[EA3A/W 2.4] Regulacja Silnika 4G64 (GDi) |
Autor |
Wiadomość |
Damian780425
Nowy Forumowicz I"LOVE JAPAN

Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 28 Skąd: Jasien
|
Wysłany: 07-07-2013, 23:53
|
|
|
Witam głowice wysłałem do :
"B-J-B" Zakład Mechaniczny Jerzy Bartczak
Adres
ul. Inżynierska 6
58-100 Świdnica
woj. dolnośląskie
Kontakt
tel. 74 857 50 23
Analogiczna firma to ( google głowice baranowski poznań )
Firma do której ja wysłałem okazała się na tyle uczciwa że po czyszczeniu okazało się że zawory trzymają jak nowe ( problem tkwił tylko w nagarze a oni myja ultradźwiękami głowica jak nowa ze sklepu ) i nie wciskali mi kitu że trzeba to to i tamto . Zapłaciłem za mycie i planowanie o 0,10 120 zł
Myślę że nie dużo TYLKO GŁÓWICA . Kolektor i przepustnica nitro pędzel i wiadro Ale myślę że i te części by umyli bez problemu.
Reszta to uszczelki oleje paski rolki filtry itd. oczywiście u JAPANEZE
RAZEM OKOŁO 750 ZŁ CENA NIE WYGÓROWANA JAK ZA RADOŚĆ Z NOWEGO SAMOCHODU.
IronFalcon nie szukaj dziury w całym jak chcesz mieć sprawne auto trzeba kompleksowo je wyczyścić .
Zobacz kiedy napisałem ten post , od tamtego czasu auto miało kilka razy podłączany komp i widziało kilku pseudo mechaników każdy mówił co innego . A prawda jest tylko jedna brud w komorze spalania i na przylgniach zaworowych koniec i kropka.
[ Dodano: 08-07-2013, 00:06 ]
Dokładam jeszcze ten temat jako uzupełnienie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=81215 |
_________________ Niech moc będzie z wami !!! |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 08-07-2013, 07:58
|
|
|
dzięki !!! Damian780425, a zawór EGR... sam go czyściłeś ? Za 4 tygodnie jadę na urlop do PL. Będę koło tygodnia i chciałbym w ten czas to ogarnąć więc staram się już teraz to wszystko ustawić logistycznie. Sam nie będę miał ani czasu, ani ochoty, ani przede wszystkim umiejętności i narzędzi by się z tym babrać |
|
|
|
 |
Damian780425
Nowy Forumowicz I"LOVE JAPAN

Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 28 Skąd: Jasien
|
Wysłany: 08-07-2013, 08:55
|
|
|
Tak wszystko sam czyściłem tylko głowica pojechała do firmy . Zamów najpierw wszystkie części . Dobry mechanik głowice zdejmie bez problemu w jeden dzień ( choć jest co odkręcać ) |
_________________ Niech moc będzie z wami !!! |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 08-07-2013, 09:11
|
|
|
Damian780425 napisał/a: | Zamów najpierw wszystkie części . |
napisz mi proszę o jakich częściach mowa.... abym niczego nie przeoczył.
Damian780425 napisał/a: | Dobry mechanik głowice zdejmie bez problemu w jeden dzień |
będę szukał kogoś na miejscu w gorzowie - do ewentualnego planowania głowicy też aby nie tracić czasu na wysyłki.
Swoją drogą - skąd wiadomo, że głowica tego "potrzebuje" lub nie ? Wybacz za być może głupie pytanie ale nigdy nie wykonywałem takiego zabiegu w żadnym ze swoich samochodów |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 08-07-2013, 11:00
|
|
|
Witam,
a co powiecie na to rozwiązanie:
http://www.liqui-moly.pl/jct.html |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 08-07-2013, 11:22
|
|
|
mouseman, pierwsze słyszę o czymś takim.... a już mi się podoba.
jet clean tronic w praktyce ktoś się pofatygował i coś o tym napisał. Dzwoniłem właśnie do warsztatu w Gorzowie i za 4 tygodnie będę robił ten zabieg u siebie koszt 200-300 zł "dogadamy na miejscu"
Pełen referat z procesu czyszczenia jak i wrażeń po na początku sierpnia. |
|
|
|
 |
Damian780425
Nowy Forumowicz I"LOVE JAPAN

Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 28 Skąd: Jasien
|
Wysłany: 08-07-2013, 11:59
|
|
|
Jak zawsze życie zweryfikuje
A gdybyś zobaczył jak wyglądają zawory to gwarantuje że nie marnowałbyś czasu na pół środki .
Zadzwoń do Skoczowa zapytaj czy da się tym doprowadzić silnik do stanu pierwotnego. Facet ma pojęcie ,
ja pracowałem w oparciu o jego uwagi. |
_________________ Niech moc będzie z wami !!! |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 08-07-2013, 12:02
|
|
|
w 100% się z Tobą zgadzam, tylko w moim przypadku nie jest to takie proste. Przyjadę do polski w piątek w nocy.... przez weekend nic nie ruszę. I będę miał czas od poniedziałku do czwartku aby ogarnąć temat. Tu odstawię auto na kilka godz i najwyżej stracę 2 stówki jeśli nie rozwiąże to problemu mojej przypadłości. Grube sprzątanie zrobię na wiosne jak bede 2 tygodnie |
|
|
|
 |
Damian780425
Nowy Forumowicz I"LOVE JAPAN

Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 28 Skąd: Jasien
|
Wysłany: 08-07-2013, 12:09
|
|
|
Zrobisz jak uważasz ja 4 lata robiłem jak uważałem za właściwe i nic z tego nie wynikało
Facet ze Skoczowa od początku mówił co trzeba zrobić , a ja uparcie robiłem na odwrót .
[ Dodano: 08-07-2013, 12:14 ]
Choć warto zaryzykować |
_________________ Niech moc będzie z wami !!! |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 08-07-2013, 15:35
|
|
|
Ten jet clean podobno działa dobrze ale tylko na portfel Takiej sadzy nie jest w stanie usunąć. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
Damian780425
Nowy Forumowicz I"LOVE JAPAN

Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 28 Skąd: Jasien
|
Wysłany: 09-07-2013, 11:04
|
|
|
wstawił bym zdjęcie silnika w środku to by rozwiało wszelkie wątpliwości na ten temat tylko nie wiem jak |
_________________ Niech moc będzie z wami !!! |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 09-07-2013, 11:07
|
|
|
Damian780425, w 100% się z Tobą zgadzam... jednak po przeanalizowaniu możliwości czasowych zrobię to teraz przy pomocy maszyny, a na wiosnę gruntownie zgodnie z Twoimi wskazówkami... lub nie zrobię teraz nic i na wiosnę gruntownie zgodnie z Twoimi wskazówkami. 200 zł nie majątek, a być może będzie lepiej - w każdym razie jak nie będzie to nikt inny nie będzie musiał marnować kasy na próbowanie
[ Dodano: 13-07-2013, 09:33 ]
Damian780425 napisał/a: | Postanowiłem zaślepić EGR ale to moja decyzja sa wrogowie jak i zwolennicy tej metody. Ja po 4 latach postanowiłem zaślepić , co będzie to się okaże auta nie zamierzam sprzedawać więc opisze skutki zaślepiania EGR . |
na szkopskim forum chyba każdy użytkownik GDI zaślepia EGR.
Damian, kupowałeś gdzieś gotową zaślepkę czy dorabiałeś ? jeśli dorabiałeś to masz może jej szablon ? Przygotowałbym sobie przed rozkręcaniem auta..... |
|
|
|
 |
Damian780425
Nowy Forumowicz I"LOVE JAPAN

Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 28 Skąd: Jasien
|
Wysłany: 19-07-2013, 01:33
|
|
|
Wycięte z kwasówki na kolanie odrysowałem od uszczelki i poszło 5 minut może nawet nie.
Z tym że podobno zaślepienie powoduje podobno wzrost temperatury spalania na ubogiej mieszance z naciskiem na PODOBNO |
_________________ Niech moc będzie z wami !!! |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 19-07-2013, 07:56
|
|
|
podobno to chyba odpowiednie stwierdzenie
a teraz zupełnie poważnie, na podstawie rozmowy z ludzikiem który GDI nawinął już prawie 50tys z zaślepionym EGR śmiem twierdzić, że nawet jeśli powoduje to wzrost temp. to bilans zysków i strat i tak jest dodatni ON zaobserwował tylko pozytywne aspekty tego zabiegu. |
|
|
|
 |
Mercury
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 31 Lip 2013 Posty: 5 Skąd: Gdańsk/Bergen
|
Wysłany: 02-08-2013, 15:25
|
|
|
Iron.Falcon napisał/a: | Damian780425, jeśli nie jest to tajemnicą to napisz mi proszę jaki był koszt tego zabiegu i do kogo wysyłałeś. Tu lub na PW. Z góry dziękuję. |
Rownież chciałbym sie dowiedziec jakie moga byc przykładowe koszty takiej operacji bardzo by mi to pomoglo. Bład nie doczytałem 4 str wybaczcie Ale mimo wszystko fajnie by było jak by ktos znal dobry warsztat ktory by sie tym zajal za podobna cene na Pomorzu. |
|
|
|
 |
|