Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Jak podciągnąć hamulec ręczny?
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-01-2010, 23:03   

Karollo, mozna wyregulowac poprzez odpowiednie ustawienie rozpieraczka szczek w tarczobebnie i skorygowac naciagiem w tunelu srodkowym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-01-2010, 12:36   

robertdg napisał/a:
skorygowac naciagiem w tunelu srodkowym


dokładnie tam gdzie masz podłokietnik zdejmujesz go i mas linki od ręcznego :wink:
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 22-04-2010, 21:18   

To samo miałem z moim galem po kupnie :) Klocki od głównego hamulca nówki a ręczny prawie same blachy :evil:

PZDR
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
paveu79 
Nowy Forumowicz

Auto: E55A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: żeszuf
Wysłany: 27-07-2013, 14:53   

A kto wie gdzie dopaść linkę do hamulca, bo nie ma w sklepach:-(
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 27-07-2013, 15:17   

Musze zobaczyc czy nie mam linki z rozbiorki drugiego gala, jesli jest, to za tydzien bede w PL i jade do Rzeszowa :wink: A co ze stara jest nie tak? Urwala sie?

W NL widze ze sa dostepne od reki, jest prawa i lewa strona, za sztuke cena bagatela okolo 200zl...x2 daje 400 :shock:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-07-2013, 15:42   

paveu79 napisał/a:
A kto wie gdzie dopaść linkę do hamulca, bo nie ma w sklepach:-(

hatchback
http://www.motoneo.pl/k-a...ego-j.html#cont
sedan
http://www.motoneo.pl/k-a...ego-j.html#cont

Tylko sprawdź czy pasują na 100%.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
paveu79 
Nowy Forumowicz

Auto: E55A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: żeszuf
Wysłany: 28-07-2013, 12:34   

Normalnie się urwała gnida:-), ze starości chyba, dzieki za linki
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-08-2013, 23:12   

Podepnę sie pod temat i zapytam : wymieniłem tarczo bębny, klocki, szczęki na nowe, wszystko przeczyszczone. Ręczny na postoju trzyma, w czasie jazdy nie blokuje kół tylko tak średnio wyhamowuje, ten typ tak ma czy powinno koła blokować(co jest nie tak?). Dlaczego po wymianie tarcz nowe ocierają o osłonę przy piaście na zakrętach ostrzejszych?
_________________
S7
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11183
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-08-2013, 23:14   

Powinien blokowac podczas jazdy :)
_________________

 
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-08-2013, 00:11   

To podpowiedzcie co zrobić żeby blokowało
_________________
S7
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-08-2013, 07:24   

Powierzchnia czynna tarczo-bębna musi się lekko dotrzeć (odtłuszczałeś chyba przed montażem :?: ) Szybkie zaciagnięcie ręcznego daje lepszy efekt niż wolne/stopniowe, ale trzeba uważać, bo wystarczy lekka dysproporcja pomiędzy siłami hamowania pomiędzy prawym a lewym kołem i mozna zakręcic się na drodze albo fiknąc przez dach.

Co do ocierania tarczy o osłone, sprawdź czy nie masz luzu na łozysku, jeżeli jest luz na łożysku trzeba je wymienić, jeżeli nie ma luzu a ocieranie wystepuje, to bedzie wina tarcz zamienników (w sensie trochę innego zwymiarowania), trzeba delikatnie podgiąc osłonke.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-08-2013, 21:44   

Łożyska mam nowe. Zrobiłem ok 1500km ocieranie ustało, dziś zaciągnąłem ręczny przy niewielkiej prędkości na kostce to zapiszczało jedno chyba koło wiec chyba się docierają nowe elementy
Dziś zrobiłem testa wszystko się dotarło oba koła blokuje :)
_________________
S7
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.