Zamknięty przez: mkm 30-08-2015, 09:43 |
Lexus GS430 by Picakus |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 19-09-2013, 14:43
|
|
|
rezon napisał/a: | Picakus napisał/a: | Dolna temperatura w Redach jest taka sama jak w Greenach tylko górna jest wyższa i dużo mniej pylą. | ale kosztem zużycia tarcz - coś za coś | I dopóki ich nie zagrzejesz to będą piszczeć.
PS. Błagam - wstawiaj miniaturki fotek bo mój komp w robocie nie ogarnia tego |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-09-2013, 19:16
|
|
|
londolut napisał/a: | PS. Błagam - wstawiaj miniaturki fotek bo mój komp w robocie nie ogarnia tego | Mi ani w robocie, ani w domu nie ogarnia |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 02-10-2013, 12:00
|
|
|
Hugo napisał/a: | londolut napisał/a: | PS. Błagam - wstawiaj miniaturki fotek bo mój komp w robocie nie ogarnia tego | Mi ani w robocie, ani w domu nie ogarnia |
Przepraszam , zmienie na miniaturki
Co do klocków padło jednak na HAWK HPS, ale przy próbie zmiany okazało się, że jeden tłoczek w zacisku jest zapieczony. Zamówiłem reperaturke i tłoczek OE, pozostało mi oczekiwanie aż dotrze przesyłka. |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 18-10-2013, 23:11
|
|
|
Dziś odebrałem paczuszkę z japoni z tłoczkiem i reperaturką zacisku zamuwione uprzednio na Amayamie w ASO cena 405zł po zniżkach w japoni razem z przesyłką 230zł. Pozostawie bez komentarza różnice cenowe przy zaciskach bądź inny droższych częściach.
W ramach ciekawostki przesyłka szła 4dni z Japoni pozostały czas to transfery magazynowe w firmie.
Ponadto przyszła oliwa
Fuchs Titan Supergear 80W90 2l + Archoil AR2300 trafi do tylniego mostu.
Millers Milermatic ATF SPIII WS 2l do skrzyni biegów.
I Millers TRX Synth 75W90 2l po 3tys. trafi do tylniego mostu. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 19-10-2013, 12:37
|
|
|
Picakus napisał/a: | w japoni razem z przesyłką 230zł. |
Jak wygląda kwestia z cłami? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-10-2013, 20:19
|
|
|
szkoda że nie dałeś znać to bym się przyłączył i wysyłka by wyszła 2 razy taniej
u siebie jestem właśnie przed wymianą wszystkiego co się da z części eksploatacyjnych, przynajmniej widzę że gęstości oleju dobrze dobrałem;] |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 21-10-2013, 09:20
|
|
|
fj_mike napisał/a: | Picakus napisał/a: | w japoni razem z przesyłką 230zł. |
Jak wygląda kwestia z cłami? |
Cło obowiązuje od wartości paczki powyżej 150 euro.
karolgt napisał/a: | szkoda że nie dałeś znać to bym się przyłączył i wysyłka by wyszła 2 razy taniej
u siebie jestem właśnie przed wymianą wszystkiego co się da z części eksploatacyjnych, przynajmniej widzę że gęstości oleju dobrze dobrałem;] |
Szczerze powiem, że zrobiłem małe testowe zamówienie żeby sprawdzić jak to dokładnie przebiega w tej firmie.
A co konkretnie Karol będziesz wymieniał ?? |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-10-2013, 09:48
|
|
|
U mnie po max przeglądzie wyszła w sumie tylko jedna usteka.
Jakiś luz który objawia się "uderzeniem" w tylnym moście podczas gwałtownego przyspieszania.
Luz jest na moście od strony półosi, w sumie nie wiadomo czy to most, czy półoś, czy jakieś łożysko, ale koszt rozbierania, kombinowania itp jest większy niż kupienie całego mostu i obu półosi więc wymieniam te 3 elementy. Oczywiście olej w moście i silniku, filtry no i świece (znalazłem po 53 zl ori na allegro), do tego tuleje w zwrotnicach (1 wybita ale wymienie wszystkie) i tyle, póki co koszt części jest śmiesznie tani w porównaniu do Volvo |
|
|
|
 |
matraks
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Endeavor '07 3,8l
Kraj/Country: USA
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 138 Skąd: Chicago
|
Wysłany: 21-10-2013, 14:20
|
|
|
Lex wygląda stale jak nowy Teraz to już nigdy nie przesiądziesz się do innej marki. |
_________________ Zobacz moją Endeavorę:)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78230
2009 Volvo s40 2.4i-->2016-do teraz
2011 BMW 328i xDrive e92-->2013-do teraz
2007 Mitsubishi Endeavor-->2012-do teraz
2001 BMW 740iL-->2009-2011
2000 Mercedes S430 Long-->2009-2009
2002 Mitsubishi Lancer-->2008-2012
1995 Dodge Neon:)-->2007-2008 |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 24-10-2013, 09:48
|
|
|
karolgt napisał/a: | U mnie po max przeglądzie wyszła w sumie tylko jedna usteka.
