dwumasa |
Autor |
Wiadomość |
kriss499
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 56 Skąd: darłowo
|
Wysłany: 08-04-2013, 09:10 dwumasa
|
|
|
Witam wymieniam w pajero sprzęgło i przyjrzałem sie dokładniej dwumasie i mam takie oto pytanie: Luzy ma jeszcze znośne według tego co było pisane we wcześniejszych forach ale na powierzchni są takie plamy jakby metal był przypalony przy tym niewyczuwam pod palcami jakichś nierówności tylko te kolorowe plamy.. to normalne czy mam sie tym martwić? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-04-2013, 09:21
|
|
|
To znaczy, że sprzęgło było przypalone stąd te przebarwienia. Może skutkować szarpaniem po nagrzaniu. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
kriss499
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 56 Skąd: darłowo
|
Wysłany: 08-04-2013, 18:43
|
|
|
to co by Pan zalecał Panie Zbyszku? można jeździć czy raczej wymiana |
|
|
|
 |
Graczyq
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 46 Skąd: Kopenhaga
|
Wysłany: 05-11-2013, 19:13
|
|
|
Możesz podesłać link do opisuj jak sprzwdzić koło dwumasowe? Jakie luzy są dopuszczalne? |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-11-2013, 20:47
|
|
|
Cytat: | można jeździć czy raczej wymiana |
Jeśli nie masz co robić z pieniędzmi wymień ...
Jeśli masz, potraktuj powierzchnię drobniutkim papierem ściernym. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-11-2013, 22:47
|
|
|
Graczyq napisał/a: | Możesz podesłać link do opisuj jak sprzwdzić koło dwumasowe? Jakie luzy są dopuszczalne? |
Koło nie może mieć większego luzu po obwodzie jak 5-6 mm, jak je będziesz ściskał (dwie warstwy do siebie) to nie może być większy luz jak 1-1,5 mm. Nie może być przebarwień w kolorze fioletu na części do której przylega tarcza sprzęgła. W środkowej części przez która przykręca się koło do wału, nie może być wycieków. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|