Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Regulacja Silnika 4G64 (GDi)
Autor Wiadomość
Damian780425 
Nowy Forumowicz
I"LOVE JAPAN


Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 28
Skąd: Jasien
Wysłany: 07-07-2013, 23:53   

Witam głowice wysłałem do :
"B-J-B" Zakład Mechaniczny Jerzy Bartczak
Adres
ul. Inżynierska 6
58-100 Świdnica
woj. dolnośląskie

Kontakt
tel. 74 857 50 23

Analogiczna firma to ( google głowice baranowski poznań )

Firma do której ja wysłałem okazała się na tyle uczciwa że po czyszczeniu okazało się że zawory trzymają jak nowe ( problem tkwił tylko w nagarze a oni myja ultradźwiękami głowica jak nowa ze sklepu ) i nie wciskali mi kitu że trzeba to to i tamto . Zapłaciłem za mycie i planowanie o 0,10 120 zł
Myślę że nie dużo :lol: TYLKO GŁÓWICA . Kolektor i przepustnica nitro pędzel i wiadro :D Ale myślę że i te części by umyli bez problemu.
Reszta to uszczelki oleje paski rolki filtry itd. oczywiście u JAPANEZE
RAZEM OKOŁO 750 ZŁ CENA NIE WYGÓROWANA JAK ZA RADOŚĆ Z NOWEGO SAMOCHODU.

IronFalcon nie szukaj dziury w całym jak chcesz mieć sprawne auto trzeba kompleksowo je wyczyścić .

Zobacz kiedy napisałem ten post , od tamtego czasu auto miało kilka razy podłączany komp i widziało kilku pseudo mechaników każdy mówił co innego . A prawda jest tylko jedna brud w komorze spalania i na przylgniach zaworowych koniec i kropka. ;-)

[ Dodano: 08-07-2013, 00:06 ]
Dokładam jeszcze ten temat jako uzupełnienie:


http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=81215
_________________
Niech moc będzie z wami !!!
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 08-07-2013, 07:58   

dzięki !!! Damian780425, a zawór EGR... sam go czyściłeś ? Za 4 tygodnie jadę na urlop do PL. Będę koło tygodnia i chciałbym w ten czas to ogarnąć więc staram się już teraz to wszystko ustawić logistycznie. Sam nie będę miał ani czasu, ani ochoty, ani przede wszystkim umiejętności i narzędzi by się z tym babrać :evil:
 
 
 
 
Damian780425 
Nowy Forumowicz
I"LOVE JAPAN


Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 28
Skąd: Jasien
Wysłany: 08-07-2013, 08:55   

Tak wszystko sam czyściłem tylko głowica pojechała do firmy . Zamów najpierw wszystkie części . Dobry mechanik głowice zdejmie bez problemu w jeden dzień ( choć jest co odkręcać )
_________________
Niech moc będzie z wami !!!
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 08-07-2013, 09:11   

Damian780425 napisał/a:
Zamów najpierw wszystkie części .

napisz mi proszę o jakich częściach mowa.... abym niczego nie przeoczył.

Damian780425 napisał/a:
Dobry mechanik głowice zdejmie bez problemu w jeden dzień

będę szukał kogoś na miejscu w gorzowie - do ewentualnego planowania głowicy też aby nie tracić czasu na wysyłki.
Swoją drogą - skąd wiadomo, że głowica tego "potrzebuje" lub nie ? Wybacz za być może głupie pytanie ale nigdy nie wykonywałem takiego zabiegu w żadnym ze swoich samochodów :roll:
 
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 08-07-2013, 11:00   

Witam,
a co powiecie na to rozwiązanie:
http://www.liqui-moly.pl/jct.html
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 08-07-2013, 11:22   

mouseman, pierwsze słyszę o czymś takim.... a już mi się podoba.
jet clean tronic w praktyce ktoś się pofatygował i coś o tym napisał. Dzwoniłem właśnie do warsztatu w Gorzowie i za 4 tygodnie będę robił ten zabieg u siebie :twisted: koszt 200-300 zł "dogadamy na miejscu"
Pełen referat z procesu czyszczenia jak i wrażeń po na początku sierpnia.
 
 
 
 
Damian780425 
Nowy Forumowicz
I"LOVE JAPAN


Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 28
Skąd: Jasien
Wysłany: 08-07-2013, 11:59   

Jak zawsze życie zweryfikuje ;-)
A gdybyś zobaczył jak wyglądają zawory to gwarantuje że nie marnowałbyś czasu na pół środki .

