Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
13-06-2007, 14:44
[CB4W 1.6] Sonda Lambda
Autor Wiadomość
ryzy
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 13:10   [CB4W 1.6] Sonda Lambda

Witam kolegów padła mi sonda w miśku i przyszedł czas na jej wymiane znalazłem na allegro sonde uniwersalna NTK-NGK tu jest link SONDA chodzi mi o to czy bedzie pasowac moj misiek to Lancernik Kombi 93r 4G92.


Z góry dzieki za odpowiedz :D
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 14:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 17-02-2007, 13:57   

sondy ngk ja zawsze zapakowane w pudelko firmowe a tam jest napisane ze jest w bialym pudelku.jezeli juz kupisz to sprawdz co jest wybite na obudowie lambdy.
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-02-2007, 14:43   

Na zdjęciu widać że ma wybite NTK Japan. Sam taką kupiłem i jestem zadowolony.
Na forum było jak podłączyć ją do auta - który kabelek gdzie. Na przykładzie Colta CA0 ale u Ciebie będzie to samo
 
 
ryzy
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 14:48   

Wielkie dzieki za szybkie odpowiedzi wiec zamawiam ja :)
 
 
menadzer
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 23:05   

A jakie są objawy "padania" sondy?
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2007, 13:30   

Typowe objawy uszkodzonej sondy lambda są następujące:

- zwiększone zużycie paliwa (nawet do 15l/100 km),
- samoistne osady na rurze wydechowej,
- czarny dym wydzielający się z rury wydechowej,
- nierównomierna praca silnika,
- zwiększona ilość CO i HC w spalinach podczas sprawdzania spalin na analizatorze spalin
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-02-2007, 14:29   

Wysokie spalanie, czarne świece, zalewanie auta itp.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
rzymianin
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2007, 23:34   

Witam.Mam pytanie co do sondy.Jesli sonda jest uszkodzona zawsze wykarze to błąd i wybije CE?U mnie gaśnie przed odpaleniem i jest ok,ale ostatnio na 27 literkach zrobiłem 200 km!!!Jestem świeżo po wymianie płynów i iltrów.Moze to być przyczyną ze nie wymieniłem jeszcze tego włącznika wentylatora chłodnicy i wiatark chodzi non stop???Dłużej się nagrzewa i dostaje wiekszą dawke paliwa przez dłuższy czas?Ale jest najpierw mały obieg a póżniej duży.A mój lancerek od kupna nie ma kata,ale kat jest i tak za sądą.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 20-02-2007, 10:25   

Sonda wywali błąd jak całkiem zdechnie, przeważnie nie wywala błędu bo jeszcze jakieś tam napięcia generuje tyle że już kompletnie nie odpowiednie do sytuacji. Jak ci auto pali jak smok to jedną z przyczyn może być właśnie lambda zdychająca.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-02-2007, 19:57   

rzymianin napisał/a:
Moze to być przyczyną ze nie wymieniłem jeszcze tego włącznika wentylatora chłodnicy i wiatark chodzi non stop???Dłużej się nagrzewa i dostaje wiekszą dawke paliwa przez dłuższy czas?Ale jest najpierw mały obieg a póżniej duży


No właśnie - najpierw jest mały potem duży i wiatrak nie powinien przeszkadzać - najwyżej termostat powinien być bardziej przymknięty. Wskazuje to na padnięcie termostatu (około 20-30zł)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.