 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Duszę się przy 2000 rpm + lampki wyłączonej kontroli trakcji |
Autor |
Wiadomość |
grabtool
Nowy Forumowicz
Auto: L200 Dakar (Rallitronic) 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013 Posty: 14 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-10-2013, 15:45 Duszę się przy 2000 rpm + lampki wyłączonej kontroli trakcji
|
|
|
Cześć,
L200, Dakar Edition, chip Rallitronic, rocznik 2007.
Sprawa 1
Symptomy: na trzecim, czwartym, piątym biegu ciut ponad 2000 rpm silnik tak jakby dusił się (robi takie "mmmYmmmYmmmY") i tak do 2500 - 3000 obrotów. powyżej jest ok. głównie na zimno. jak się rozgrzeje jest ok. Turbo działa (włącza się ok. 2200 - 2300 rpm i ciągnie). Może filtr powietrza?
Sprawa 2
Zupełnie bez sensu dwa razy po przejechaniu ronda włączają mi się dwie kontrolki wyłączenia kontroli trakcji (te autka z zygzakami?!) i już ich się nie da wyłączyć Po ponownym odpaleniu auta kontrolki znikają.
Jestem totalnym laikiem, zanim pójdę do warsztatu z autkiem chciałbym zasięgnąć waszej opinii, co to może być.
Pozdro
Wojtek |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-10-2013, 16:13
|
|
|
Check się pali?
Jeśli chodzi o trakcje, to albo czujnik położenia kierownicy jest zepsuty, albo musisz ustawić zbieżność. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
grabtool
Nowy Forumowicz
Auto: L200 Dakar (Rallitronic) 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013 Posty: 14 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-10-2013, 16:19
|
|
|
Zbyszek, "Check się pali?" w sensie? Żadna kontrolka mi się nie pali oprócz tych dwóch EPS, które włączyły mi się ni stąd ni zowąd dwa razy. |
|
|
|
 |
disterek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200 2,5 '08r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 10 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 10-10-2013, 16:38
|
|
|
Sprawa 1 bardzo często się u mnie przytrafia. Wymień filtr paliwa . U mnie to pomaga i robię taką operację średnio raz na pół roku. Trzeba lać lepsze paliwko. |
|
|
|
 |
grabtool
Nowy Forumowicz
Auto: L200 Dakar (Rallitronic) 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013 Posty: 14 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-10-2013, 22:06
|
|
|
Oddałem do zaprzyjaźnionego serwisu. Filtr paliwa na pewno. Głowią się natomiast nad EPS-em, bo im wyskakuje nieznany błąd |
|
|
|
 |
disterek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200 2,5 '08r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 10 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 10-10-2013, 22:17
|
|
|
To jeden problem z głowy. Mam "araba" bez systemów, więc z drugim problemem nie pomogę . |
|
|
|
 |
grabtool
Nowy Forumowicz
Auto: L200 Dakar (Rallitronic) 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013 Posty: 14 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-10-2013, 17:04
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: |
Jeśli chodzi o trakcje, to albo czujnik położenia kierownicy jest zepsuty, albo musisz ustawić zbieżność. |
chciałem powiedzieć, że jesteś niesamowity to BYŁ czujnik położenia kierownicy ) zbieżność przy okazji też sprawdzili.
dzięki Wam obu
pozdro
[ Dodano: 12-10-2013, 16:37 ]
"nie chwalić dnia przed zachodem słońca" - dzień po odbiorze auta z warsztatu nie dość, że zapaliły mi się kontrolki ESP i Check Engine to jeszcze wyczuwalnie wszystko straciło moc. cholera jasna...
[ Dodano: 15-10-2013, 20:08 ]
the saga continues...
dzisiaj byłem w serwisie Blaszka w Luboniu. podpięli mnie pod komputer. wyskoczył błąd czujnika ciśnienia. błąd skasowali. na razie zalecili obserwację zachowania auta. na razie nie widzą potrzeby wymiany czujnika. będę obserwował
natomiast proponują regulację zaworów i wymianę uszczelek (13 sztuk?) w silniku. tak naprawdę nie wiem, kiedy ostatni raz (i czy w ogóle) wymieniano je w mojej elce. w każdym razie oszacowali oryginalne uszczelki (400 zł), ich wymianę plus regulację zaworów na 700 zł.
pozdrawiam Was mając nadzieję, że to dobra cena...?
wojtek |
|
|
|
 |
|
|