Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z dociskiem 2,4 sohc
Autor Wiadomość
cywka1989 
Nowy Forumowicz

Auto: colt cao 4g64
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 15
Skąd: Raciąż
Wysłany: 05-05-2013, 21:58   problem z dociskiem 2,4 sohc

witam mam colta ca0 z silnikiem galanta 2,4 sohc wersja usa, mialem tam docisk ale nie wiem od jakiego silnika, zlamala mi sie jedna lapka wymienilme na 1,6 bo myslem ze to byl od tego silnika ale raczej nie bo sie slizga powyrzej 3 tys obrotow, tarcza byla od 1,6 i dowala swietnie rade ale po wymianie sie slizga, podejrzewam ze docisk byl od 2,4 i to dlatego sie slizga a teraz mam od 1,6. czy od 2,4 i 16 16v jest taki sam docisk? (znaczy wizualnie i czy pasuja jeden do drugiego)na docisku tym co sie zepsul jest napisane tylkoNDS-150, kolo zamachowe mam na 7 srub tez nie mam pojedcia od czego ono jest czy 1,6 czy 2,4. mam 2 opcjie i nie wiem ktora wybrac

http://allegro.pl/docisk-...3176739364.html

http://allegro.pl/docisk-...3200641716.html
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 06-05-2013, 11:48   

Najlepiej jakbyś skontaktował się z tym kto robił tego swap'a, bo jeżeli tam jest jakaś "hybryda", to tołku nie dojedziesz...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
dluugi14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer SB 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 24
Skąd: Nisko
Wysłany: 28-06-2013, 14:35   

A moze wystarczy regulacja pedalu sprzegla. Jak lekko popuscisz to sie nie powinien slizgac. U mnie tez sie slizgal przy 3tys i wystarczyla ta regulacja
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.