Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
[I 2.0] Czy to normalne? Pytanie po zakupie
Autor Wiadomość
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 27-09-2013, 21:39   

krzychu napisał/a:
ale jak hamuje silnikiem to gdzieś poniżej 3 tys da się wyczuć moment kiedy silnik przestaje hamować samochód i samochód bardziej sam zwalnia niż hamuje silnikiem.
Ja często hamuje silnikiem na wysokim biegu aż to 1 tyś obrotów i nie odczyłem tego jakby tempo hamowania spadało.
 
 
monsun 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 30
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-09-2013, 17:08   

Krzychu rajdowcu, dziękuje za rade! nie mówiłem o hamowaniu silnikiem, ale że gdy hamuje HAMULCEM NOŻNYM przy "zimnym" silniku to bez wciśnięcia sprzęgła czuje ze mnie pcha tak podlewa elektronika. Jako wytrawny kierowca pewnie wiesz, ze wciskanie sprzęgła przed wciśnięciem hamulca jest domena, nikogo nie obrażając, biało głowych. W innych autach którymi jeździłem ssanie trwało krócej i mniej intensywnie niż w 4G63. Pozdrawiam
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-09-2013, 17:58   

Dzisiaj próbowałem zaraz po odpaleniu i poniżej 1700 obrotów silnik już ciągnie jak nie jest wciśnięte sprzęgło (po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do około 1200). Jak puszczam hamulec to samochód sam przyśpiesza lub utrzymuje prędkość (więc nie hamuje już) jak jest poniżej 1700.

A jak ktoś przymula na zimnym to elektronika w Miśkach się uczy i po kilku takich razach za pewne podciągnie obroty jałowe na zimnym silniku bo będzie odczytywała jazdę 1000-1500 obrotów jako problemy z utrzymaniem stabilnych obrotów na zimnym silniku. Więc nie dziwię się, że problem się nasila jak się tak jeździ. Taką mam teorię. U mnie obrotomierz nie spada poniżej 2 tys...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.