Zadzwoń do Skoczowa zapytaj czy da się tym doprowadzić silnik do stanu pierwotnego. Facet ma pojęcie ,
ja pracowałem w oparciu o jego uwagi.
_________________
Niech moc będzie z wami !!!
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 08-07-2013, 12:02   

w 100% się z Tobą zgadzam, tylko w moim przypadku nie jest to takie proste. Przyjadę do polski w piątek w nocy.... przez weekend nic nie ruszę. I będę miał czas od poniedziałku do czwartku aby ogarnąć temat. Tu odstawię auto na kilka godz i najwyżej stracę 2 stówki jeśli nie rozwiąże to problemu mojej przypadłości. Grube sprzątanie zrobię na wiosne jak bede 2 tygodnie
 
 
 
 
Damian780425 
Nowy Forumowicz
I"LOVE JAPAN


Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 28
Skąd: Jasien
Wysłany: 08-07-2013, 12:09   

Zrobisz jak uważasz ja 4 lata robiłem jak uważałem za właściwe i nic z tego nie wynikało
Facet ze Skoczowa od początku mówił co trzeba zrobić , a ja uparcie robiłem na odwrót .

[ Dodano: 08-07-2013, 12:14 ]
Choć warto zaryzykować
_________________
Niech moc będzie z wami !!!
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 08-07-2013, 15:35   

Ten jet clean podobno działa dobrze ale tylko na portfel :) Takiej sadzy nie jest w stanie usunąć.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Damian780425 
Nowy Forumowicz
I"LOVE JAPAN


Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 28
Skąd: Jasien
Wysłany: 09-07-2013, 11:04   

wstawił bym zdjęcie silnika w środku to by rozwiało wszelkie wątpliwości na ten temat tylko nie wiem jak :oops:
_________________
Niech moc będzie z wami !!!
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 09-07-2013, 11:07   

Damian780425, w 100% się z Tobą zgadzam... jednak po przeanalizowaniu możliwości czasowych zrobię to teraz przy pomocy maszyny, a na wiosnę gruntownie zgodnie z Twoimi wskazówkami... lub nie zrobię teraz nic i na wiosnę gruntownie zgodnie z Twoimi wskazówkami. 200 zł nie majątek, a być może będzie lepiej - w każdym razie jak nie będzie to nikt inny nie będzie musiał marnować kasy na próbowanie :wink:

[ Dodano: 13-07-2013, 09:33 ]
Damian780425 napisał/a:
Postanowiłem zaślepić EGR ale to moja decyzja sa wrogowie jak i zwolennicy tej metody. Ja po 4 latach postanowiłem zaślepić , co będzie to się okaże auta nie zamierzam sprzedawać więc opisze skutki zaślepiania EGR .

na szkopskim forum chyba każdy użytkownik GDI zaślepia EGR.


Damian, kupowałeś gdzieś gotową zaślepkę czy dorabiałeś ? jeśli dorabiałeś to masz może jej szablon ? Przygotowałbym sobie przed rozkręcaniem auta..... :roll:
 
 
 
 
Damian780425 
Nowy Forumowicz
I"LOVE JAPAN


Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 28
Skąd: Jasien
Wysłany: 19-07-2013, 01:33   

Wycięte z kwasówki na kolanie odrysowałem od uszczelki i poszło 5 minut może nawet nie. :lol:
Z tym że podobno zaślepienie powoduje podobno wzrost temperatury spalania na ubogiej mieszance z naciskiem na PODOBNO :roll:
_________________
Niech moc będzie z wami !!!
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 19-07-2013, 07:56   

podobno to chyba odpowiednie stwierdzenie :wink:
a teraz zupełnie poważnie, na podstawie rozmowy z ludzikiem który GDI nawinął już prawie 50tys z zaślepionym EGR śmiem twierdzić, że nawet jeśli powoduje to wzrost temp. to bilans zysków i strat i tak jest dodatni :D ON zaobserwował tylko pozytywne aspekty tego zabiegu.
 
 
 
 
Mercury 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI 1999
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 5
Skąd: Gdańsk/Bergen
Wysłany: 02-08-2013, 15:25   

Iron.Falcon napisał/a:
Damian780425, jeśli nie jest to tajemnicą to napisz mi proszę jaki był koszt tego zabiegu i do kogo wysyłałeś. Tu lub na PW. Z góry dziękuję.

Rownież chciałbym sie dowiedziec jakie moga byc przykładowe koszty takiej operacji bardzo by mi to pomoglo. Bład nie doczytałem 4 str wybaczcie :) Ale mimo wszystko fajnie by było jak by ktos znal dobry warsztat ktory by sie tym zajal za podobna cene na Pomorzu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.