Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Duszę się przy 2000 rpm + lampki wyłączonej kontroli trakcji
Autor Wiadomość
grabtool 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 Dakar (Rallitronic) 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-10-2013, 15:45   Duszę się przy 2000 rpm + lampki wyłączonej kontroli trakcji

Cześć,

L200, Dakar Edition, chip Rallitronic, rocznik 2007.

Sprawa 1

Symptomy: na trzecim, czwartym, piątym biegu ciut ponad 2000 rpm silnik tak jakby dusił się (robi takie "mmmYmmmYmmmY") i tak do 2500 - 3000 obrotów. powyżej jest ok. głównie na zimno. jak się rozgrzeje jest ok. Turbo działa (włącza się ok. 2200 - 2300 rpm i ciągnie). Może filtr powietrza?

Sprawa 2

Zupełnie bez sensu dwa razy po przejechaniu ronda włączają mi się dwie kontrolki wyłączenia kontroli trakcji (te autka z zygzakami?!) i już ich się nie da wyłączyć ;) Po ponownym odpaleniu auta kontrolki znikają.

Jestem totalnym laikiem, zanim pójdę do warsztatu z autkiem chciałbym zasięgnąć waszej opinii, co to może być.

Pozdro
Wojtek
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-10-2013, 16:13   

Check się pali?
Jeśli chodzi o trakcje, to albo czujnik położenia kierownicy jest zepsuty, albo musisz ustawić zbieżność.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
grabtool 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 Dakar (Rallitronic) 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-10-2013, 16:19   

Zbyszek, "Check się pali?" w sensie? Żadna kontrolka mi się nie pali oprócz tych dwóch EPS, które włączyły mi się ni stąd ni zowąd dwa razy.
 
 
disterek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200 2,5 '08r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 10
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 10-10-2013, 16:38   

Sprawa 1 bardzo często się u mnie przytrafia. Wymień filtr paliwa ;) . U mnie to pomaga i robię taką operację średnio raz na pół roku. Trzeba lać lepsze paliwko.
 
 
grabtool 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 Dakar (Rallitronic) 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-10-2013, 22:06   

Oddałem do zaprzyjaźnionego serwisu. Filtr paliwa na pewno. Głowią się natomiast nad EPS-em, bo im wyskakuje nieznany błąd ;)
 
 
disterek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200 2,5 '08r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 10
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 10-10-2013, 22:17   

To jeden problem z głowy. Mam "araba" bez systemów, więc z drugim problemem nie pomogę :) .
 
 
grabtool 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 Dakar (Rallitronic) 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-10-2013, 17:04   

zbyszekm2 napisał/a:

Jeśli chodzi o trakcje, to albo czujnik położenia kierownicy jest zepsuty, albo musisz ustawić zbieżność.


chciałem powiedzieć, że jesteś niesamowity :) to BYŁ czujnik położenia kierownicy :) ) zbieżność przy okazji też sprawdzili.

dzięki Wam obu :)

pozdro

[ Dodano: 12-10-2013, 16:37 ]
"nie chwalić dnia przed zachodem słońca" - dzień po odbiorze auta z warsztatu nie dość, że zapaliły mi się kontrolki ESP i Check Engine to jeszcze wyczuwalnie wszystko straciło moc. cholera jasna...

[ Dodano: 15-10-2013, 20:08 ]
the saga continues...

dzisiaj byłem w serwisie Blaszka w Luboniu. podpięli mnie pod komputer. wyskoczył błąd czujnika ciśnienia. błąd skasowali. na razie zalecili obserwację zachowania auta. na razie nie widzą potrzeby wymiany czujnika. będę obserwował :)

natomiast proponują regulację zaworów i wymianę uszczelek (13 sztuk?) w silniku. tak naprawdę nie wiem, kiedy ostatni raz (i czy w ogóle) wymieniano je w mojej elce. w każdym razie oszacowali oryginalne uszczelki (400 zł), ich wymianę plus regulację zaworów na 700 zł.

pozdrawiam Was mając nadzieję, że to dobra cena...?

wojtek ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.