Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Dlaczego przepala się 3 tłok?
Autor Wiadomość
rafix81 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 3,2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 39
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 20-11-2013, 18:40   [3.2 DID] Dlaczego przepala się 3 tłok?

Dlaczego przepala się 3 tłok?
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 20-11-2013, 18:43   

Bo trzeci wtrysk leje.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
rafix81 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 3,2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 39
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 21-11-2013, 08:42   

Jesteś pewny?!
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 21-11-2013, 09:17   

Tak, jestem. Jeśli w silniku z bezpośrednim wtryskiem leje wtryskiwacz to wycina dziurkę w tłoku. Wycina a nie przepala. A jeśli dzieje się to z trzecim tłokiem to logika podpowiada, że to nie pierwszy drugi czy czwarty ale z pewnością trzeci wtrysk leje.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
rafix81 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 3,2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 39
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 21-11-2013, 20:24   

Co polecasz co zrobić?i co przy okazji wy mienić? przebieg 270 tys km!
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-11-2013, 20:35   

Pierścienie, panewki, zrobić głowicę, sprawdzić wtryski, kpl. uszczelek i uszczelniaczy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
rafix81 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 3,2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 39
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 22-11-2013, 07:49   

A możesz mi to wszytko podliczyć?Byłbym wdzięczny

[ Dodano: 28-11-2013, 09:36 ]
NIESTETY OKAZAŁO SIĘ ZE TŁOK JEST PRZEPALONY ALE WTRYSKI WSZYSTKIE SĄ W SUPER STANIE CO TO MOŻE BYĆ?!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.