 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Mario 05-03-2008, 21:27 |
kapitalka ? koszt ... |
Autor |
Wiadomość |
ratajeq
Mitsumaniak

Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2006 Posty: 183 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-02-2007, 18:46 kapitalka ? koszt ...
|
|
|
Ktos z was zapewne to robił ... wiec pytam sie jaki mniej wiecej jest tego koszt ... i co warto jeszcze zrobic ...
Proton 313 silnik 4g13 1.3 12v... rocznik 97
od pewnego czasu zaczal mi ciaknac ... znajomi mowi uszczelka pod glowica ... no fakt, silnik juz jest mokry, olej zrobil sie rzadki, jakby troche paliwa dostal nie tam gdzie powinien ...
szacuje iz bede musial ...
wymiana uszczelki pod glowica + regulacja
popychacze, uszczelniacze + regulacja zaworów
oczywiscie olej + filtr
z tego co wiem poprzedni wlasciciel zalozyl słabe przewody zaplonowe wiec to tez ... i zapewne swiece, ktore jak sie domyslam sa cale zadymione ...
z racji przebiegu 141tys ... wymiana pasku rozrzadu i napinacza + ustawienie
oprocz tego mam pytanko czy ma ktos moze na sprzedanie pokrywy silnika (tej od spodu samochod, co ma chronic miske ... oraz takiej malej z przodu, ktora chroni klektor (poprzerywala sie na mocowaniu - w miejscu gdzie sruby ja trzymaja ...) |
Ostatnio zmieniony przez Mario 05-03-2008, 21:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2007, 00:48
|
|
|
A w którym miejscu cieknie? A co do tego paliwa w oleu to nie był bym taki pewien, w odwrotną stronę to już prędzej, ewentualnie woda do oleju ale wtedy zrobi się mleko. A 140 000 to nie jest tragiczie te silnika spokojnie latają 200000 bez remontu. No ale najpierw sprawdź z kąd cieknie, bo może to być wyciek z pod miski olejowej lub pokrywy zaworów. |
|
|
|
 |
|
|