Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[I 2.4 MIVEC] Mitsu bielsko
Autor Wiadomość
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 28-07-2013, 15:12   [I 2.4 MIVEC] Mitsu bielsko

Czy ktoś coś może pomóc na podstawie zdjęć?

http://allegro.pl/show_item.php?item=3416242076
_________________
1+1 = 69
 
 
Conio 
Nowy Forumowicz

Auto: E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 14
Skąd: K-ce
Wysłany: 30-07-2013, 09:25   

Widzę że ma lpg jak te silniki znoszą gaz ??
Co do przebiegu to jest aż smieszny patrząc po zużyciu środka :evil:
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 30-07-2013, 10:08   

będę jutro tam chyba to obejrzę. Przebieg ponoć potwierdzony w ASO ale nie wiem czy potrafią stwierdzić czy nie był cofany.
_________________
1+1 = 69
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-07-2013, 11:27   

bulius napisał/a:
ale nie wiem czy potrafią stwierdzić czy nie był cofany
raczej nie, trzeba się dokopywać do liczników pracy poszczególnych podzespołów, a Outek 1 nie będzie miał takich możliwości. Osobiście odpuściłbym sobie z uwagi na LPG. źle wyregulowana instalacja potrafi narobić dużo szkód, a japońskie silniki nie słyną z podatności na gazowanie. Nie wiadomo jak jeździł i co w nim tkwi. A naprawy Mitsubishi są bardzo drogie. Jeśli Outek 1 to raczej szukałbym bez LPG i ew. dokładał. Używana długo instalacja, dokładana do samochodu, który nie jest fabrycznie do niej dostosowywany IMHO to nie jest dobre rozwiązanie. żeby nie było, ze jestem przeciwnikiem LPG to przejechałem łącznie ponad 200kkm na LPG i jest to na pewno najtańsze paliwo przy tankowaniu. Bardzo często, ale nie zawsze w eksploatacji jak policzy się wszystkie koszty. Pomimo dużych przebiegów obecnego auta nie zamierzam jednak gazować.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-07-2013, 11:44   

rezon - 4G69 nie najgorzej znosi instalację gazową. Aż tak strasznie bym się tym nie przejmował. Jeśli silnik dobrze działa i żaróweczki z CE nie są wyciągnięte to znaczy, że instalacja daje rade.

A silnik japońskie jak najbardziej znoszą gaz (przynajmniej te starsze), a to że elektronika ma mniejsza tolerancję na polskie druciarstwo to inna sprawa.
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 30-07-2013, 12:11   

auto ma gość kilka miesięcy i sprzedaje bo kupuje mieszkanie. W połączeniu z tak niskim przebiegiem to bym obstawiał ściemę ale twardo facet mówi, że wszystko w ASO można sprawdzić więc sam nie wiem.
A taki silnik jak w tym linku ma tylko 140 kM?
http://tablica.pl/oferta/...html#eec0836417
bardzo ładny ale ten silnik malutki
_________________
1+1 = 69
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-07-2013, 12:15   

bulius - jeśli to 2,4 4G69 to ma 160 pare koni tak jak ten z poprzedniego linku.
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 30-07-2013, 12:21   

to co gość pisze:


- 138-konny silnik 2,4 mpi - eci multi (nie GDI i nie Mivec) wtrysk wielopunktowy

sam nie wie co ma?
_________________
1+1 = 69
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-07-2013, 12:25   

bulius - nie wiem, nie ma też zdjęć silnika. Chyba, że to jakaś dziwna wersja...
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 30-07-2013, 14:09   

wg nr vin
JA4LZ31G63U079875

silnik ma 160 kM, więc nie wiem co myśleć
_________________
1+1 = 69
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-07-2013, 14:13   

bulius - no ale co myśleć? Najprawdopodobniej sprzedawca nie wie co ma. Co zresztą przy imporcie z USA nie jest do końca dziwne... Może tak mu pani wpisała w dowód bo nie znalazła innego w swojej bazie i tak zostało?
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
  Wysłany: 30-07-2013, 14:32   

rozmawiałem z nim i jak to opisał jest maniakiem marki i wie co ma :D w takim razie nie będę się kłócił, a za daleko żeby jechać i sprawdzać, a 138kM do automatu to tragedia, więc zobaczymy czy ten w bielsku faktycznie taki fajny, a i taki w Skoczowie


http://tablica.pl/oferta/...html#27591fc3bc
starszy bez gazu i większy przebieg a i do zrobienia łożysko z tyłu ale pewnie już za 19kpln by poszedł

[ Dodano: 30-07-2013, 14:42 ]
dodać gaz i trochę bajerów to za te 25 kpln już super auto wyjdzie :D ciężka sprawa

[ Dodano: 30-07-2013, 21:36 ]
SILNIK TEN 138 KM TO 4G64 MOŻE TO COŚ WAM PODPOWIE? WG INSTRUKCJI MA OK 100 kW

[ Dodano: 31-07-2013, 20:31 ]
jeżeli chodzi o ten ze skoczowa to:
-bity przód, malowany tył i ściągane drzwi pasażera niespasowane zderzaki
-felgi stan straszny
-świeci się kontrolka srs
-podgrzewanie foteli nie działa
-nierówna praca silnika (pewnie regulacja zaworów bo nie robili tego)
-sprężarka klimy na osobny druciarsko zrobiony pstryczek
-butla lpg za duża i nie domyka się dno w bagażniku
-pęknięty reflektor
-niewielkie ogniska korozji
-lpg do regulacji
-łożysko huczy aż strach czy nie odpada koło
-ogólnie potrzebny duuuuży pakiet startowy
Ogólnie stan auta kiepski a do tego stało ze 4 miesiące. Cena to nie więcej niż 16kpln moim zdaniem. I dużo roboty

[ Dodano: 31-07-2013, 20:43 ]
a ten z silnikiem 138kM to forumowicza kordiank2
_________________
1+1 = 69
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.