Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-03-2013, 13:25
[3.2 DID] Czujniki i kontrolki Super Select
Autor Wiadomość
Vini 
Forumowicz


Auto: Pajero IV long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-03-2013, 20:59   

dma3 napisał/a:
Pewnie, wszystko najlepiej powymieniać ... - i zakupy zrobić i e-pajero :mrgreen:
A potem wychodzi, że drożej niż w ASO :|

Klik - 490 zł
Sprytnie nie są podawane nr katalogowe - żeby utrudnić poszukiwania tańszych w internecie :evil:


Ciekawe ile w ASO 390 ?

To już ustaliłeś, że w ASO jest taniej i tam kupuj.
Z ustaleniem numerów katalogowych nie ma najmniejszego problemu, ale skoro ty masz z tym problem ....
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2013, 08:38   

dma3 napisał/a:
No to merytorycznie i konkretnie.
Widze, ze kolega nie zrozumial. Kazdy z nas jest dorosly i wie jak zarobione pieniadze wydawac. Jesli nie to forum Mitsumaniakow nie jest miejscem do edukacji z ekonomii.
Merytorycznie - chodzi o techniczne zagadnienia!
Chcesz uprawiac demagogie cenowa to prosze przenies sie w miejsce do tego odpowiednie. Ktos szukajacy porady nie znajdzie jej bo uparles sie udowadniac, ze w ASO jest taniej. Twoje roszczeniowe posty niczego nie wnosza. Wiem, ze internet daje pozory anonimowosci i mozesz pisac co Ci sie podoba ale jadem i zlosliwoscia kariery tu nie zrobisz.

Bob27, sam widzisz, ze nie jest dobrze. Mozesz probowac troche "powajchowac", troche pojezdzic na roznych ustawieniach. Moze to tylko jakies zanieczyszczenia ale jak znam zycie to bedzie gorzej. Korozja jest nieublagana a po zimie i tonach soli wywalanaej na nasze ulice warto auto podniesc raz czy dwa i umyc bardzo dokladnie.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Bob27 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 66
Skąd: Chełm
Wysłany: 27-05-2013, 10:44   

Gene napisał/a:

Bob27, sam widzisz, ze nie jest dobrze. Mozesz probowac troche "powajchowac", troche pojezdzic na roznych ustawieniach. Moze to tylko jakies zanieczyszczenia ale jak znam zycie to bedzie gorzej. Korozja jest nieublagana a po zimie i tonach soli wywalanaej na nasze ulice warto auto podniesc raz czy dwa i umyc bardzo dokladnie.


Czy wymiana tych czujników jest jakaś hiper skomplikowana? Gdzie ich szukać?
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 27-05-2013, 14:02   

Wymiana nie jest skomplikowana. Trzeba je odpiąć na wtyczkach i wykręcić. Problemem jest dostęp bo miejsca mało a dłonie zawsze za duże. Na dodatek robić to trzeba na ślepo. Czujniki są od góry od strony podłogi na reduktorze.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-05-2013, 15:38   

w PIII jest dobry dostęp. Trochę więcej miejsca niż w PII.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-05-2013, 02:35   

Cytat:
Merytorycznie - chodzi o techniczne zagadnienia!
Chcesz uprawiac demagogie cenowa to prosze przenies sie w miejsce do tego odpowiednie. Ktos szukajacy porady nie znajdzie jej bo uparles sie udowadniac, ze w ASO jest taniej. Twoje roszczeniowe posty niczego nie wnosza. Wiem, ze internet daje pozory anonimowosci i mozesz pisac co Ci sie podoba ale jadem i zlosliwoscia kariery tu nie zrobisz.


Chyba Kolega przesadza ... Informacja gdzie można coś zakupić najtaniej jest ważna. Niekiedy decydująca! o samej ekonomii naprawy. Co komuś po opisie wymiany, jak czujniki będą kosztować więcej niż cały reduktor z popularnego serwisu aukcyjnego ?
 
