Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kibloo
21-07-2009, 16:08
Przeróbka angielskiego L200.
Autor Wiadomość
kettenhund
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2007, 23:55   Przeróbka angielskiego L200.

Witam.Jestem nowym uzytkownikiem forum.Nurtuje mnie pytanie :Jak jest rozwiązana sciana grodziowa w mitsu L200 rocznik 2004? Czy jest uniwersalna na tyle ze wystarczy przelozyc graty?Czy jednak nalezy cos przespawac lub przeklepać.Bardzo prosze uzytkowników w/w auta o zajrzenie pod maskę i sprawozdanie :) . Druga rzecz, czy sa otwory w podszybiu na wycieraczki dla wersji kontynentalnej?Nastepna rzecz to boczki w drzwiach:Czy mozna przelozyc tylko klawisze , a tapicerka zostaje bez zmian? Bo tak cos widze patrzac na zdjecia drzwi.
I ostatnia sprawa:Czy silnik 2,5 TD w L200 z 2004 roku to nadal 4D56 TD czy juz inna konstrukcja z wtyskiemDID??Dzieki
 
 
l200.uk
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 01:40   

czesc,, na wstepie napisz cos o sobie a ja z rana zerkne pod maske, sam jezdze l200 angielskim rocznik 2003/04, pozdrawiam

[ Dodano: 17-02-2007, 01:41 ]
pamietaj na forum dopoki sie nie przedstawisz to dozo pomocy nie uzyskasz !! znam to z wlasnego doswiadczenia!!!
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2007, 01:52   

l200.uk napisał/a:
pamietaj na forum dopoki sie nie przedstawisz to dozo pomocy nie uzyskasz !! znam to z wlasnego doswiadczenia!!!


To nie do konca tak tyle ze temat przerobki z RHD na LHD nie byl tu przez nikogo cwiczony.

Z tego co wiem Mitsu stosuje asymetryczne przegrody czolowe.
Nie wiem jak w L200.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 17-02-2007, 12:33   

wlasnie kazdy mowi, ze przerobienie angielskiego mitsu na europejskiego nie ma sensu itp . a na przedostatnim naszym zlocie byl czlowiek ktory sam sobie przelozyl wszystko i z angielskiego pajero zrobil europejczyka ( a pajero nie takie nowe, gdzies 95-98 rok)
jak sie chce to wszyzstko mozna
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2007, 12:34   

Pewnie że jak sie chce to wszystko można tylko czy to gra warta świeczki i czy sie opłaca. Mnie by się nie chciało tak kombinować. Nie prościej poszukać europejczyka?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 17-02-2007, 12:49   

ale jezeli cena za takiego anglika to 50 % wartosci europejczyka ?

to nie warto ?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2007, 12:56   

To jeszcze zależy od sumarycznych kosztów przeróbki.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 17-02-2007, 12:57   

ja tam poprostu wiem ,ze czlowiek razem z kupnem auta dostal wszystkie czesci potrzebe do przerobki , a auto przerabial u siebie w garazu ( z kuzynem ) zajelo mu to 2 tygodnie .

powiedzial takze, ze teraz deske rozdzielcza zdejmuje w 5 minut :D

hehe dodal takze ze sie oplacilo , skoro on tak powiedzial, to musialo to byc oplacalne :)
 
 
kurypitbull 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1
Skąd: białystok
Wysłany: 08-01-2009, 14:08   Re: Przeróbka angielskiego L200.

witam! ja również mam anglika L200, i interesuje mnie cy da rade i kto by sie podją przeróbki tego samochodu?
 
 
bedziebyczo 
Nowy Forumowicz

Auto: l 200
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1
Skąd: killarney
Wysłany: 28-05-2009, 22:34   witam

witam wszystkich forumowiczow i rowniez dolaczam sie do pytania ,mam l 200 z 2002 r i chcialbym zglebic temat przelorzenia kierownicy ,czy ktos jest w stanie to zrobic ?i za ile....?pozdrawiam
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-05-2009, 08:57   

Bedziebyczo sa firmy zajmujace sie swapami. W naszym dziale tez byly poruszane podobne tematy. Dotyczyly przerobek Pajero. Sprawa rozbija sie o czasochlonne i kosztowne modyfikacje a ostateczny produkt i tak moze nie spelniac oczekiwan.
Proponuje poszukac podobnych topikow. Je jesli cos znajde tez podlinkuje. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.