| 
		[C62A 1.5] Długo kręci | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 kamilx92  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer IV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 9 Skąd: Ostrołęka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-07-2013, 19:27   [C62A 1.5] Długo kręci
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam. Mój lancer zawsze palił na dotyk, od pewnego czasu jednak gdy przestoi noc to pierwsze odpalenie ma długie, trzeba długo kręcić, potem wszystko wraca do normy. Co to może być? Coś z paliwem? Często robię długie trasy i nie chciał bym żeby mi misio nagle gdzieś stanął. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ajsi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-07-2013, 20:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Może nieszczelność przewodu paliwa i paliwo wraca do baku. Obejrzyj wężyki przed odpaleniem albo załącz kluczykiem ale nie odpalaj przez chwilę aż pompa napompuje paliwo. Jak odpali na dotyk to szukaj dziurki. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-07-2013, 07:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Ajsi napisał/a: | 	 		  | nie odpalaj przez chwilę aż pompa napompuje paliwo | 	  pompa nie pompuje paliwa do czasu odpalania - do włączenia pompy "na sucho" jest osobny kabelek pod maską
 
a przyczyn może być wiele - od lejących wtrysków po słabą kompresję, przez coś nie halo z kompem czy uszczelką głowicy | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamilx92  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer IV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 9 Skąd: Ostrołęka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-07-2013, 09:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		   	  | Ajsi napisał/a: | 	 		  | nie odpalaj przez chwilę aż pompa napompuje paliwo | 	  pompa nie pompuje paliwa do czasu odpalania - do włączenia pompy "na sucho" jest osobny kabelek pod maską
 
a przyczyn może być wiele - od lejących wtrysków po słabą kompresję, przez coś nie halo z kompem czy uszczelką głowicy | 	  
 
 
Oj to mnie trochę bardziej przestraszyłeś, dziś zapalił od razu, przewód powrotny paliwa od wtrysków jest w kiepskim stanie, jest też wilgotny. Dziś go wymienię. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-07-2013, 09:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               powrotny nie ma takiego znaczenia - na końcu listwy masz regulator ciśnienia, więc to co wraca może równie dobrze wcale nie wracać i silnik ma pracować tak samo
 
a jak kwestie zapłonu? - w sensie aparat, świece itd. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamilx92  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer IV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 9 Skąd: Ostrołęka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-07-2013, 10:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To wszystko w porządku, tak na prawdę problem jest tylko po nocy, wtedy muszę pokręcić z 3 sekundy żeby odpalił, potem już cały czas pali normlanie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-07-2013, 11:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kamilx92 napisał/a: | 	 		  | pokręcić z 3 sekundy żeby odpalił | 	  he he - długo to wg mnie znaczy powyżej 5 sek. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamilx92  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer IV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 9 Skąd: Ostrołęka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-07-2013, 12:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		   	  | kamilx92 napisał/a: | 	 		  | pokręcić z 3 sekundy żeby odpalił | 	  he he - długo to wg mnie znaczy powyżej 5 sek. | 	  
 
   być może jestem przewrażliwiony, bo zawsze pali tak od razu na dotyk, wiec te 3sekundy to dla mnie dużo było    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rheemo1.512v  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 1.5 12v 91 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 01 Lis 2015 Posty: 5 Skąd: Koszalin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-11-2015, 23:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kamilx92 napisał/a: | 	 		   	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		   	  | kamilx92 napisał/a: | 	 		  | pokręcić z 3 sekundy żeby odpalił | 	  he he - długo to wg mnie znaczy powyżej 5 sek. | 	  
 
   być może jestem przewrażliwiony, bo zawsze pali tak od razu na dotyk, wiec te 3sekundy to dla mnie dużo było    | 	  
 
U mnie to samo ale jak w trakcie odpalania trzymam nogę na chamulcu, przy zaciągniętym ręcznym pali bezproblemowo    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |