Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
[I 2.4 z USA] mocne uderzenie przy zmianie biegów
Autor Wiadomość
qbas62 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 63
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-07-2013, 21:19   

Witam. Odp. do Elektryka. Dwa dni temu wyciągałem całą przepustnice, tam jest tylko silniczek sterujący tą przepustnicą czyli tym dużym okrągłym deklem, chyba, że to to jest silnik krokowy ale jak przeglądałem inne tematy na forach to silniczek krokowy ma taki stożkowy trzpień, a u mnie nic takiego nie ma. Pozdrawiam.
Odpow. dla tomtom11. U mnie jest tak: jadę 60km mam 2000obr i jak pusze gaz to spada na 1500 a za moment 1200 a za moment równomiernie spada wraz z wytracaniem prędkości. Jakoś tak. Jeździlem tylko po mieście tak więc jeszcze nie wiem jak jest przy większych prędkościach. Pozdrawiam.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 07-07-2013, 22:43   

Nie widziałem silniczka od 2.4 ale w 2.0 silniczek na pewno mniejszy bo odpowiada wyłącznie za wolne obroty a do normalnego sterowania ilością powietrza jest mechaniczna przepustnica. Silnik 2.4 ma przepustnice wyłącznie sterowaną elektronicznie. Tak na logikę jak będziesz mieć tę dużą okrągłą płytkę to ona jest zamontowana na osi. Z jednej strony osi powinno być jakieś pudełko z kablami.
 
 
qbas62 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 63
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-07-2013, 08:21   

Odp.Elektryk. No i jest to "pudelko" przy osi przepustnicy ale przecież pisałem, że przepustnica jest sterowana silniczkiem tylko nie wiem czy to jest silnik krokowy. Pozdrawiam
 
 
tomtom11 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2004r 2,4l 160KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 20
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-07-2013, 09:57   

qbas62, szkoda, że jesteś gdzieś bliżej to chętnie bym się przyglądnął jak chodzi twoje auto..:) Ale spoko, wygląda to podobnie jak u mnie, tyle, że u mnie jest ewidentnie wyczuwalny szybki (nienaturalnie) spadek prędkości, bo obroty w ciągu ułamka sekundy spadają z tych 2000 (z nogą na gazie) do 1000 (jak puszczę gaz).. Dzięki tak czy tak za pomoc! Pozdr.
 
 
rozmar 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 1
Skąd: Suchedniów
Wysłany: 11-07-2013, 23:00   

Mam podobny problem z tylnym dyfrem, tzn. podczas zmiany biegów i przyspieszania słychać z tyłu za każdym razem pojedyncze stukniecie, bardzo mnie to denerwuje, dzwoniłem do ASO to podobno ten typ tak ma i trzeba wymienić podpory dyfarencjału.
Czytając forum dochodze do wniosku ze wystarczy wymienić tuleje, na allegro znalezlem dwa rodzaje tuleje, podpowiedzcie prosze które z nich mam wymienić, bo mechanicy nieautoryzowani też nie bardzo wiedzą:
LINK1: http://allegro.pl/tuleja-...3327687044.html
LINK2: http://allegro.pl/tuleja-...3327718169.html

z góry dziękuję za pomoc
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 12-07-2013, 00:40   

rozmar napisał/a:
Czytając forum dochodze do wniosku ze wystarczy wymienić tuleje, na allegro znalezlem dwa rodzaje tuleje, podpowiedzcie prosze które z nich mam wymienić, bo mechanicy nieautoryzowani też nie bardzo wiedzą:
LINK1: http://allegro.pl/tuleja-...3327687044.html
LINK2: http://allegro.pl/tuleja-...3327718169.html

z góry dziękuję za pomoc
W samochodzie są po dwie sztuki obu tulei, tu jest rysunek z tymi numerami katalogowymi. http://www.hdmot.pl/galer...25755711868.jpg Musisz obadać które są uszkodzone u Ciebie, albo profilaktycznie zmienić obie.

A podpinając się pod temat, to co jeśli zamontowałem poliuretany z olkusza, a takie puknięcie przy początku przyśpieszania lub hamowania nadal słychać?
 
 
Piterer 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 16
Skąd: mazury
Wysłany: 23-07-2013, 19:33   

Musze u siebie tez wymienić tuleje wspornika. I mam takie pytanie czy udało sie komuś dopasować tuleje z innego samochodu?
Co sądzicie o tulejach z olkusza?? Gdzieś czytałem ze sa za twarde.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 23-07-2013, 20:24   

Piterer napisał/a:
Musze u siebie tez wymienić tuleje wspornika. I mam takie pytanie czy udało sie komuś dopasować tuleje z innego samochodu?
Co sądzicie o tulejach z olkusza?? Gdzieś czytałem ze sa za twarde.
Które to są te "tuleje wspornika"?
 
 
Piterer 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 16
Skąd: mazury
Wysłany: 23-07-2013, 21:37   

od tylniego mostu. Tu znalazłem zamienik, ale czy aby napewno dobry ?
http://poliuretany.olkusz...u-1szt.html#op1
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 23-07-2013, 21:46   

Piterer napisał/a:
od tylniego mostu. Tu znalazłem zamienik, ale czy aby napewno dobry ?
http://poliuretany.olkusz...u-1szt.html#op1
Ja z olkusza brałem zestaw, dwa razy po dwie sztuki i podczas montażu pasowało (chociaż tuleję metalową do środka wciskałem na imadle).
 
 
Piterer 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 16
Skąd: mazury
Wysłany: 23-07-2013, 22:07   

Wszystko ok podczas jazdy samochodem, nie ma stuków przy zmianie biegów? wstrząsów ?
zastanawiam się nad nimi.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 23-07-2013, 22:53   

Piterer napisał/a:
Wszystko ok podczas jazdy samochodem, nie ma stuków przy zmianie biegów? wstrząsów ?
Ja mam wrażenie jest nawet odwrotnie. Przypuszczam że usztywnienie mostu spowodowało że ten "stukacz" jest bardziej aktywny. Stare tuleje nie wyglądały na zniszczone, może trochę "zużyte".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.