Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Manual Boost Controller, zapraszam do dyskusji, 3.2 did
Autor Wiadomość
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 02-10-2013, 00:46   

żadnego cięcia spawania, idealnie pasuje do pasa wzmacniającego zderzak, przykręcasz 4 śruby i tyle.
Najgorsze jest doprowadzenie powietrza ponieważ kolanka trzeba wykonać ręcznie ale to żadna trudność

http://fmic.pl/intercoole...0-230-65mm.html

ten pasuje idealnie

[ Dodano: 02-10-2013, 00:47 ]
chwilowy brak czasu nie pozwala mi na montaz MBC ale jak tylko zamontuje to się pochwale :evil:
_________________

 
 
rafix81 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 3,2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 39
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 04-10-2013, 07:30   

gdzie i jakiego boxa kupić proszę o poradę
 
 
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 07-10-2013, 23:53   

polecam vtech
_________________

 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 08-10-2013, 20:46   

Ja też mam v-tech i niema z nim problemów a co do porównania z innymi to nie pomogę..
 
 
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 08-11-2013, 00:18   

zamontowałem

Postaram sie niedlugo zrobic jakas fotorelacje, wstepnie jedmak projekt nie jest dograny.

Maksymalne cisnienie jakie mozna zrobic na standardowym czujniku to 1.8, da sie z tym jeździć ale przy predkosci 100km/h na 5 biegu ostre wdepnioecie gazu powoduje checka i chwilowe odciecie paliwa. Przy szybkim wcisnieciu pedalu gazu wastegate nie zdaży sie zamknac i ciśnienie sięga momentami 2 bar.

Na codzień jednak sprawa wyglada super, autko jest odetkane, bardzo lekko przyspiesza.

RÓŻNICA JEST KOLOSALNA

Nie znam aspektu technicznego ale wydaje mi sie że wastegate nie dziala 0-1 czyli otwarty a przy 1.7 zamknięty tylko stopniowo sie zamyka wraz ze wzrostem ciśnienia.

Dlawik cisnienia sprawia wiec że juz w srednim zakresie obrotów turbina pompuje wiecej powietrza i zasadnicza dynamika jest lepsza.

Polecam ten zabieg każdemu

Postaram sie nagrac filmiki z przyspieszeń, ale powiem tyle że 200km.h nie jest specjanlym problemem

pozdro
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-11-2013, 14:12   

Jak spalanie ?
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 09-11-2013, 21:50   

U mnie już przy 1.7 bara zapala się check . A jak założyłem mbc to nawet przy maksymalnym skręceniu zaworka na minus to i tak na każdym biegu mi się check zapalał przy mocniejszym dodaniu gazu, chyba mam coś nie tak z turbiną albo czujnik ciśnienia walnięty!
 
 
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 11-11-2013, 01:30   

siersciunio napisał/a:
Jak spalanie ?

jeszcze nie przetestowałem ale chyba bez większych zmian.

[ cenzura ] :P

:mrgreen:
_________________

Ostatnio zmieniony przez tmcgalanteria 13-11-2013, 20:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2013, 09:00   

tmcgalanteria napisał/a:
siersciunio napisał/a:
Jak spalanie ?

oj nie testiowałem ale nba codzien lajtowo można wczesniej zmieniac biegi, silnik na pewno ma wiekszy moment

cały czas monitoruje spalanmuie przy uzyciu aplikachji na telefon i mam 9,8 całkowitej srednbiej
co ciekawe nie spalilem nigdy wiecej jak 12 litrów wiecnie rozumiem skoad ludzie bira spalkanie rfzedu 14 litrow.

a ja cisnbe]
w

\
sorki pisalem poi wpływem
pozdro

[ Dodano: 11-11-2013, 01:31 ]
m ialem dzis kila s outlanderem w dislu'
nie wiem jaki dfam jest dosel;
szedlem łevb e łeb ale ``mnie odcinka wstrzymywała(cvzek sie palił
MYSLE ŻE JAK SIE OSZYKA CZUJNIK TO BEDZIE NAPRAWDE TORPEDA
Coś Ty łykał ? Śliwkę z Łącka ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-11-2013, 09:03   

może pod klucz do szyfru :lol:
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 13-11-2013, 21:04   

Dobra panowie.
ma ktoś jakieś pomysły jak oszukać czujnik??

Wiem ze zatkanie wężyka skutkuje check enginem, wiec czujnik nie reaguje tylko na zbyt duże ciśnienie.
Skoro tak to co jeszcze robi??

Czy jego pomiary sa uzależnione od obrotow silnika??

Co zrobić żeby sie nie wtrącał??
_________________

 
 
igor 
Mitsumaniak
Rzeźbiarz okrętowy


Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 90
Skąd: Dobra, dobra...
Wysłany: 14-11-2013, 06:32   

Może jakiś emulator czujnika?
_________________
Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania ;)
 
 
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 14-11-2013, 17:46   

hmmm zbadam temat

[ Dodano: 14-11-2013, 17:50 ]
glupie pytanie: Czy 3.2did ma przepustnice??
_________________

 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-11-2013, 19:04   

tmcgalanteria napisał/a:
ma ktoś jakieś pomysły jak oszukać czujnik??

Można... masz czujnik na 3 piny ? 5V GND OUT
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 22-11-2013, 00:52   

chyba tak, o taki


jak masz jakieś pomysly to dawaj
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.