Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o porady co zrobic!USZKODZONY TŁOK!!
Autor Wiadomość
rafix81 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 3,2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 39
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 17-11-2013, 16:12   Proszę o porady co zrobic!USZKODZONY TŁOK!!

Witam wszystkich mam problem pewnie nie mały mianowicie wczoraj podczas jazdy an autostradzie nagle auto zaczeło dymić na biało oraz wpadło w wibracje na wolnych obrotach autem czesło jechałem tak przez ok 8 km prawdopodobnie przepalony tłok tak powiedział jeden z mechaników pod maską wszystko pochlapane olejem turbina słucha tzn po jej stronie i teraz mam pytanie co robic czy wymieniac silnik czy wymieniac prawdopodobnie uszkodzony tłok wytryski na pewno do wymiany lub sprawdzenia pompę do sprawdzenia tylko komu?!
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-11-2013, 19:21   

A skąd ten olej "wycieka" ?
 
 
rafix81 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 3,2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 39
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 17-11-2013, 21:22   

chyba ok uszczelki kolo zaworów tam było dosc mokro akumulator i cała praw strona była pocglapana i maska na środku
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-11-2013, 23:40   

No to jak nawet nie wiesz skąd wyciek oleju, to jak mamy doradzać czy naprawiać, czy wymieniać silnik ? :roll:
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 18-11-2013, 00:14   

A niby dlaczego dziurawy tłok ma spowodować zachlapanie komory silnika olejem?
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
rafix81 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 3,2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 39
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 18-11-2013, 09:08   

dzisiaj będę rozbierał wszystko to sprawdze

[ Dodano: 18-11-2013, 19:55 ]
brak kompresji w 1 z tłoków jaki koszt u was jest wyjęcia silnika rozebrania i złożenia i wsadzenia z powrotem co warto od razu zrobić jak ma się silnik na wierzchu?!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.