Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymieniłem zbiornik paliwa i co dalej?
Autor Wiadomość
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 10-09-2013, 21:15   Wymieniłem zbiornik paliwa i co dalej?

Witam dziś w moim miśku wymieniłem zbiornik paliwa na nowy. W starym zbiorniku było mnóstwo opiłków widocznych gołym okiem. Nie wiem czy teraz trzeba jeszcze wyczyścić nastawnik? A może trzeba zrobić jeszcze coś innego? Auto chodzi dobrze tylko przy niskim stanie paliwa w baku ma dziwne objawy takie jak pisałem w którymś z wcześniejszych postów - przy gaszeniu dostaję ciut wyższych obrotów i dopiero gaśnie oraz wolne obroty stoją na około 1000rpm i schodzą do 900 rpm po kilku sekundach. Jak zatankuje objaw znika dzisiaj po wymianie baku miałem to samo jak zatankowałem wróciło wszystko do normy .
Pozdrawiam.
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 11-09-2013, 19:02   

Jesli masz umiejetnosci i znasz sie troche na pompie mozesz ja wyczyscic i sprawdzic. Jesli nie, to nic nie rob. W przypadku jesli pompa zostala juz czesciowo uszkodzona to i tak czeka cie regeneracja. Co do niskiego stanu paliwa i nierownej pracy to moze zaciaga gdzies powietrze przy niskim stanie, sprawdziles ssak podczas wymiany baku?
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 11-09-2013, 19:18   

Nie sprawdzałem ssaka bo nie ja wymieniałem bak tylko znajomy mechanik . ale będzie chyba znowu wyciągany bo gdzieś puszcza paliwo od góry. Jutro zerknę od podłogi czy to nie z stamtąd czasem sie leje gdzie ssak to i odrazu zerknę na niego . Niestety pompy diesel to dla mnie czarna magia a w okolicy nie znam nikogo komu mógł bym to zlecić więc pewnie nic nie będę ruszać z nadzieją że będzie hulać. Pozdrawiam.
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11-09-2013, 19:37   

buchaj napisał/a:
Nie sprawdzałem ssaka bo nie ja wymieniałem bak tylko znajomy mechanik . ale będzie chyba znowu wyciągany bo gdzieś puszcza paliwo od góry. Jutro zerknę od podłogi czy to nie z stamtąd czasem sie leje gdzie ssak to i odrazu zerknę na niego . Niestety pompy diesel to dla mnie czarna magia a w okolicy nie znam nikogo komu mógł bym to zlecić więc pewnie nic nie będę ruszać z nadzieją że będzie hulać. Pozdrawiam.


Oj kolego nadzieja jest matką głupich jak to mówią. Teraz za przegląd względnie drobną naprawę zapłacisz dwa koła, potem możesz to pomnożyć razy trzy :lol:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 11-09-2013, 19:53   

Czyli co po wymianie baku bezwzględnie na czyszczenie pompy? Nawet jak wszystko dobrze hula? (no może poza tym że jak jest mało paliwa to coś świruje) ale jak doleje to chodzi już równiutko i gaśnie jak trzeba. Może znacie kogoś z Podkarpacia ewentualnie z małopolski komu można bez strachu powierzyć miśka?
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 12-09-2013, 22:20   

Raczej sprawdzenie i przy okazji czyszczenie badz regeneracja glowicy, jesli widoczne sa uszkodzenia. Samo sprawdzenie nastawnika to za malo. Tym bardziej ze i tak sam tego nie bedziesz robil jak wczesniej wspomniales. Ja moge polecic Zbyszka i Proftec, ale to daleko od ciebie. Nie wiem jak Zbyszek ale Proftec robi pompe w jeden dzien jesli sie z nimi umowic.
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 15-09-2013, 12:37   

Hmm myślałem może że jak w odpowiednim czasie wymienię bak to będzie spokój z pompą! ale z tego co piszecie to nawet po zmianie baku trzeba sprawdzić pompę mimo to że auto chodzi ładnie. Wydaje mi się też że pompa była już kiedyś ściągana bo położona jest na jakiejś szarej paście która nie wygląda jak oryginał no i na kołach rozrządu ktoś sobie rysował znaki ! Nie wiem gdzie bym mógł oddać nie daleko miśka w dobre ręce , bo na wycieczki na drugi koniec polski nie mam za bardzo czasu. Pozdrawiam.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-09-2013, 15:39   

a masz jakieś objawy?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 15-09-2013, 20:15   

No nie ma żadnych objawów poza tym że jak jest mało paliwa to przy gaszeniu silnika podbije obroty tak do 1100rpm i dopiero zgaśnie. ale to się dzieje tylko jak jest mało paliwa!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.