiętam, to różnica w sprincie do 100 między manualem, a automatem to 2 sekundy. Przy 24v głównie były automaty, przy 12v różnie, ale raczej manuale. Przy kupnie sprawdź to co w każdym aucie, no i kielichy i progi, nie gniją tak jak w Galantach, ale ruda też je bierze |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 20-09-2013, 21:17
|
|
|
Wojciech Bogacz napisał/a: | Czyli Sigma jednak czasami rdzewieje ??? Tak jakoś do tej pory sądziłem, że to auto raczej należy do tych co je ruda omija
Ciekawi mnie ten egzemplarz:
http://tablica.pl/oferta/...html#3f4a99c88c
No i jeszcze ten jest ciekawy (i dość blisko mam )) |
Ta już stoi troche 12v EXE chyba z 94r.
Wojciech Bogacz napisał/a: | http://tablica.pl/oferta/mitsubishi-sigma-3-0-v6-CID5-ID35Bt3.html#3dabeba2c5
Ktoś może kojarzy lub widział któreś z tych aut ? |
Tutaj 95 i 24v z pełnym wyposażeniem, na dostępnych zdjęciach wygląda dobrze. Ecs pewnie nie działa.
Generalnie auta z Polski są już wytłuczone na naszych drogach. Nie wiem czy nie lepszą opcją byłoby pojechać do naszych zachodnich sąsiadów |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-09-2013, 21:44
|
|
|
Gdyby faktycznie doszło do zakupu to by się popytało - w końcu już paru znajomych na Elbe mamy i pewnie by pomogli znaleźć
Obejrzeć jednak zawsze można.
A po czym poznać, że ECS nie działa ? |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 20-09-2013, 22:58
|
|
|
Lepiej zainwestuj te pieniądze w galanta. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 21-09-2013, 09:23
|
|
|
Wojciech Bogacz napisał/a: | Gdyby faktycznie doszło do zakupu to by się popytało - w końcu już paru znajomych na Elbe mamy i pewnie by pomogli znaleźć
Obejrzeć jednak zawsze można.
A po czym poznać, że ECS nie działa ? |
W 99% sigm w tym wieku nie działa. Zdarza się, że właściciel decyduje się na sprzedaż po sprawdzeniu cen nowych amorów(główna przyczyna niedziałąjącego Ecs-u). Można poznąc po tym, żę samochód siedzi na rantach błotników lub nieco wyżej |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2013, 11:02
|
|
|
wojtas napisał/a: | Lepiej zainwestuj te pieniądze w galanta. |
Ta opcja też jest kusząca... Z jednej strony byłby niezły rodzynek - w sumie jakby mu wrzucić skórę i oryginalne amorki z ECSem to by było prawie jak Sigma No i trzeba by zdobyć silniczek 6G72 i wtedy to nawet bym może nie marudził... ale z drugiej strony walka z rdzą czasami bywa frustrująca. |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 21-09-2013, 14:33
|
|
|
Jeśli męczy Cię walka z rdzą, to nie kupuj auta które może mieć jej podobne ilość. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|