 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CK1A 1.3] Lancer po lifcie 98 a Wymiana rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
Lufkenzi
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.3 GL 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013 Posty: 20 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 05-10-2013, 15:48
|
|
|
Jeden trójkącik na gorze, dla koła pasowego na wałku rozrządu i podziałka na dole, dla koła pasowego wału, coś w tym stylu:
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2013, 21:42
|
|
|
TDC = top dead centre, czyli to jest właśnie znacznik na wale o który pytasz |
|
|
|
 |
Lufkenzi
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.3 GL 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013 Posty: 20 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 06-10-2013, 22:11
|
|
|
No to tak mam ustawione, bałem się że mi pasek przeskoczył. Auto czasem gaśnie i póki się toczyło kopałem ze sprzęgła żeby zaskoczyło. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-10-2013, 08:26
|
|
|
Lufkenzi napisał/a: | Auto czasem gaśnie | odłączałeś akumulator? |
|
|
|
 |
Lufkenzi
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.3 GL 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013 Posty: 20 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13-10-2013, 11:40
|
|
|
Odłączałęm na 30 minut, bo myslałęm że adaptacje się rozjechały, bo na gazie chodzi poprawnie. Ale nic nie pomogło. Pojadę na komputer raczej. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-10-2013, 08:55
|
|
|
no właśnie - po odłączeniu musi się trochę pojeździć, żeby wolne obroty się ustawiły - normalne
ale jeśli masz LPG to z mojej strony już nic nie wymyślę |
|
|
|
 |
Lufkenzi
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.3 GL 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013 Posty: 20 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 14-10-2013, 16:15
|
|
|
Byłem na diagnostyce komputerowej i wynik jest taki że czujnik temp cieczy chłodzącej pokazuje od 20 do 30 stopni, zależy jak mu czapka stanie, lambda nr2 20mV a po dodaniu gazu maks 100/200mV.
Zaniżona temperatura może wpływać na dawkę benzyny? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-10-2013, 08:35
|
|
|
Lufkenzi napisał/a: | Zaniżona temperatura może wpływać na dawkę benzyny? | Oczywiście - będzie chodził jak na ssaniu. |
|
|
|
 |
|
|