Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedni napęd
Autor Wiadomość
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-06-2013, 22:00   

Jeśli włączysz 4H nie możesz obrócić wałem bo blokuje go reduktor i koła (przynajmniej powinny).
Sprawdź na 2H. czyli wał w reduktorze rozłączony i ręcznie musisz siłownik dopchnąć, powinien zaskoczyć i nie nie kręcić się. Jeśli się kręci to czeka Cię rozbiórka dyfra. Możesz na samochodzie odkręcić tą część dyfra co załącza i może coś ciekawego się ukaże Twoim oczom :)

Tu masz dokumentację serwisową:
http://manual.pajero4x4.ru/?wpfb_dl=11097
 
 
dziakoni 
Forumowicz


Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: Oława
Wysłany: 25-06-2013, 22:30   

Jednak bede musial odkrecic dyfer czy lepiej kupic używany i wymienic ?
 
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-06-2013, 22:34   

Odkręć najpierw. Nie zaszkodzi, a może coś Cie pozytywnie zaskoczy. Kupić zawsze zdążysz. Tylko pilnuj przełożeń :)

Trzeba by sprawdzić jakie przełożenia mają 3,2 w automacie. Jeśli takie same - to warto kupić od automatu - większa szansa na lepszy stan.
 
 
dziakoni 
Forumowicz


Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: Oława
Wysłany: 29-06-2013, 22:43   

Juz jestem po wymianie poszło prawie gładko. Dlatego pisze ze prawie bo kupilem most z 2005 roku a moje auto jest z 2000 roku i przegub przykręcany niestety ma inny rostaw srób i musiałem troszke rozwiercić otwory z fi 10 na 12 i pasuje :) reszta wszystko ok. Koszt mostu 200 zl no i można w teren się ładować :)
Robiłem to pierszy raz czas to ok 4 godzin troszke długo ale teraz max 2 godzinki bym to zrobił.
 
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-06-2013, 14:38   

Rozbierałeś stary ? Co tam w środku się stało ?
 
 
dziakoni 
Forumowicz


Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: Oława
Wysłany: 30-06-2013, 17:34   

Nawet nie rozbierałem ponieważ na napedzie była inne przełożenie 3.9... A u mnie idzie 4100 i taki jest tylny jakiś Włoch się nie znał i założył nie taki i pewnie coś się zmieliło
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.