 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Źle spasowane lampy, zderzak i atrapa |
Autor |
Wiadomość |
Slav76
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013 Posty: 4 Skąd: Czerwieńsk
|
Wysłany: 17-10-2013, 21:20 Źle spasowane lampy, zderzak i atrapa
|
|
|
Witam wszystkich,
Zastanawiam się na zakupem tego Galanta 2.0 V6 sedan z 95 r. http://tablica.pl/oferta/...D5-ID3UkN9.html Obejrzałem go sobie bardzo dokładnie z zewnątrz i wygląda ok, jak na swój wiek, ale martwi mnie złe spasowanie elementów na styku przednia lewa lampa-zderzak-wloty powietrza/atrapa. Oczywiście są dwie możliwości: albo auto zaliczyło dzwona (sprzedający nic nie wie na ten temat) albo ktoś coś wymieniał i schrzanił robotę. Moje pytanie, jako że to pierwszy Galant z jakim mam do czynienia: czy jest tam miejsce na błąd przy montowaniu lamp i zderzaka, który może skutkować 1-centymetrowymi szparami czy raczej trzeba założyć, że był dzwon? Nie wiem czy to ma znaczenie ale zderzak jest nietypowy kiedy porównuję go ze zdjęciami innych Galantów 7. Co wy na to? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-10-2013, 21:31
|
|
|
Był dzwon Co prawda zderzak pasuje do siedzeń i kół ( wersja Diamond edition ) i co do spasowania noska to rzadko komu udaje się go spasować dobrze nawet jak tylko zdejmie i założy z powrotem ale co innego przykuło moją uwagę... "nerki" mowa o tych wlotach powietrza w atrapie przy światłach są za małe te kratki one są z "tradycyjnej" wersji galanta czyli z okrągłymi reflektorami w zderzaku pewnie koleś miał problem dorwać te większe z wersji Diamond Edition bo mało ich jest
Nie mniej nie widze powodu by dyskwalifikować auto z powodu dzwona to auto ma tyle lat że założę się 100% egzemplarzy miało przygody tak samo jak 100% egzemplarzy ma kuupe rdzy
[ Dodano: 17-10-2013, 21:36 ]
A nie sory to są nerki z Diamonda wziąłem okulary ale powiem Ci że pewnie miał jakiegoś strzała i przód wymieniony bo średnio poskłądany, nawet jak był malutki strzał to niestety nie ma co ratować ta atrapa przednia jest praktycznie nie do wyklepania ze względu na budowę łatwiej wymienić elementy... zajrzeć pod maskę polukać podłużnice itp.
O wiem co możesz zlukać błotniki boczne są pod maską do przykręcone ale też dodatkowo przyklejone takim klejem do podłużnicy jak nie będzie widać smarków "gumy" z pod błotników to wiesz że były wymieniane to daje lekki pogląd na to jak bardzo auto dostało |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Slav76
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013 Posty: 4 Skąd: Czerwieńsk
|
Wysłany: 17-10-2013, 22:14
|
|
|
Dzięki Wszyc, sprawdzę te błotniki jak będzie jeszcze okazja.
A z tymi nerkami to jednak też coś nie tak, odstają jakieś 1,5 cm od noska
Niby kształt się zgadza to jednak wygląda jakby były za duże.
A przy okazji: jak wygląda kwestia dostępności i cen części do tej wersji Galanta? Nie jest ona raczej tak popularna jak ósemka.
I gdybym musiał kupić ten "nosek", "nerki", ew. zderzak - miałbym z tym problem or not? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-10-2013, 22:31
|
|
|
nie będziesz miał problemu obecnie te cześci tanie są dostępność też przyzwoita ( okolice 100zł za element )
ale nie sądze że trzeba było by to wymieniać po prostu rozłożyć i złożyć od nowa tylko trochę się przy tym postarać i młotkiem gumowym poodginać co trzeba przerabiałem to ze swoim po stłuczce nosek nowy średnio pasował rozłożyłem wszystko popukałem delikatnie tu i tam ( tam wszędzie blacha max 0,8mm nie wiele trzeba by się to pogięło przy zwykłej stłuczce ) i po złożeniu już było git
Trochę serca po prostu
http://imageshack.us/a/img580/1091/img073y.jpg jak widać wyszło całkiem ok stan rejestracji zdradza dawne przejścia |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Slav76
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013 Posty: 4 Skąd: Czerwieńsk
|
Wysłany: 17-10-2013, 23:05
|
|
|
No rzeczywiście wszystko pięknie u ciebie. Jeszcze tylko znak na nosie i mniód malina będzie Fajny kolor.
A jak już tak se gadomy to napiszę co przyniosły wstępne oględziny samego tylko zewnętrza, i czy wg was warto sobie zawracać jeszcze głowę tym autem? No więc
Plusy:
- mało rdzy - tylko kawałek na łączeniu jednego progu z podwoziem (głębiej się nie wczołgałem) ale poza małym otarciem na błotniku nadwozie super,
- szyby oryginalne,
- felgi ok,
- wnętrze w dobrym stanie.
Minusy:
- źle spasowany przód - coś było grzebane,
- wyłamane kilka żeberek chłodnicy, chyba od kamieni, ale na pewno chłodnica do wymiany,
- lewa opona - nierównomiernie starty bieżnik - od wewn. prawie łysa - czyli w najlepszym razie zbieżność nie ustawiona ale może być o wiele gorzej,
- urwane z przegnicia jedno z mocowań tłumika końcowego,
- klocki do wymiany,
- tylny spojler psiknięty matem - do malowania,
- ohydne wyblakłe wstawki z imitacji drewna na kokpicie i desce |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19-10-2013, 17:44
|
|
|
Wiesz dla mnie to troche bzdety nie minusy
Silnik dobrze przetrzepać i blacharkę reszta nie ma żadnego znaczenia albo rzeczy eksploatacyjne albo czepianie się 20 letniego auta jak silnik ma sie ok i buda jako tako sie trzyma ( nie wierze w nie przegnite galanty tak samo jak nie wierze w świętego mikołaja ) to będziesz zadowolony z auta |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 20-10-2013, 20:12
|
|
|
Wszyc napisał/a: | nie wierze w nie przegnite galanty tak samo jak nie wierze w świętego mikołaja |
Ja też nie wierzę Mój tez wyglądał spoko i myślałem że gdzieniegdzie ma tylko powierzchowną rdzę , ale jak zacząłem go rozbierać kawałek po kawałku to parę rzeczy ciekawych wyszło (Slav76 luknij sobie mój temat, zwłaszcza ostatnie wpisy i foty to zobaczysz czego możesz sie spodziewać w tym galancie - bo na 120% będziesz miał to samo, jak zaczniesz porządnie szukać rdzy )
A to spasowanie elementów niezbyt dokładne może być np jak w moim - po wymianie obu błotników ale nie z powodu dzwona, tylko z powodu zabezpieczania właśnie przed rdzą - ja oba błotniki wymieniałem całkowicie bo je ruda zażarła i też z wierzchu nic nie było widać )
[ Dodano: 20-10-2013, 20:14 ]
aaa i oblukaj dokładnie przednie kielichy |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
|
|