Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Źle spasowane lampy, zderzak i atrapa
Autor Wiadomość
Slav76 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 4
Skąd: Czerwieńsk
Wysłany: 17-10-2013, 21:20   Źle spasowane lampy, zderzak i atrapa

Witam wszystkich,
Zastanawiam się na zakupem tego Galanta 2.0 V6 sedan z 95 r. http://tablica.pl/oferta/...D5-ID3UkN9.html Obejrzałem go sobie bardzo dokładnie z zewnątrz i wygląda ok, jak na swój wiek, ale martwi mnie złe spasowanie elementów na styku przednia lewa lampa-zderzak-wloty powietrza/atrapa. Oczywiście są dwie możliwości: albo auto zaliczyło dzwona (sprzedający nic nie wie na ten temat) albo ktoś coś wymieniał i schrzanił robotę. Moje pytanie, jako że to pierwszy Galant z jakim mam do czynienia: czy jest tam miejsce na błąd przy montowaniu lamp i zderzaka, który może skutkować 1-centymetrowymi szparami czy raczej trzeba założyć, że był dzwon? Nie wiem czy to ma znaczenie ale zderzak jest nietypowy kiedy porównuję go ze zdjęciami innych Galantów 7. Co wy na to?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-10-2013, 21:31   

Był dzwon :P Co prawda zderzak pasuje do siedzeń i kół :P ( wersja Diamond edition ) i co do spasowania noska to rzadko komu udaje się go spasować dobrze nawet jak tylko zdejmie i założy z powrotem :P ale co innego przykuło moją uwagę... "nerki" mowa o tych wlotach powietrza w atrapie przy światłach są za małe te kratki one są z "tradycyjnej" wersji galanta czyli z okrągłymi reflektorami w zderzaku pewnie koleś miał problem dorwać te większe z wersji Diamond Edition bo mało ich jest :P

Nie mniej nie widze powodu by dyskwalifikować auto z powodu dzwona to auto ma tyle lat że założę się 100% egzemplarzy miało przygody :P tak samo jak 100% egzemplarzy ma kuupe rdzy :P

[ Dodano: 17-10-2013, 21:36 ]
A nie sory to są nerki z Diamonda wziąłem okulary :D ale powiem Ci że pewnie miał jakiegoś strzała i przód wymieniony bo średnio poskłądany, nawet jak był malutki strzał to niestety nie ma co ratować ta atrapa przednia jest praktycznie nie do wyklepania ze względu na budowę łatwiej wymienić elementy... zajrzeć pod maskę polukać podłużnice itp.

O wiem co możesz zlukać błotniki boczne są pod maską do przykręcone ale też dodatkowo przyklejone takim klejem do podłużnicy jak nie będzie widać smarków "gumy" z pod błotników to wiesz że były wymieniane to daje lekki pogląd na to jak bardzo auto dostało
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Slav76 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 4
Skąd: Czerwieńsk
Wysłany: 17-10-2013, 22:14   

Dzięki Wszyc, sprawdzę te błotniki jak będzie jeszcze okazja.
A z tymi nerkami to jednak też coś nie tak, odstają jakieś 1,5 cm od noska :P
Niby kształt się zgadza to jednak wygląda jakby były za duże.

A przy okazji: jak wygląda kwestia dostępności i cen części do tej wersji Galanta? Nie jest ona raczej tak popularna jak ósemka.
I gdybym musiał kupić ten "nosek", "nerki", ew. zderzak - miałbym z tym problem or not?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-10-2013, 22:31   

nie będziesz miał problemu obecnie te cześci tanie są dostępność też przyzwoita :) ( okolice 100zł za element )

ale nie sądze że trzeba było by to wymieniać po prostu rozłożyć i złożyć od nowa tylko trochę się przy tym postarać i młotkiem gumowym poodginać co trzeba :) przerabiałem to ze swoim po stłuczce nosek nowy średnio pasował rozłożyłem wszystko popukałem delikatnie tu i tam ( tam wszędzie blacha max 0,8mm nie wiele trzeba by się to pogięło przy zwykłej stłuczce ) i po złożeniu już było git :)

Trochę serca po prostu :P
http://imageshack.us/a/img580/1091/img073y.jpg jak widać wyszło całkiem ok stan rejestracji zdradza dawne przejścia :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Slav76 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 4
Skąd: Czerwieńsk
Wysłany: 17-10-2013, 23:05   

No rzeczywiście wszystko pięknie u ciebie. Jeszcze tylko znak na nosie i mniód malina będzie :) Fajny kolor.
A jak już tak se gadomy to napiszę co przyniosły wstępne oględziny samego tylko zewnętrza, i czy wg was warto sobie zawracać jeszcze głowę tym autem? No więc
Plusy:
- mało rdzy - tylko kawałek na łączeniu jednego progu z podwoziem (głębiej się nie wczołgałem) ale poza małym otarciem na błotniku nadwozie super,
- szyby oryginalne,
- felgi ok,
- wnętrze w dobrym stanie.
Minusy:
- źle spasowany przód - coś było grzebane,
- wyłamane kilka żeberek chłodnicy, chyba od kamieni, ale na pewno chłodnica do wymiany,
- lewa opona - nierównomiernie starty bieżnik - od wewn. prawie łysa - czyli w najlepszym razie zbieżność nie ustawiona ale może być o wiele gorzej,
- urwane z przegnicia jedno z mocowań tłumika końcowego,
- klocki do wymiany,
- tylny spojler psiknięty matem - do malowania,
- ohydne wyblakłe wstawki z imitacji drewna na kokpicie i desce :?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-10-2013, 17:44   

Wiesz dla mnie to troche bzdety nie minusy :P

Silnik dobrze przetrzepać i blacharkę reszta nie ma żadnego znaczenia :P albo rzeczy eksploatacyjne albo czepianie się 20 letniego auta :) jak silnik ma sie ok i buda jako tako sie trzyma ( nie wierze w nie przegnite galanty tak samo jak nie wierze w świętego mikołaja :P ) to będziesz zadowolony z auta
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-10-2013, 20:12   

Wszyc napisał/a:
nie wierze w nie przegnite galanty tak samo jak nie wierze w świętego mikołaja

Ja też nie wierzę :) Mój tez wyglądał spoko i myślałem że gdzieniegdzie ma tylko powierzchowną rdzę , ale jak zacząłem go rozbierać kawałek po kawałku to parę rzeczy ciekawych wyszło :) (Slav76 luknij sobie mój temat, zwłaszcza ostatnie wpisy i foty to zobaczysz czego możesz sie spodziewać w tym galancie - bo na 120% będziesz miał to samo, jak zaczniesz porządnie szukać rdzy :) )
A to spasowanie elementów niezbyt dokładne może być np jak w moim - po wymianie obu błotników :) ale nie z powodu dzwona, tylko z powodu zabezpieczania właśnie przed rdzą - ja oba błotniki wymieniałem całkowicie bo je ruda zażarła i też z wierzchu nic nie było widać )

[ Dodano: 20-10-2013, 20:14 ]
aaa i oblukaj dokładnie przednie kielichy ;)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.