Wymieniłem zbiornik paliwa i co dalej? |
Autor |
Wiadomość |
buchaj
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013 Posty: 116 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 10-09-2013, 21:15 Wymieniłem zbiornik paliwa i co dalej?
|
|
|
Witam dziś w moim miśku wymieniłem zbiornik paliwa na nowy. W starym zbiorniku było mnóstwo opiłków widocznych gołym okiem. Nie wiem czy teraz trzeba jeszcze wyczyścić nastawnik? A może trzeba zrobić jeszcze coś innego? Auto chodzi dobrze tylko przy niskim stanie paliwa w baku ma dziwne objawy takie jak pisałem w którymś z wcześniejszych postów - przy gaszeniu dostaję ciut wyższych obrotów i dopiero gaśnie oraz wolne obroty stoją na około 1000rpm i schodzą do 900 rpm po kilku sekundach. Jak zatankuje objaw znika dzisiaj po wymianie baku miałem to samo jak zatankowałem wróciło wszystko do normy .
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 11-09-2013, 19:02
|
|
|
Jesli masz umiejetnosci i znasz sie troche na pompie mozesz ja wyczyscic i sprawdzic. Jesli nie, to nic nie rob. W przypadku jesli pompa zostala juz czesciowo uszkodzona to i tak czeka cie regeneracja. Co do niskiego stanu paliwa i nierownej pracy to moze zaciaga gdzies powietrze przy niskim stanie, sprawdziles ssak podczas wymiany baku? |
|
|
|
 |
buchaj
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013 Posty: 116 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 11-09-2013, 19:18
|
|
|
Nie sprawdzałem ssaka bo nie ja wymieniałem bak tylko znajomy mechanik . ale będzie chyba znowu wyciągany bo gdzieś puszcza paliwo od góry. Jutro zerknę od podłogi czy to nie z stamtąd czasem sie leje gdzie ssak to i odrazu zerknę na niego . Niestety pompy diesel to dla mnie czarna magia a w okolicy nie znam nikogo komu mógł bym to zlecić więc pewnie nic nie będę ruszać z nadzieją że będzie hulać. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11-09-2013, 19:37
|
|
|
buchaj napisał/a: | Nie sprawdzałem ssaka bo nie ja wymieniałem bak tylko znajomy mechanik . ale będzie chyba znowu wyciągany bo gdzieś puszcza paliwo od góry. Jutro zerknę od podłogi czy to nie z stamtąd czasem sie leje gdzie ssak to i odrazu zerknę na niego . Niestety pompy diesel to dla mnie czarna magia a w okolicy nie znam nikogo komu mógł bym to zlecić więc pewnie nic nie będę ruszać z nadzieją że będzie hulać. Pozdrawiam. |
Oj kolego nadzieja jest matką głupich jak to mówią. Teraz za przegląd względnie drobną naprawę zapłacisz dwa koła, potem możesz to pomnożyć razy trzy |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
buchaj
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013 Posty: 116 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 11-09-2013, 19:53
|
|
|
Czyli co po wymianie baku bezwzględnie na czyszczenie pompy? Nawet jak wszystko dobrze hula? (no może poza tym że jak jest mało paliwa to coś świruje) ale jak doleje to chodzi już równiutko i gaśnie jak trzeba. Może znacie kogoś z Podkarpacia ewentualnie z małopolski komu można bez strachu powierzyć miśka? |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 12-09-2013, 22:20
|
|
|
Raczej sprawdzenie i przy okazji czyszczenie badz regeneracja glowicy, jesli widoczne sa uszkodzenia. Samo sprawdzenie nastawnika to za malo. Tym bardziej ze i tak sam tego nie bedziesz robil jak wczesniej wspomniales. Ja moge polecic Zbyszka i Proftec, ale to daleko od ciebie. Nie wiem jak Zbyszek ale Proftec robi pompe w jeden dzien jesli sie z nimi umowic. |
|
|
|
 |
buchaj
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013 Posty: 116 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 15-09-2013, 12:37
|
|
|
Hmm myślałem może że jak w odpowiednim czasie wymienię bak to będzie spokój z pompą! ale z tego co piszecie to nawet po zmianie baku trzeba sprawdzić pompę mimo to że auto chodzi ładnie. Wydaje mi się też że pompa była już kiedyś ściągana bo położona jest na jakiejś szarej paście która nie wygląda jak oryginał no i na kołach rozrządu ktoś sobie rysował znaki ! Nie wiem gdzie bym mógł oddać nie daleko miśka w dobre ręce , bo na wycieczki na drugi koniec polski nie mam za bardzo czasu. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 15-09-2013, 15:39
|
|
|
a masz jakieś objawy? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
buchaj
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013 Posty: 116 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 15-09-2013, 20:15
|
|
|
No nie ma żadnych objawów poza tym że jak jest mało paliwa to przy gaszeniu silnika podbije obroty tak do 1100rpm i dopiero zgaśnie. ale to się dzieje tylko jak jest mało paliwa! |
|
|
|
 |
|