Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] TPS ustawienie po czyszczeniu
Autor Wiadomość
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 30-06-2013, 09:21   

Jeśli masz evoscana polecam przejrzeć trimy i działanie sondy lambda. Jeśli czyściłeś kiedyś dolot i egr może powstała nieszczelność i zasysa fałszywe powietrze. Ja tak miałem przy egr, sonda nie pracowała, lambda nie była 1, AFR był dziwny, kopcił z rury i falował obrotami.
_________________

 
 
vivare 
Forumowicz

Auto: Carsima 1.8 GDI LNPGL6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 44
Skąd: Festung Breslau
Wysłany: 01-07-2013, 09:44   

Zaraz kupie wszystkie uszczeloki i wymienie od dolotu. Swoja droga wie ktoś może gdzie tanio zrobić diagnostyke we wrocławiu ?

[ Dodano: 04-07-2013, 20:41 ]
uszczelki powymieniane jak leci i dalej to samo. Może jakieś czujniki mi poparadły,zabrudziły się? Byłem na odczycie błędów... nie ma ich. Probowałem je wymigac... miga jednostajnie z tego co wyczytałem oznacza to brak błędów. Wiec jakiekolwiek podpowiedzi mile widziane.
 
 
Borysław 
Forumowicz


Auto: Mitsu Carisma 1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Siechnice
Wysłany: 29-06-2014, 22:34   

Witam wszystkich.
Nabyłem auto od kolegi vivare i chce doprowadzić do zakończenia powyższych problemów.
Ustawiłem dzisiaj TPS-a,śrubę fixed SAS oraz powiedzmy SAS.
Czuję poprawę na plus ale zaczął występować inny problem.
Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło i 2-3 sekundy po zatrzymaniu się obroty utrzymują się na poziomie 1300 na minutę.Po tym czasie spadają do właściwych i lekko, prawie niezauważalnie falują.
Zastanawia mnie czy śruba SAS ma jakiś wpływ na spadające obroty, puszczając więcej powietrza czy jest tylko po to aby utrzymać wolne obroty?
Wg mnie powinna być całkiem wkręcona i krokowiec powinien to kontrolować.
Chyba muszę sobie kupić interfejs, bo latanie z miernikiem jest trochę upierdliwe.
Wcześniej ustawiłem wszystko praktycznie na oko i wskazania miernika były trochę inne niż zalecane i wszystko oprócz spalania było prawie ok ale silnik trochę się mulił.
Teraz jest ok gdyby nie te obroty.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 30-06-2014, 01:07   

Borysław, która wersja przepustnicy? Jak elektroniczna, to masz do wymiany przepustnicę, bo śrubki SAS się NIE rusza - nie ma możliwości jej ustawienia bez przepływomierza, niedostępnego nawet dla ASO
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Borysław 
Forumowicz


Auto: Mitsu Carisma 1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Siechnice
Wysłany: 30-06-2014, 22:35   

Całe szczęście mam przepustnicę mechaniczną na linkę.
Zapomniałem napisać, że posiadam Carismę z 1998 roku więc przed liftową.
Jeśli sam nic nie wymyślę to będę musiał jechać z tym problemem do fachowca, który mnie odpowiednio pewnie skasuje.W poprzednich autach miałem samego krokowca lub zawór isc.Z dodatkową śrubą regulacyjną jeszcze się nie spotkałem i nie za bardzo rozumiem po co ona tam jest.

[ Dodano: 12-07-2014, 20:55 ]
Sytuacja ogarnięta.
Okazało się, że wtyczka TPS-u czasami nie łączy :roll:
Ani mi ani koledze Vivare nie przyszło do głowy aby ją sprawdzić :mrgreen:
Niechcący się o nią oparłem i obroty wskoczyły na 2000.
Jutro biorę lutownicę i działam :P

[ Dodano: 14-07-2014, 23:57 ]
Podziałałem i teraz sobie przygazówki robi.
Jutro jadę po ELM-a i postaram się to sprawdzić.Jeśli nic to nie pomoże to Trzeba będzie kupić nieruszaną przepustnicę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.