[E55A 2.0] Jak podciągnąć hamulec ręczny? |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-01-2010, 23:03
|
|
|
Karollo, mozna wyregulowac poprzez odpowiednie ustawienie rozpieraczka szczek w tarczobebnie i skorygowac naciagiem w tunelu srodkowym |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 17-01-2010, 12:36
|
|
|
robertdg napisał/a: | skorygowac naciagiem w tunelu srodkowym |
dokładnie tam gdzie masz podłokietnik zdejmujesz go i mas linki od ręcznego |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 22-04-2010, 21:18
|
|
|
To samo miałem z moim galem po kupnie Klocki od głównego hamulca nówki a ręczny prawie same blachy
PZDR |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
paveu79
Nowy Forumowicz
Auto: E55A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 6 Skąd: żeszuf
|
Wysłany: 27-07-2013, 14:53
|
|
|
A kto wie gdzie dopaść linkę do hamulca, bo nie ma w sklepach:-( |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 27-07-2013, 15:17
|
|
|
Musze zobaczyc czy nie mam linki z rozbiorki drugiego gala, jesli jest, to za tydzien bede w PL i jade do Rzeszowa A co ze stara jest nie tak? Urwala sie?
W NL widze ze sa dostepne od reki, jest prawa i lewa strona, za sztuke cena bagatela okolo 200zl...x2 daje 400 |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
paveu79
Nowy Forumowicz
Auto: E55A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 6 Skąd: żeszuf
|
Wysłany: 28-07-2013, 12:34
|
|
|
Normalnie się urwała gnida:-), ze starości chyba, dzieki za linki |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-08-2013, 23:12
|
|
|
Podepnę sie pod temat i zapytam : wymieniłem tarczo bębny, klocki, szczęki na nowe, wszystko przeczyszczone. Ręczny na postoju trzyma, w czasie jazdy nie blokuje kół tylko tak średnio wyhamowuje, ten typ tak ma czy powinno koła blokować(co jest nie tak?). Dlaczego po wymianie tarcz nowe ocierają o osłonę przy piaście na zakrętach ostrzejszych? |
_________________ S7  |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11183 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 13-08-2013, 23:14
|
|
|
Powinien blokowac podczas jazdy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14-08-2013, 00:11
|
|
|
To podpowiedzcie co zrobić żeby blokowało |
_________________ S7  |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-08-2013, 07:24
|
|
|
Powierzchnia czynna tarczo-bębna musi się lekko dotrzeć (odtłuszczałeś chyba przed montażem ) Szybkie zaciagnięcie ręcznego daje lepszy efekt niż wolne/stopniowe, ale trzeba uważać, bo wystarczy lekka dysproporcja pomiędzy siłami hamowania pomiędzy prawym a lewym kołem i mozna zakręcic się na drodze albo fiknąc przez dach.
Co do ocierania tarczy o osłone, sprawdź czy nie masz luzu na łozysku, jeżeli jest luz na łożysku trzeba je wymienić, jeżeli nie ma luzu a ocieranie wystepuje, to bedzie wina tarcz zamienników (w sensie trochę innego zwymiarowania), trzeba delikatnie podgiąc osłonke. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-08-2013, 21:44
|
|
|
Łożyska mam nowe. Zrobiłem ok 1500km ocieranie ustało, dziś zaciągnąłem ręczny przy niewielkiej prędkości na kostce to zapiszczało jedno chyba koło wiec chyba się docierają nowe elementy
Dziś zrobiłem testa wszystko się dotarło oba koła blokuje |
_________________ S7  |
|
|
|
 |
|