 
Bob27 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 66
Skąd: Chełm
Wysłany: 31-05-2013, 11:17   

W końcu już nie wiem co trzeba wymienić, czujniki czy elektrozawory....
 
 
alfik 
Forumowicz

Auto: Pajero III, 3,2DiD SWB auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-06-2013, 23:58   

U mnie sie ciekawie zrobiło. Przełączamy z 2h na 4h i zaczyna mogąc pomarańczowa kontrolną centralnego dyfra, jak wrócę nadal miga. On-off stacyjką i jest na 2h ok, ale jak przełączenie na 4llc i zrobię on-off stacyjką, to znów dobrze, jest redukcja oraz można bez problemów wybrać wszystkie pozostałe tryby. Tylko z 2h na 4h wrócić bez cudowania nie można. Macie jakieś pomysły?
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-07-2013, 10:07   

Czujniki do sprawdzenia w pierwszej kolejności. Być może elektrozaworki po maską na prawym nadkolu.
 
 
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 03-07-2013, 14:28   

Witam kolegów. Sporadycznie podczas jazdy zapala się pomarańczowa kontrolka napędów, dzieje się to tylko w trybie 2h. Nie ma reguły czasem pojeździe kilka dni i się nie zapali. Zauważyłem że częściej przy szybkiej jeździe ale nie zawsze. Kiedy jest ok wszystko działa prawidłowo. Oczywiście Kiedy przechodzi w tryb awaryjny nie można przełączyć napędu.

Jak zdiagnozować usterkę. Podlaczenie do carmana nie wykazuje błędów. Chyba że używamy zlego softa? Można jakoś odczytać błąd? Np. Przez sekwencję mrugnięcia kontrolki?
_________________

 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 03-07-2013, 15:52   

tmcgalanteria napisał/a:
Witam kolegów. Sporadycznie podczas jazdy zapala się pomarańczowa kontrolka napędów, dzieje się to tylko w trybie 2h. Nie ma reguły czasem pojeździe kilka dni i się nie zapali. Zauważyłem że częściej przy szybkiej jeździe ale nie zawsze. Kiedy jest ok wszystko działa prawidłowo. Oczywiście Kiedy przechodzi w tryb awaryjny nie można przełączyć napędu.

Jak zdiagnozować usterkę. Podlaczenie do carmana nie wykazuje błędów. Chyba że używamy zlego softa? Można jakoś odczytać błąd? Np. Przez sekwencję mrugnięcia kontrolki?


A kiedy wymieniałeś olej w przednim dyferencjale?
Ja wymieniłem zawory, sprawdzałem czujniki itp. a wystarczyło wymienić olej i jak ręką odjął :D
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 03-07-2013, 22:09   

Oleje wymienione niedawno, dyfer troche sie poci ale nie jest to wyciek. Olej jest uzupełniony.
_________________

 
 
wojtyszka 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 95
Skąd: siemiatycze
Wysłany: 04-07-2013, 07:46   

sprawdź jeszcze czujniki, oraz wtyczki/wsuwki miedzy czujnikiem a wiązką główną, kiedys mialem podobny problem i wystarczyło rozpiąć wyczyścić, spiąć i po problemie :)
_________________
30cm ponad chodnikami :)
02869/KMM
 
 
alfik 
Forumowicz

Auto: Pajero III, 3,2DiD SWB auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2013, 09:01   

ASO zdiagnozowało czujnik 2/4wd ale miało go za kilka dni w cenie 360. Od Zbyszka dostałem za 199 na następny dzień. Założone i działa jak złoto.
 
 
dziakoni 
Forumowicz


Auto: Pajero DID 3,2.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: Oława
Wysłany: 07-07-2013, 10:53   

Ja w Piatek także wymieniałem taki czujnik 2/4 i w Asso Wrocław koszt za czujnik po dobrym upuście to 170 zl więc nie wiem jak oni z tymi cenami mają fakt ze mam do wymiany jeszcze czujnik predkości wału tył bedzie na poniedziałek za kwote 210 zl i to wszystko na fakt. Fakt ze mam tam znajomości może dlatego mam taniej
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.