 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zakupię Outlandera I do 25000 - Radom i okolice do 100km |
Autor |
Wiadomość |
budokan
Nowy Forumowicz
Auto: szukam outlandera
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 7 Skąd: RADOM
|
Wysłany: 18-11-2013, 10:07
|
|
|
budokan napisał/a: | A jak wygląda sprawa założenia gazu do OI? Czy te silnik lubią gaz?
Gdzie wtedy ląduje butla? W bagażniku i tak już stosunkowo niewielkim?
Jaki jest koszt plus minus? | 2.0 akceptują gaz, butla albo do bagażnika albo zamiast koła zapasowego.[/quote]
A jak wygląda sprawa spalania gazu tak plus minus.
Nie jechałem jeszcze OI i ciekawy jestem czy ten silnik sobie radzi z tym autem?
Nie liczę na demona predkości tylko np. na sprawne wyprzedzanie bez wypruwannia silnika. To mi się w dieslach np. podoba że niepozorny ze startu a potem w trasie wgniatanie w fotel, oczywiscie w pewnym przedziale obrotów. W benzynie tego nie ma ale są inne zalety |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 18-11-2013, 11:06
|
|
|
budokan napisał/a: | A jak wygląda sprawa spalania gazu tak plus minus. | Przejrzyj forum, to często dyskutowany temat, ja się nie wypowiem, zawsze szkoda mi było zagazowywać.
budokan napisał/a: | Nie jechałem jeszcze OI i ciekawy jestem czy ten silnik sobie radzi z tym autem?
Nie liczę na demona predkości tylko np. na sprawne wyprzedzanie bez wypruwannia silnika. | W przypadku silnika 2.0 (bez turbo):
- jak jedziesz sam, to jest średnio, można pojeździć dynamicznie, ale czuje się że auto jest ciężkie. Oczywiście lżejsze samochody z kierowcą o ciężkim bucie wyprzedzają Ciebie. Jak zatankujesz z pustego baku pod korek, to na pierwszym zakręcie i światłach daje się odczuć że przybyło masy.
- jak jedziesz we dwie osoby, to da się rozbujać do Vmax (według licznika 200km/h, według GPS prawie 180), ale potrzeba długiej prostej. W ruchu miejskim 2 osoby plus ew dziecko jest ok, samochód jest nadal dość żwawy, niż większość pojazdów
- jak zapakujesz 4 osoby plus bagaż, dopiero wyraźnie to czuć że silnik ma więcej do uciągnięcia. Da się jeździć w standardowym średnim tempie jazdy po drogach krajowych, natomiast na autostradzie już ciężko pogazować.
Tak podsumowując, silnik 2.0 bez turbo, jest nieco za mały, przydałoby się jakieś 30-40 koni więcej, ale idzie się przyzwyczaić do takiej jazdy. |
|
|
|
 |
budokan
Nowy Forumowicz
Auto: szukam outlandera
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 7 Skąd: RADOM
|
Wysłany: 22-11-2013, 22:09
|
|
|
Dzięki za odp. A jak to z tymi turbo jest., czy są awaryjne? czy często padają turbiny? |
|
|
|
 |
przemo76
Forumowicz
Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 53 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23-11-2013, 18:57
|
|
|
hej mam outka I 2,4 lpg
160km daje radę, dynamika zadowalająca, na trasie prędkość przelotowa oczywiście na dobrej drodze 160-180 bez problemu i cicho w środku,
spalanie lpg na poziomie 13 litrów
polecam samochód chociaż myślę że lepiej poszukaj 2,4
koni nie wiele więcej ale moment obrotowy robi dobrą robotę |
|
|
|
 |
|
|