Jakiś luz który objawia się "uderzeniem" w tylnym moście podczas gwałtownego przyspieszania.
Luz jest na moście od strony półosi, w sumie nie wiadomo czy to most, czy półoś, czy jakieś łożysko, ale koszt rozbierania, kombinowania itp jest większy niż kupienie całego mostu i obu półosi więc wymieniam te 3 elementy. Oczywiście olej w moście i silniku, filtry no i świece (znalazłem po 53 zl ori na allegro), do tego tuleje w zwrotnicach (1 wybita ale wymienie wszystkie) i tyle, póki co koszt części jest śmiesznie tani w porównaniu do Volvo |
U mnie jest jeszcze pare pierdółek które chciałbym zrobić np. tuleje pływające, ale ja i w nowym samochodzie znalazłbym coś do zrobienia
matraks napisał/a: | Lex wygląda stale jak nowy Teraz to już nigdy nie przesiądziesz się do innej marki. |
Dzięki, ale właśnie dlatego obawiam się, że pare lat minie a ten temat będzie nadal aktywny
Co do Lexika to wczoraj miał zrobione:
-Sprawdzenie i regulacje luzu zaworowego
-Wymiana oleju w skrzyni biegów
-Wymiana oringa w tylnim moście
-Wymiana oleju w tylnim moście
-Regeneracja przednich zacisków
-Wymiana tarcz i klocków
Autko pomyka teraz bardziej aksamitnie i szybciej reaguje na pedał gazu. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-10-2013, 09:58
|
|
|
Czyli ten silnik nie ma samoregulatorów?
Wczoraj trochę czytałem o tym silniku i najgorsze wieści jakie doczytałem, to że był wkładany do GS-a tylko do 2007-2008 roku, przy czym w 2008 to już chyba nieliczne egzemplarze. Jeśli nie znajdę nic innego na następcę galanta to zapewnie za dwa lata będzie GS roku
Zachorowałem na ten silnik, bo samo auto z wyglądu jakoś mnie nie urzekło. Jest poprawne, ale nie ma w sobie tego czegoś co galant. |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 24-10-2013, 10:13
|
|
|
Owczar napisał/a: | Czyli ten silnik nie ma samoregulatorów?
Wczoraj trochę czytałem o tym silniku i najgorsze wieści jakie doczytałem, to że był wkładany do GS-a tylko do 2007-2008 roku, przy czym w 2008 to już chyba nieliczne egzemplarze. Jeśli nie znajdę nic innego na następcę galanta to zapewnie za dwa lata będzie GS roku
Zachorowałem na ten silnik, bo samo auto z wyglądu jakoś mnie nie urzekło. Jest poprawne, ale nie ma w sobie tego czegoś co galant. |
Cała seria UZ była z płytkową regulacją luzu.
Co do choroby muszę Cię zmartwić jest nieuleczalna . |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-10-2013, 10:15
|
|
|
Cytat: | Cała seria UZ była z płytkową regulacją luzu. |
To w sumie nawet lepiej A co ile wymaga regulacji?
Picakus napisał/a: | Co do choroby muszę Cię zmartwić jest nieuleczalna . |
No coś musi w tym być jeśli nie jeździłem tym lexem a już jestem chory |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-10-2013, 10:16
|
|
|
A tak pytanie z innej beczki. Czy są dostępne jakieś service manuale do lexa podobne do tych Galantowych? |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 24-10-2013, 11:04
|
|
|
Regulacja co 100kkm, chyba, że z gazem to co 30-40kkm.
Ja też zachorowałem przed zakupem i w ogóle mi nie przechodzi
Ja mam pełen service manual do gs mkII zajmuje 190mb zrarowany , ale zawera wszystkie schematy elektryczne i mechaniczne. |
|
|
|
 |
|